Konferencja Dove. Odkryjmy w sobie piękno - fotorelacja

81 Komentarzy
Witajcie!

Dziś, zgodnie z obietnicą, postanowiłam pokazać Wam wreszcie długo wyczekiwaną fotorelację z Konferencji Dove. Odkryjmy w sobie piękno, która odbyła się 11 marca 2013 w Warszawie.
Bardzo się cieszę, że miałam przyjemność w niej uczestniczyć.

Na zdjęciu od lewej:
MizzVintage, Atqa, Gosha, Kasia (PR), Bella, BeautyIcon, Ensepeunse, Pani Agata (PR), ja oraz Pani Dagmara Brzezińska - Marcu (Dyrektor Marketingu Produktów Kosmetycznych Unilever)

Źródło zdjęcia: Dove

Celem konferencji było poinformowanie o nowej kampanii- Dove. Odkryjmy w sobie piękno.
Zaprezentowano też wyniki Raportu Dove "Prawdziwe piękno. Redefinicja". Przedstawiono ekspertki Dove - psycholog dr Joannę Heidtman oraz dermatolog dr Monikę Serafin. Spotkanie prowadziła Beata Sadowska.

Po kolei:

Konferencja przygotowana była w wiosennym klimacie. Wszechobecne bukiety białych tulipanów tworzyły świetny klimat.
Biała, surowa przestrzeń w budynku Mysia 3 miała swój urok- mi osobiście kojarzyła się z czystością.




Oczywiście nie mogło zabraknąć kosmetyków Dove - jeszcze nigdy nie widziałam takiego skupienia kosmetyków Dove na metr kwadratowy ;)

Na zdjęciu- poza kosmetykami Dove- model cebulki włosa oraz tajemnicze urządzenie do badania stanu włosów. Poniżej zobaczycie, jak się go używa ;)


Na zdjęciu tego nie widać, ale piana Dove była znacznie bardziej gęsta i kremowa. Zwróćcie uwagę na te fiolki po prawej stronie zdjęcia. Niebieskim kolorem zaznaczono substancje nawilżające zawarte w przykładowym żelu i żelu Dove - jak widać, w Dove jest ich o wiele, wiele więcej.
Na zdjęciu Atqa, która odważyła się sprawdzić stan swoich włosów.
Na jakiej zasadzie działa to urządzenie? Sprawdza, jak włosy pocierają o siebie - na tej podstawie można wywnioskować, na ile domknięte są łuski naszych włosów. Im mniejszy stopień w 9-cio stopniowej skali, tym lepiej. Moje włosy spisały się na 3, Atqi na 2, więc jest super! :)

Pierwszą odważną była Gosha - Różowa Szpilka :)
Gosha, ja, Bella i MizzVintage
Źródło zdjęcia: Dove
MizzVintage, BeautyIcon, Ensepeunce, Bella
Przy wejściu każdy uczestnik konferencji otrzymał bransoletkę Dove, której noszenie ma nam przypominać o tym, że jesteśmy piękne :)
Źródło zdjęcia: Dove
Potem bransoletkami zajmował się pewien pan z bardzo groźnie wyglądającym oprzyrządowaniem :D
Pokazane wyżej machiny pozwalały na wygrawerowanie na bransoletce swojego imienia lub loginu. Uroczy pomysł! :)

Deser kwiatowo - jabłkowy. Próbowałam - dooooobre :)
Sałatka z kwiatami jadalnymi
Kiedy pisałam, że oprawa konferencji była prawdziwie wiosenna, miałam na myśli również wiosenne, kwiatowe menu ;)
Gwiazdą tej konferencji była prowadząca - Beata Sadowska. Szczerze współczuję Pani Beacie tego foto-ostrzału ;)


Po opisaniu wszystkich atrakcji czas na pokazanie Wam właściwej części konferencji:

Źródło zdjęcia: Dove

Każdy uczestnik konferencji otrzymał Raport Dove "Prawdziwe piękno. Redefinicja".
Źródło zdjęcia: Dove

