Świątecznie - mała fotorelacja z kasiowej Wielkanocy

81 Komentarzy
Witajcie kochani!

Mam nadzieję, że dzisiejszy świąteczny dzień był dla Was udany :)
Ja spędziłam go bardzo miło, w rodzinnej atmosferze, choć z bólem zęba i gorączką.
Zapraszam Was do obejrzenia małej fotorelacji z dzisiejszego dnia.
Dodam tylko, że świąteczne śniadanie zajadałam u dziadków, więc niestety to nie ja jestem autorem tych pyszności i dekoracji ;)



Niekoniecznie tradycyjne, ale przepyszne- jajka z kawiorem



Piękną mamy zimę tej wiosny :/

I na koniec- westowy wymoczek zmęczony po zabawie w śniegu ;)

Przesyłam świąteczne pozdrowienia! :*


Podone posty:

81 komentarzy:

  1. Urocza dekoracja z kurczaczkiem : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo się podobała :) W środku była jeszcze świeczka w kształcie jajka :)

      Usuń
  2. Piękne dekoracje, a potrawy wyglądają pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. podane niczym w restauracji, pięknie! u mnie zdecydowanie spokojniej, leniwe, bo jakaś niemrawa jestem ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Extension, w końcu są Święta- można sobie pozwolić na trochę lenistwa i odpoczynku bez wyrzutów sumienia :)

      Usuń
  4. wypoczywaj Kasiu :) ja niesttey pracuję :/

    OdpowiedzUsuń
  5. w takim razie życze by jutrzejszy dzień bez goraczki był :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Do pełnego burżujstwa brakowało tylko szampana :P

      Usuń
  7. O, jakbym widziała mojego małego po harcach przy odśnieżaniu :) Jajka wyglądają ślicznie - pierwszy raz takie widzę, niezwykle oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój wymoczek też towarzyszył przy odśnieżaniu- tata z łopatą jechał, a west po zaspach skakał :P

      Usuń
  8. Jajka z kawiorem uwielbiam! :)) Dekoracja z pierwszego zdjęcia wygląda super - bardzo efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam mniam te Twoje jajeczka wygladają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne dekoracje, a jajeczka prezentują się świetnie:)
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj takie jajka wyglądają świetnie, choć kawioru nie lubię;) również pozdrawiam zimowo-świątecznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beauty, ja kawioru samego w sobie też nie lubię, ale jako dodatek uwielbiam :)

      Usuń
  12. A czy wymoczek przemowil ludzkim glosem przy sniadaniu??? Hihi.... takie te swieta troche Bozo Wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, Gosiu, żebyś wiedziała, że przemówił - powiedział "ał" :P

      Usuń
  13. czego to ludzie nie wymyślą :D jajka z kawiorem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te czekoladowe jajeczka:D Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jajka z kawiorem muszą być przepyszne ;))
    Kochana wszystkiego najlepszego :*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  16. kurczaczek na rzeżuszce grzeje serducho :) ja nie cierpię świąt, ale było znośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, Alapadmo, a skąd ta niechęć? Święta to same fajności - wolne, kupa jedzenia... :D

      Usuń
  17. super relacja, te jajka z kawiorem wyglądają neisamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jajeczka przesuper! Piesuś też boski. Szkoda, że ten ząb dalej daje Ci czadu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soemi, też nad tym ubolewam- akurat w święta mnie musiał rozboleć :/

      Usuń
  19. Jajka wyglądają apetycznie,ja zajadałam takie faszerowane kremem warzywnym i były pyszne! Mój psiak też dzisiaj wybiegał się w śniegu - od rana napadało u mnie jakieś 7 cm :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniam, takie z kremem warzywnym też bym chętnie wszamała :D

      Usuń
  20. Jak fajnie wygląda kurczak na rzeżuszce :)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie wygląda kurczaczek na rzeżuszce :)!

    OdpowiedzUsuń
  22. wow nigdy nie jadlam kawioru ;) ale pierwsze zdjecie mnie mega zachwyca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jeśli lubisz ryby, kawior na pewno też by Ci smakował :)

      Usuń
  23. czekoladowe jajka :D uwielbiam! :D
    wszamałabym z pół koszyczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je bardzo lubię, ale wolę te z nadzieniem alkoholowym xD

      Usuń
  24. Jajka wyglądają apetyczne, chyba sama spróbuję ich z kawiorem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj koniecznie- to ciekawe połączenie smakowe :)

      Usuń
  25. Pięknie Kasiu, pięknie! :)
    Jajka wyglądają nieziemsko!
    Pokażę mojemu Robalowi - uwielbia jaja faszerowane.
    A, w wersji, z kawiorem nie jadł jeszcze.
    Niech sobie chociaż popatrzy, o!

    Wypoczywaj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nie są faszerowane - żółtko jest zostawione, tylko na górze jest odrobina kawioru :)

      Usuń
  26. A ja bardzo chciałam zrobić jajka z kawiorem i w Anglii nie znalazłam go w nawet bardzo dużych marketach! Może powinnam była poszukać w mniejszych, rosyjskich sklepikach. Lubię oglądać Twoje misz-maszowe fotki, a może ja też powinnam się pochwalić wam, co upichciłam, muszę o tym pomyśleć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, ciężko mi powiedzieć, czemu w Anglii nie ma kawioru... To dziwne- u nas jest dostępny w każdym większym sklepie i chyba we wszystkich sklepach rybnych :)
      Pochwal się koniecznie, ja chcę zobaczyć! :*

      Usuń
    2. U mnie w mieście nie ma nawet straganu rybnego! A post będzie jutro :)

      Usuń
    3. Napradwę?! A to skandal! A ryby takie zdrowe i pyszne :)

      Usuń
  27. Jeszcze nie jadłam takiego połączenia - jajka z kawiorem hmmm :-))

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna dekoracja na Święta.Kawioru raczej bym nie zjadła...Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, nie przepadasz za kawiorem? To tak samo jak moja mama ;)

      Usuń
  29. Nie lubię kawioru, ale Weściki są takie cudowne :D:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daguszko, to tak samo jak moja mama- ona też do ust nie weźmie kawioru, w ogóle ryb nie lubi :P

      Usuń
  30. Ale fajnie tam u Ciebie :) Śliczna dekoracja z rzeżuchą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Bello :* To chyba pomysł mojej cioci... albo kupiony gotowy stroik? Nie dopytałam ;)

      Usuń
  31. O jajka z kawiorem - pewnie były pyyszne ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Si, było baaaardzo pyszne :D

      Usuń
    2. Właśnie przed dwoma godzinami jadłam też jajka z kawiorem - pychotka ♥ W życiu nie jadłam tam pysznego dania z kawiorem ♥

      Usuń
    3. Fabryczna, bardzo się cieszę, że Tobie też takie połączenie smakowe przypadło do gustu :)

      Usuń
  32. Śliczne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jajka z kawiorem wyglądają przepięknie :) I bardzo na czasie :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie jadłam kawiaru jestem ciekawa jak smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mama kupiła te same czekoladowe jajka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...