Dno i wodorosty - zużycia maj 2012

36 Komentarzy
Witajcie kochani!
Przepraszam, że ostatnio Was zaniedbuję, ale miałam na głowie sporo trudnych spraw związanych ze studiami. Na szczęście już większość z nich została rozwiązana, pracę napisałam- teraz tylko zaliczyć sesję, obronić się i zdać egzaminy na studia magisterskie- ale to dopiero przede mną.

W kwestii moich problemów skórnych:
Okazało się, że to na pewno jest liszajec zakaźny. Prawdopodobnie będę mieć wymaz, na razie jednak jeszcze daję szansę antybiotykoterapii. Poza Unidoxem doustnie i Detromecyną w maści dostałam jeszcze Borasol - płyn z kwasem borowym. Służy do przemywania twarzy (utrzymanie kwaśnego odczynu zapobiega namnażaniu się bakterii) i okładów (których celem jest odmaczanie strupów).

W kwestii Merz Special:
Osoby, które pilnie przeczytały ostatnią notkę wiedzą, że 1 czerwca zaczęłam kurację. Trzymajcie kciuki, by moje paznokcie wróciły do normy. Ja będę Was po każdym miesiącu kuracji informować o postępach bądź też ich braku.

Ok, czas na spóźniony post denkowy. W tym miesiącu znowu nazbierało się tego dużo...


 


Naturalne mydło z nanosrebrem Nanomedical
Całkiem niezłe, zwyczajne mydło w kostce. Żadnej szczególnej poprawy po nim nie zauważyłam, ale dobrze oczyszczało i nie podrażniało skóry. Nie powodowało też wysuszania. Ogółem niezłe, ale wolę Alep. Recenzja będzie niebawem.
Czy kupię ponownie: NIE


 




CeraNova z bratkiem
Kuracja trwa, choć efekty na razie zostały stłumione przez liszajca. To moje trzecie opakowanie tego suplementu.
Czy kupię ponownie: NIE WIEM (czekam do końca kuracji- wtedy podejmę decyzję)




 



Maska błotna do twarzy z błotem z Morza Martwego, białą glinką i cynkiem BingoSpa
Jedno z moich odkryć roku. Cuuuuuuudo! Bardzo odświeża cerę, ochładza (zawiera olejek miętowy) i mocno koi skórę. Przyspiesza gojenie wszelkich pryszczy, podrażnień, skaleczeń, itp. Dla mnie ideał. Recenzja w drodze.
Czy kupię ponownie: TAK


 







Maska Hot Oil Facial Mask Montagne Jeunesse
Bardzo ją lubię, fajnie nawilża skórę. Zużyłam jedno opakowanie i dopadł mnie liszajec, więc z maskami na razie stop. Ale kolejne 3 saszetki czekają na swoją kolej
Recenzja: KLIK
Czy kupię ponownie: TAK










Dwufazowa truskawkowa maska do włosów Volume Miracle Montagne Jeunesse
Pachnie obłędnie, nie tłuści włosów, ale z dodawaniem im objętości radzi sobie średnio. Uniesiona była moja krótka grzywka (która uniesiona ma nie być, bo ją prostuję  i nie lubię, jak odstaje!), a reszta włosów jak leżała, tak leży dalej. Jak dla mnie trochę za dużo roboty z tą dwufazową maską. Kto wygra moje rozdanie, to się przekona ;)
Czy kupię ponownie: NIE









Maska do włosów ze spiruliną i keratyną BingoSpa
Mocno nawilża włosy i skórę głowy. Na skórze wchłaniała się jak krem. Działanie niezłe, ale wolę moją ukochaną maskę z 40 aktywnych składników. Recenzja wkrótce.
Czy kupię ponownie: NIE









Kuracja do włosów z 40 aktywnych składników BingoSpa
Uwielbiam to, co robi z włosami- cudownie nawilża, odżywia, nadaje połysk i miły zapach. Jest niedroga, a skuteczna.
Recenzja: KLIK
Czy kupię ponownie: TAK







Odżywka do włosów Straight Away Tara Smith
Kolejne moje odkrycie roku- cudoooo! Naturalny skład, zero silikonów czy innych paskudztw. Zapach niezły, działanie boskie- co prawda nie prostuje włosów jak rasowa prostownica, ale delikatnie je wygładza i ułatwia ich układanie. Nadaje połysk i miękkość, ułatwia rozczesywanie. Nie przetłuszcza. Cena śmiesznie niska. Recenzja niebawem.
Czy kupię ponownie: TAK











Kremy do rąk i do stóp z masłem shea L'Occitane
Miniaturki z ostatniego GlossyBoxa sprawiły, że zakochałam się w tych kultowych kremach. Ładnie pachną (zwłaszcza ten do rąk), mają niesamowite działanie- wchłaniają się szybko, a nawilżają jak żadne inne. Chętnie kupiłabym duże opakowania, gdyby nie ta cena...
Czy kupię ponownie: TAK (zapoluję na promocję :P)










