Makijaż na urodziny

130 Komentarzy
Witajcie kochani!

Dziś notka na szybko- pokażę Wam makijaż, który wymalowałam sobie na moją dzisiejszą rodzinną imprezę urodzinową.
Chciałam, żeby było to coś odświętnego, mocniejszego niż na co dzień, ale nie aż tak mocnego jak makijaże wieczorowe. W końcu to tylko spotkanie w rodzinnym gronie, a nie bal czy impreza klubie ;)

Bardzo proszę o wyrozumiałość- to mój pierwszy makijaż, który odważyłam się pokazać Wam na blogu ;)

Grrrr, kiedy zamykam oko, powieki mi się marszczą, przez co kreska prawie znika i wygląda mega krzywo xD
M.A.C Half 'N Half Amplified



Bransoletka Kowi Art
Mały bonus ;)

Do przygotowania makijażu użyłam:
- baza - Benefit The Porefessional
- podkład - Dax Cashmere 12h make-up 01 Naturalny
- puder - Celia Puder sypki transparentny 01
- korektor pod oczy Maybelline Age Rewind
- baza pod cienie - Lumene
- cienie do powiek -
     * Inglot 484 Double Sparkle
     * Bell Glam Night Sparkle 01 i 03
     * Rimmel Glam Eyes Trio Eyeshadow 700 Martime (cień nr 3)
     * paleta Sleek Storm - cień 02
     * MonAmi Velvet Eyeshadow 03 (na dolną powiekę)
- eyeliner - Bobbi Brown Long Wear Gel Eyeliner 28 Denim Ink
- tusz do rzęs - M.A.C Zoom Fast Black Lash
- rozświetlacz - Elf Blush Gotta Glow (nałożony tylko pod łuki brwiowe)
- rozświetlacz - MeMeMe Goddes Rocks (nałożone na kości policzkowe)
- żel do brwii - Wibo Eyebrow Stylist brązowy
- bronzer - Guerlain Terracotta 07
- szminka - M.A.C Half 'N Half Amplified


Pozdrawiam Was ciepło i zmykam do gości ;)



Podone posty:

130 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz! :)
    świetne połaczenie niebieskiego cienia z brązem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N. dziękuję :*
      To właściwie nie brąz, tylko takie bardzo ciemne, brudne złoto ;) Ale na zdjęciu nie widać, jak się mieni :/

      Usuń
  2. no i oczywiście wszystkiego najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. W niebieskim Ci do twarzy ;)
    Ja jutro wyprawiam swoje rodzinne urodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sądzisz? :)
      Ooooo, może też pokażesz swój makeup urodzinowy :)

      Usuń
  4. Ale łaaaadnie wyglądasz! I masz piękną bransoletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :* Bransoletka zdobyczna z konkursu ;)

      Usuń
  5. U Ciebie half 'n half wygląda bardzo ładnie, niemalże jak brzoskwinka. U mnie wychodzi całkiem nijak. Niemniej, w konsystencji jestem zakochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konsystencja jest genialna, to fakt :)
      U mnie Half 'N Half jest jedną z niewielu pomadek kryjących, które mi pasują ;)

      Usuń
  6. sto lat! :) ślicznie ta pomadka wygląda na Tobie, też ją dostałam i bardzo polubiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nie tylko mi przypadła ona do gustu :)

      Usuń
  7. Ślicznie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba. Śliczny kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że nie tylko mi podoba się ten kolor szminki :)

      Usuń
  9. ależ Ci ładnie w tym makijażu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądasz pięknie :) Udanej zabawy :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Blanuś, Ty mnie zawsze rozwalasz komentarzem xD
      Buźka! :*

      Usuń
  12. Super! Te niebieskości bardzo ładnie komponują się z kolorem Twoich oczu. Więcej makijaży proszę.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto, po tylu pozytywnych komentarzach będę mieć więcej odwagi, więc może pokażę jeszcze jakieś "malowidła" ;)

      Usuń
  13. piekny makijaz;) ladnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajniusia bransoletka, makijaż super

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ladne polaczenie...i ta bransoletka ;) podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ladnie i wcale nie wyglada jakbys uzyla tych wszystkich kosmetykow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lemesos, ja się zdziwiłam, kiedy tworzyłam listę użytych kosmetyków- nie wydawało mi się, że aż tyle tego jest xD

      Usuń
  17. ładne oczko;)
    a Psinka uroczaaaaa;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasia w błękicie bardzo Ci ładnie :)
    bonus - rewelka :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Spodziewałam się czegoś imprezowego i błyszczącego a tu takie miłe zaskoczenie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał to być taki trochę odświętny makijaż, ale jednak na dzień, więc nie chciałam przesadzać :)

      Usuń
  20. Moje ulubione kolory,więc nie mogłoby mi się nie spodobać ;) Świetny psiak,moja siostra ma podobnego tylko że w łatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Demene, ja też uwielbiam wszelkie odcienie niebieskiego :)

      Usuń
  21. uroczo, a jednocześnie bardzo elegancko! jeszcze raz sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego :). A makijaż naprawdę udany

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie jest , pasują Ci te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. 100 lat :)

    b.ładny makeup :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kasiu, jak to pierwszy makijaż na blogu? A świąteczny?! http://xkeylimex.blogspot.co.uk/2012/12/poswiateczne-sprawozdanie.html
    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten był pokazany tak "z grubsza", więc go nie liczyłam :D Nie odważyłabym się pokazać tamtego w takich detalach jak ten ;)
      Ale widzę, że jesteś czujna :*

