Dno i wodorosty: zużycia kwiecień 2012

24 Komentarzy
Kiedy będziecie czytać tą notkę, ja będę w pociągu gdzieś między Krakowem a Wrocławiem. Albo już w samym Wrocławiu- będę zachwycać się miastem, narzekać, że jestem głodna i poszukiwać krasnali ;)
A Wy w tym czasie zobaczycie, co udało mi się wyzerować w tym miesiącu.


 





Balsam do ciała Synergen
Całkiem fajny. Niedrogi, a dobrze nawilża i nie pozostawia tłustej warstwy.
Czy kupię ponownie: TAK (może nie teraz, ale w przyszłości na pewno)








 






Płyn do płukania ust Listerine Coolmint
Bardzo lubię płukanki z tej firmy.
Czy kupię ponownie: TAK






 








 Ziaja kremowe mydło pod prysznic pomarańczowe
Jego recenzja ukaże się w najbliższych dniach, więc nie zdradzam szczegółów.
Czy kupię ponownie: NIE







 








Szampon dziecięcy Babydream
Teraz zużywam go hurtowo, bo niestety jest mało wydajny. Ale niska cena i fajne działanie wynagradzają małą wydajność.
Czy kupię ponownie: TAK






 







Lotion do higieny intymnej Facelle Intim Sensitive
Żel rossmanowy- nie zawiera SLS, dlatego się skusiłam. Działanie ma bardzo dobre, cena niska.
Czy kupię ponownie: TAK





 




Isana peeling biała czekolada i wanilia
Kochany i znienawidzony. Ja należę do jego fanek. Co prawda do ciała jest odrobinę zbyt delikatny, jednak świetnie nadaje się do twarzy i dłoni. Nie zawiera SLS, pięknie pachnie.
Czy kupię ponownie: TAK (jeśli tylko gdzieś jeszcze go upoluję, bo to edycja limitowana)







Isana masło do ciała orzech włoski i mleko
Niespecjalnie się polubiliśmy. Wiem, że wiele osób go lubi- u mnie się nie sprawdził. Pozostawiał skórę lepką i tłustą, a tego nie zniesę ;)
Czy kupię ponownie: NIE




 





Styx Alpina Derm balsam do ciała z mlekiem i ziołami alpejskimi - miniaturka
Niebawem recenzja, więc nie zdradzam zbyt wiele. Dostałam go w ramach współpracy z firmą Aroma Derm.
Czy kupię go ponownie: NIE WIEM
















Styx Kartoflany balsam do dłoni i stóp - miniaturka
Dostałam go w ramach współpracy z firmą Aroma Derm. Recenzja TUTAJ
Czy kupię ponownie: TAK





 Lierac Hydra Chrono + balsam do cery odwodnionej - miniaturka
Z pierwszej edycji GlossyBoxa. Bardzo go polubiłam- wydajny, pięknie pachnie, nawilża, a nie przetłuszcza. Szkoda tylko, że kosztuje dość sporo.
Czy kupię ponownie: TAK






Krem Nivea
Mój uniwersalny kremik do demakijażu oczu- bez niego ani rusz.
Czy kupię ponownie: TAK



 





H&M Spray do ciała Exotic Guava
Pachnie ładnie, ale nie na długo. Nie nawilża, cudów nie czyni. Używałam go jako odświeżacza powietrza, bo jego zapach na ciele nieszczególnie mi się podobał- wolę coś bardziej trwałego.
Czy kupię ponownie: NIE











 Maść HudSalva Hudosil - miniaturka
Z lutowego KissBoxa. Bardzo fajna i niesamowicie wydajna (joł). Stosowałam na łokcie i dłonie. Mam zamiar na zimę kupić duże opakowanie.
Czy kupię ponownie: TAK












Marilou BIO Creme Visage Nuit organiczny krem na noc
Wygrany u Taniki :* Maleństwo, które działa cuda. Więcej nie zdradzę, bo recenzja się szykuje.
Czy kupię ponownie: TAK











CeraNova z bratkiem - suplement diety
Drugie zjedzone opakowanie ;) W ramach programu ambasadorskiego
Czy kupię ponownie: NIE WIEM (czekamy na efekty, więc na razie decyzji nie ma :P)