Olejki do masażu- poprawiający nastrój i antycellulitowy Styx
Boskie olejki, które dostałam od kochanej Pani Dominiki w ramach współpracy z firmą Aroma Derm. Pachną po prostu obłędnie! Świetnie sprawdzają się do masażu ale i w roli oliwki do smarowania ciała po kąpieli. Cudownie nawilżają i regenerują skórę. Ja zakochałam się w antycellulitowym- ma działanie lekko rozgrzewające, pachnie trochę cynamonowo, korzennie. Aż chciałoby się go zjeść ;)
Czy kupię ponownie: TAK



 





100% kolagen BingoSpa
Ma mega mocne działanie- uelastycznia i liftinguje skórę. W wersji czystej polecam dla osób zmagających się ze zmarszczkami i brakiem elastyczności. Zapobiegawczo można go dodawać do toników, hydrolatów- do kosmetyków na twarz, ciało i włosy. Ja stosowałam go wraz z wodą różaną.
Recenzja: KILK
Czy kupię ponownie: NIE WIEM (może za parę lat, jak się trochę zestarzeję)





 






Olej kokosowy z amlą, cytryną i henną Dabur Vatika
Mój pierwszy olej- jego właściwości przekonały mnie do tego, że warto olejować włosy. Już po miesiącu widać było efekty.
Recenzja: KLIK
Czy kupię ponownie: TAK






 





Peeling do ciała o zapachu wanilii i białej czekolady Isana (limited edition)
Delikatny, ale w sam raz dla mnie. Nadawał się i do ciała, i do twarzy, i do dłoni. No i ładnie pachniał, nie zawierał SLS, był tani. Szkoda, że limitowany. Recenzja na dniach się pojawi.
Czy kupię ponownie: TAK (jeśli tylko jeszcze kiedyś go dorwę)



 


 Brzoskwiniowy balsam do ciała Eva for Teens
Zapach mdły, nawilżanie niezłe, ale szału nie ma, zawiera wielkie błyszczące drobinki (może spodobałyby się przedszkolakowi), utlenia się i śmierdzi jak samoopalacz, delikatnie barwi skórę. Ogólnie mówiąc- nie dla mnie. Dobrze, że już go wykończyłam.
Recenzja: KLIK
Czy kupię ponownie: NIE







Balsam do ust o zapachu waniliowym Diva
Kupiony rok temu w sklepie z biżuterią Diva. Totalny noname, made in China. Kupiłam go ze względu na piękny zapach i fajne opakowanie. I stał się cud- balsam rewelacyjnie nawilżał, świetnie mi służył, był bardzo wydajny. Zostało jeszcze trochę na dnie, ale wyrzucam go, bo troszkę zmienił zapach. Będę tęsknić :(
Czy kupię ponownie: TAK (jeśli go znajdę jeszcze)










Szampon dla dzieci Babydream
Chyba nie muszę go przedstawiać. Zużywam go tonami. W tym miesiącu mniej ze względu na moją chorobę (nie myłam włosów codziennie, żeby nie moczyć twarzy) i ze względu na to, że kupiłam na próbę uniwersalny żel Babydream.
Czy kupię ponownie: TAK














Lotion do higieny intymnej Facelle
Rossmanowy kosmetyk za grosze, a spisuje się super. Ma bardzo dobry skład- bez SLS, za to z kwasem mlekowym.
Czy kupię ponownie: TAK

















Borowinowy nektar do kąpieli z miodem BingoSpa
Przeciętny. Zapach ładny, choć trochę męski. Pieni się średnio, nie wysusza skóry, ale też jej nie nawilża. W składzie SLS.
Czy kupię ponownie: NIE













Błyskawiczny krem do depilacji nóg Eveline
Bardzo go lubię, u mnie sprawdza się świetnie- szybko i skutecznie usuwa włoski, nie podrażnia skóry.
Recenzja: KLIK
Czy kupię ponownie: TAK












Woda różana Dabur
Genialna w roli toniku. Na pewno kupię ją jeszcze nie raz ze względu na działanie i piękny zapach.
Recenzja: KLIK
Czy kupię ponownie: TAK












Melonowy żel pod prysznic Mariza
Średniak - dobrze oczyszcza, ale może podrażniać skórę przez zawartość SLS. Zapach troszkę zbyt mdły jak dla mnie. Recenzja niebawem.
Czy kupię ponownie: NIE






 






 Wcierka do włosów i skóry głowy Jantar Farmona
Na razie zużyłam pierwsze opakowanie, więc ciężko mówić o efektach po 3 tygodniach. Włosy ładnie rosną, wypadają tyle co wcześniej. Na efekty poczekam jeszcze trochę. Zapach ładny, przyjemnie odświeża skórę głowy, nie obciąża włosów, zawiera naturalne filtry UV, więc jest idealna na lato.
Czy kupię ponownie: TAK









I to by było tyle na dziś. Ściskam Was mocno! :*


Podone posty:

36 komentarzy:

  1. Bardzo ładne denko! Spora ilość zużyć.
    Ja z kremu do stóp z glossy nie jestem zadowolona przez zapach - rzadko jakiś mi nie pasuje, więc jestem strasznie zawiedziona
    A krem do rąk jest ok, ale jak na moje dłonie to tak biedny się nie sprawdza, a za pełnowymiarową cenę oczekiwałabym cudów.
    Ale moje znajome mówiły że jest ok, ciężki i tłusty

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromne to denko, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego :)
    Pytanie, gdzie dostane ten olej kokosowy- Vatika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swój kupiłam na Paatal za 10-12zł (o ile dobrze pamiętam)

      Usuń
    2. Dziękuje za odpowiedź :)
      Ja chyba zamówię na allegro

      Usuń
  4. Spore zużycia! :)
    Myślę, że pokażę w najbliższym czasie jak zrobić ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pomóc :) Daj znać jak wyszło jeśli spróbujesz :)

      Usuń
  5. WOW, ale ogromniaste to denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie zamówić jantar :)
    Co do kremu do depilacji z Eveline to w moim przypadku jest nieskuteczny

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę! Bardzo pokaźne zużycia, przegoniłaś nawet mnie :D Widzę sporo ciekawych produktów, niektóre z nich również lubię, a o działaniu niektórych dopiero się przekonam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow,fajne denko ;))
    musze zapolowac na wode różana ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fiu fiu ! dużo tego :))
    gratki wykończeń ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow fajne duże denko :)) Też lubię wodę różaną z Dabur, teraz zamówiłam jakąś inną z Archipelagu ale jest identyczna tylko napisy inne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Maska błotna do twarzy z błotem z Morza Martwego, białą glinką i cynkiem BingoSpa czekam na recenzję ;)
    Wcierkę z Jantara bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej zaciekawiłaś mnie Maską błotną ;) Gdzie można ją znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Online: sklep internetowy BingoSpa
      Stacjonarnie: ... tu może być problem. BingoSpa ma podobno kilka sklepów, z którymi współpracuje- najlepiej pisać do nich na facebooku, gdzie będzie taki sklep najbliżej Twojego miejsca zamieszkania. Wiem, że w Krakowie taki sklep partnerski jest, ale jeszcze go nie odwiedziłam, więc nie wiem, czy mają tam akurat tą maskę.

      Usuń
  13. wow dużo a ja Jantaru szukam w sklepach stacjonarnych :D

    OdpowiedzUsuń
  14. NO to powyciskałaś te opakowania ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. duuuużo. U mnie właśnie Jantar stoi i czeka w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  16. sporo tego:)

    ciekawi mnie ta Vatika i wszystkie maski bingo (zarówno do twarzy jak i włosów) natomiast tare smith mam- tylko tą wersje zieloną i dla mnie masakra- lezy;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super produkty udało ci się zużyć. Zaciekawiłaś mnie tym balsamem do ust Diva. Cudne ma opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gigantyczne denko. Mam ochotę na L'Occitane - zapisuje kremy na mojej liście.

    OdpowiedzUsuń
  19. Straight Away Tara Smith widziałam w sklepie, małe opakowanie za bezcen dosłownie. Kurcze, nie kupiłam :p Muszę jeszcze w czerwcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na te produkty bingo spa dalej poluję i nic a nic ich nie widać :) chyba faktycznie napiszę bezpośrednio do producenta.
    Nawet nie wiedziałam, że peeling z białą choco był limitowany.. No, ale średnio mi podszedł to i bez różnicy.

    Powodzenia na studiach i niech Ci się skóra szybko goi i wraca do formy :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezłe denko. Na szczęście odwiodłaś mnie od pomysłu zakupu balsamu z evy for teens. ccałe szczęście, że go nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ogromne denko! mi zuzywanie jakos nei wychodzi..... ;-)

    musze w koncu dorwac bingo spac z 40 skladnikami :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ps. ciesze sie ze wiadomo juz cos w sprawie Twojej skory :) ! skor o jest diagnoza to wiadomo jak leczyc. wymaz to swietny pomysl ja kilka lat temu niedoleczylabym gardla gdyby nie wymaz, ktory nowa lekarka zlecila mi po 4 tygodniach leczenia przez jakas poprzednia starsza kobiete...

    OdpowiedzUsuń
  24. Siemka. Co do tego masła to Nie chcę cie namawiać, bo dla ciebie może okazać się to bublem, ale cena jest niska (siostra mi powiedziała że jednak dała 5-6 zł) to chyba warto kupić, bo aż tak wiele kasy to nie kosztuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Odżywka do włosów Straight Away jest baaardzo kusząca.

    niech Twoja cera szybko wraca do normy ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale dużo zużyłaś. Też lubię produkty Bingo SPA.

    OdpowiedzUsuń
  27. hej hej, co u Ciebie ? :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...