      Usuń
    2. Jestem Twoją fanką, więc wiesz, staram się ;)
      :*

      Usuń
    3. Ojej, bardzo mi miło :*

      Usuń
  26. elegancki makijaż;) masz przepiękny kołnierzyk;)wszystkiego dobrego słonko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Kołnierzyka pół dnia szukałam, będąc na zakupach :D

      Usuń
  27. Piękny makijaż:) Spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się granat i wszelkie odcienie niebieskiego u brązowookich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się w takim razie, że mam brązowe tęczówki, bo lubię niebieskości w makijażu :D

      Usuń
  29. Zawsze zazdrościłam osobom o brązowych tęczówkach, że tak ładnie im w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cammie, zawsze możesz sprawić sobie soczewki :) Nie jest to co prawda zbyt wygodne, ale jeśli byś bardzo chciała brązowe tęczówki, to jest to zawsze jakieś rozwiązanie ;)
      Powiem Ci za to, że ja dawniej marzyłam o niebieskich lub zielonych oczach :P

      Usuń
  30. Odpowiedzi
    1. Marteczko, kreska akurat nie jest moją mocną stroną, ale urok Bobbi Brown zaciera wszelkie techniczne niedociągnięcia ;)

      Usuń
  31. Zazdroszczę osobom o ciemnych oczach z powodu tego, jak ładnie wyglądają w kobaltowych kolorach na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla odmiany zazdroszczę osobom o niebieskich lub zielonych tęczówkach xD Zawsze o takich marzyłam ;)

      Usuń
  32. Piękny makijaz. Piesio pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładnie wyglądasz :)
    A piesio mega <3 ;]

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się :)
    No i przepiękna bransoletka!

    OdpowiedzUsuń
  35. oko masz piękne! sto lat Kochana! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. słodki psiak; D

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ładnie, chociaż ja bym zamieniła podkład na bardziej lekki by nie tworzył takiej widocznej warstwy na skórze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogusiu, masz rację, ale ja jeszcze nie mam odwagi nosić lżejszych podkładów- za dużo mam do ukrycia na skórze ;)

      Usuń
  38. Makijaż bardzo ładny;)

    Życzę ci oczywiście wszystkiego najlepszego Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bardzo dziękuję za komplement i życzenia :*

      Usuń
  39. Bardzo ładnie wyglądasz! Bonus świetny;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny makijaż, ślicznie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo udany i śliczna bluzeczka;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beauty, to sukienka :) Moja wymarzona z baskiną (swego czasu jęczałam, że marzę o sukience z baskiną :P).

      Usuń
  42. Pomadka ma wspaniały kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo mi się podoba- to jedyna kryjąca pomadka, którą polubiłam :D

      Usuń
  43. Pięknie kochana!! Jak zwykle wyglądasz ślicznie. Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wybacz Kasiu, psina skradła Ci cały post:D Ja tam zawsze podziwiam każdy makijaż, bo dla mnie to jakiś kosmos w ogóle umieć sobie obydwie powieki równo pomalować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie, to ja już w takim razie nie wstawiam zdjęć Olisa do notek xD

      Usuń
  45. Świetnie wyglądasz z granatem na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Idalio! Muszę Ci się przyznać, że to wygrana u Ciebie paletka Sleek Storm zainspirowała mnie do nakładania odcieni niebieskich na powieki :)

      Usuń
  46. Zdecydowanie granat to Twój kolor.
    No i oczywiście wszystkiego co najlepsze życzę Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sądzisz Gosiu? W takim razie muszę częściej sięgać po granatowe cienie i granatowe ciuszki :)
      Dziękuję za życzenia :*

      Usuń
  47. bardzo pasuje Ci taki kolorek... ale ta bransoletka jest zajebiaszcza :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny! Makijaż idealnie pasuje do Ciebie i jeszcze ta kreseczka! Cudo : ))
    Aż nabrałem ochoty na tę pomadkę!
    Spełnienia marzeń : *
    Najpiękniejszy 'bonus' na świcie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MrMajlajf, komplement od Ciebie- Mistrza Makeup-u - to prawdziwy zaszczyt :)

      Usuń
  49. świetnie wyglądasz! a z tym kołnierzykiem jak taka mała grzeczna dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marti, bo ze mnie jest właśnie taka mała grzeczna dziewczynka, sesese ;>

      Usuń
  50. Ależ Ci dobrze w takim odcieniu! Pewnie nie można było od Ciebie oderwać oczu na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Picola, spokojnie - większą uwagę goście zwracali na nowy telewizor xD

      Usuń
  51. Bardzo ładnie podkreśla kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mam problem z określeniem, co podkreśla kolor tęczówki, a co nie xD Ale dobrze wiedzieć, że tym razem udało mi się trafić :)

      Usuń
  52. Spóźnione wszystkiego najlepszego :-)!

    OdpowiedzUsuń
  53. Twoja cera wyglada coraz lepiej, super! co najbardziej pomoglo, jesli mozna wiedziec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie słowa :) Niestety jednak w tym przypadku najbardziej pomógł podkład i korektor... Pod makijażem cera wciąż wygląda strasznie :( Na razie nie robię z nią nic konkretnego- mocno nawilżam i czekam na dostanie się do dermatologa :)

      Usuń
    2. trzymam kciuki bardzo mocno w takim razie, bo wiem co to znaczy miec problemy skorne. duzo wytrwalosci zycze Tobie i wszystkim tradzikowcom.

      Usuń
    3. Dziękuję, wytrwałość to podstawowa sprawa w walce z problemami skórnymi :)
      Tobie też życzę wytrwałości i powodzenia w walce z wrogiem ;)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...