Ava maseczka do twarzy Bio Alga
Troszkę droga, ale skuteczna- bardzo dobrze nawilża.
Czy kupię ponownie: NIE WIEM (znam tańsze, a równie dobre)













 Dr Irena Eris szampon do włosów przetłuszczających się Nu'Fusion - próbka
Zastosowałam ją po gorącej kuracji Marion, by zmyć ewentualne pozostałości silikonów mocniejszym detergentem. Jeśli ktoś używa szamponów z SLS, to polecam- bardzo fajny do włosów przetłuszczających się.
Czy kupię ponownie: TAK/NIE (tak, gdybym wróciła do pielęgnacji SLS. nie, bo nie wrócę xD)










 Marion Hair Theraphy gorąca kuracja do włosów
Dostałam te saszetki w ramach współpracy z portalem Uroda i Zdrowie. Niezłe, ale nie na tyle dobre, bym chciała je kupować.
Czy kupię ponownie: NIE










Ava maseczka do twarzy z ekstraktem z pomidora
Niezła, ale szału u mnie nie ma.
Czy kupię ponownie: NIE















Mydło Alep Excellence Oliwkowe 100% Bio
Wygrane u Taniki :* Cudowne- myje, a nie wysusza skóry. W 100% naturalne- to lubię.
Czy kupię ponownie: TAK
















 Chusteczki do demakijażu Alterra z aloesem
Ich recenzję macie TUTAJ. Kupiłam drugie opakowanie, ale teraz leżą i się kurzą. Rozmazują makijaż, zamiast go ścierać, wysuszają skórę.
Czy kupię ponownie: NIE









I wiecie, co Wam powiem na koniec?
Muszę przestać zużywać tyle kosmetyków, bo pisanie notki ze zużyciami zajmuje mi zdecydowanie za dużo czasu -,-


Podone posty:

24 komentarze:

  1. ooo zawitałaś do mojego miasta, zapraszam, zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zużycia. Z Isany podobno jest dobry zmywacz do paznokci, a o peelingu czytałam raz dobre raz złe recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Balsam Synergen też zużyłam w tamtym miesiącu, bardzo lubię :)
    Peeling Isana też jest moim ulubieńcem - jak znajdziesz to kup sobie i mnie też, serio!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulala! Twoja akcja denko jest godna podziwu. Wypadałoby i u mnie podsumować zużycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, że Marilou Bio czyni nocą cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też posiadam peeling z Isany ja go uwielbiam..ma delikatne drobinki i to lubie..faktycznie super sprawdza się na ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha niezłe wodorosty ;-)))


    dagakusnierz.blogspot.com- GIVEAWAY buty do wygrania

    OdpowiedzUsuń
  8. oo ile zuzyc ;) i teraz Ty mi przypomnialas o wzieciu suplementu bo jak zwykle zapominam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezła kolekcja Kochana :-) Widzę że Styx Alpina Derm balsam do ciała nie zbyt Ci spasował, ja osobiście z niego jestem bardzo zadowolona, ale poczekam na recenzje, to się dowiem więcej :-) No a mydełko Alep i krem MarilouBiuo lubisz, ciesze się tym bardziej, że nagroda przypadła Ci do gustu :-) Natura górą!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale mega zużycia. miałam kupić jakiś spray z h&mu ale dobrze że nie kupiłam, jednak wolę jak coś się dłużej utrzymuje na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo wow a ja kocham te chusteczki z Alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow:D sporo..

    ja ostatnio też zaprzyjaźniam się z szamponem babydream:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaszalałaś,jak ty to wszystko zużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niezle zuzycia! ja z peelingiem isany sie za bardzo nie lubie...

    OdpowiedzUsuń
  15. ja bardzo lubię mydła pod prysznic z Ziaji a wręcz przeciwnie ten peeling z Isany:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  16. dużo tych zużyć ;)
    planuję kupić mydło Alep ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. sporo. Ja jako następny płyn do higieny intymnej zamierzam kupić właśnie ten z rossmana

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten pomarańczowy żel pod prysznic i jestem w nim zakochana :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Spore zużycie ;D Chyba w końcu kupię ten szampon dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Krem Nivea (chyba jak większość) kupuję od X lat :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używasz kremu z nivei do demakijażu oczu? Jak już wrócisz byłabym meega wdzięczna jakbyś coś więcej o tym napisała;)
    M.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...