**ZAKOŃCZONY** Mini-konkurs - Keylime świętuje, więc Wam też się należy

39 Komentarzy
UWAGA!!!
Komentarze do tego posta zostały ukryte, by adresy mailowe Uczestników konkursu nie zostały wykorzystane przez rozsyłaczy spamu!!!

Hej kochani!
Zgodnie z obietnicą, dziś czas na małą niespodziankę, którą przygotowałam dla Was, by wspólnie uczcić mój mały sukces (obrona pracy licencjackiej, zakończenie studiów pierwszego stopnia) oraz wakacje (które jedni już mają, inny dopiero na nie czekają).
Pamiętacie moje zamówienie ze sklepu Kalina? Pomyślałam, że rosyjskie kosmetyki są jeszcze stosunkowo mało popularne, dlatego warto byłoby coś zmienić w tej sprawie ;) Nie mogąc zdecydować się na to, co dla Was kupić, kupiłam drobne nagrody, ale dla  6 osób ;)


Najpierw krótki regulamin konkursu:
1. Organizatorem i wyłącznym fundatorem nagród jestem ja we własnej osobie ;)
2. Konkurs trwa od 30 czerwca 2012 roku do 7 lipca 2012 roku.
3. Nagrody są wysyłane listem poleconym na terenie Polski oraz za granicę. Koszt przesyłki pokrywam ja.
4. Aby wziąć udział w konkursie, należy spełnić następujące warunki: być publicznym obserwatorem bloga, wyrazić chęć wzięcia udziału w komentarzu pod notką oraz odpowiedzieć na pytanie konkursowe.
5. Dodatkowe warunki (zalajkowanie bloga na portalu Facebook oraz/lub poinformowanie o konkursie na swoim blogu lub portalu społecznościowym w dowolnej formie) będą mieć wpływ na decyzję jury.
6. Zwycięzcami zostanie 6 osób, których odpowiedzi jury uzna za najbardziej kreatywne. W razie trudności z podjęciem decyzji, wpływ będzie mieć spełnienie dodatkowych warunków przez osoby biorące udział w konkursie.
7. Skład jury: xkeylimex (mój blog, mój konkurs, moje świętowanie, więc i ja rządzę w jury :P). W razie wątpliwości (a takie pewnie się pojawią) poproszę o pomoc mojego TŻ lub moją siostrę.
8. Na czas trwania konkursu komentarze konkursowe do tej notki nie będą publikowane, by nikt nikogo nie posądził o odgapianie. Inne komentarze, niezwiązane z konkursem, będą publikowane.
9. Wyniki konkursu pojawią się 8 lipca. Wtedy też opublikuję wszystkie komentarze do tego posta.
10. Ze zwycięzcami skontaktuję się mailowo.
11. Każda osoba może zgłosić dowolną ilość odpowiedzi na pytanie konkursowe.

Zasady są proste:
WARUNKI OBOWIĄZKOWE:
- bycie publicznym obserwatorem bloga
- zgłoszenie się pod notką według schematu, który umieszczę poniżej
- odpowiedź na pytanie konkursowe
WARUNKI DODATKOWE:
- zalajkowanie bloga na portalu Facebook
- poinformowanie o konkursie na swoim blogu lub portalu społecznościowym w dowolnej formie (w pasku bocznym, w zakładce rozdaniowej, pod notką)

Pytanie konkursowe:
Jest lato, słońce wprost pali naszą skórę. W takie dni nie można zapomnieć o ochronie przeciwsłonecznej. Kremy z SPF to podstawa.
Dlatego moje pytanie do Was brzmi: co oznacza skrót SPF? Rozwińcie ten skrót w jakiś kreatywny sposób- nie musi mieć związku z ochroną przeciwsłoneczną ani nawet z kosmetyką- ważne, by było kreatywnie, zabawnie, ciekawie. Możecie rozwijać ten skrót w języku polskim lub angielskim.

O co walczycie?
Nagród jest aż 6- są to kremy do twarzy ze sklepu Kalina- każdy dla innego typu cery.

KALINA- Krem kokosowy - cera sucha i wrażliwa

Skład kremu kokosowego (do cery suchej i wrażliwej)

KALINA - Krem brzoskwiniowy ochronny - cera normalna oraz sucha i wrażliwa

Skład kremu brzoskwiniowego (cera normalna oraz sucha i wrażliwa)

KALINA - Ogórkowy krem do twarzy - cera normalna

Skład kremu ogórkowego (cera normalna)

KALINA - Krem rokitnikowy - cera normalna i tłusta

Skład kremu rokitnikowego (cera normalna i tłusta)

KALINA - Lanolinowy krem odżywczy - cera sucha, wrażliwa, normalna

Skład kremu odżywczego kremu lanolinowego (cera sucha, wrażliwa, normalna)

KALINA - Krem marchewkowy - do cery normalnej, dojrzałej

Skład kremu marchewkowego (do cery normalnej, dojrzałej)


FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
Obserwuję jako:
Mail:
Dodatkowe warunki: lubię na fb (inicjały); info na blogu lub portalu (link)
Wybieram krem:
Odpowiedź na pytanie konkursowe: SPF - czyli...


Do dzieła kochani!
Macie TYDZIEŃ! (Do 7 lipca)

A oto banner, gdyby ktoś chciał go użyć do zdobycia dodatkowych punkcików ;)



UWAGA!!!
Komentarze do tego posta zostały ukryte, by adresy mailowe Uczestników konkursu nie zostały wykorzystane przez rozsyłaczy spamu!!!


Podone posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...