Źródło zdjęcia: Dove

Atqa, ja i Ensepeunse zajęłyśmy strategiczne pozycje w pierwszym rzędzie ;)
Źródło zdjęcia: Dove

Ja naprawdę nie chciałam zabić fotografa wzrokiem xD
Źródło zdjęcia: Dove

Na konferencji pojawił się Pan Harm Goossens - Prezes zarządu Unilever Polska i Prezes spółki Unilever na Europę Środkową i Wschodnią.
Źródło zdjęcia: Dove
Na zdjęciu: ekspertka Dove - dermatolog dr Monika Serafin, Pani Ewa Drozd (Kierownik ds. badań i rozwoju Unilever Polska) oraz Pani Dagmara Brzezińska - Marcu (Dyrektor marketingu produktów kosmetycznych Unilever Polska)

Na zdjęciu - prowadząca konferencję Beata Sadowska oraz ekspert Dove - psycholog dr Joanna Heidtman
Na zdjęciu: Beata Sadowska, dr Joanna Heidtman, dr Monika Serafin, Pani Ewa Drozd i Pani Dagmara Brzezińska - Marcu
Źródło zdjęcia: Dove
Beata Sadowska prezentuje Księgę Komplementów Dove - wtedy była to jeszcze tabula rasa, czysta księga ;) Z czasem udało się ją wypełnić komplementami.
Do Księgi Komplementów Dove wpisała się między innymi ekspertka Dove - dr Joanna Heidtman oraz prowadząca konferencję Beata Sadowska.
Źródło zdjęć: Dove
Komplementów nie szczędziły też blogerki - na zdjęciu Bella i Atqa.
Mój komplement w Księdze Komplementów Dove skierowałam do Was, Kochani! :*


Po konferencji blogerki zostały zaproszone na krótką rozmowę z Paniami z PR-u - Kasią i Panią Agatą, później dołączyła do nas również Pani Dagmara.
Zadbano o to, byśmy się lepiej poznały i porozmawiały o tym, co sądzimy o kampanii Dove. Odkryjmy w sobie piękno.

Źródło zdjęcia: Dove

Źródło zdjęcia: Dove

Źródło zdjęcia: Dove

Źródło zdjęcia: Dove

Źródło zdjęcia: Dove
 A na zakończenie oczywiście nie mogło zabraknąć fotek:

Od lewej: ja, Gosha, MizzVintage, Bella, Ensepeunse
Źródło zdjęcia: Dove

Od lewej: ja, Gosha, MizzVintage, Bella, Ensepeunse
Źródło zdjęcia: Dove

Na zdjęciu od lewej:
MizzVintage, Atqa, Gosha, Kasia (PR), Bella, BeautyIcon, Ensepeunse, Pani Agata (PR), ja oraz Pani Dagmara Brzezińska - Marcu (Dyrektor Marketingu Produktów Kosmetycznych Unilever)

Źródło zdjęcia: Dove

Uffff, to już wszystkie zdjęcia, którymi chciałam się z Wami podzielić :)
Gdyby jeszcze było Wam mało, odsyłam Was do fotorelacji zamieszczonych przez pozostałe dziewczyny:
ATQA
BELLA
GOSHA
MIZZVINTAGE
ENSEPEUNSE
A także na stronę pana Jacka Waszkiewicza, który fotografował imprezę - TUTAJ

Podsumowując - 11 marca był cudownie spędzonym dniem. Dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy, ale co najważniejsze- miałam przyjemność spotkać wspaniałe osoby.
Raz jeszcze serdecznie dziękuję Kasi oraz pozostałym osobom z PR Dove, dzięki którym otrzymałam zaproszenie na tą konferencję.
Pozdrawiam też dziewczyny - blogerki, z którymi nie nudziłam się w trakcie eventu i po nim, kiedy to objadałyśmy się pizzą i tajskimi specjałami w Złotych Tarasach :)



Podone posty:

81 komentarzy:

  1. Wiosennie na maxa :D Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście Dove sprawiło, że już poczułam wiosnę :) A kiedy wyszłyśmy z budynku, zaskoczyła nas mało wiosenna śnieżyca xD

      Usuń
  2. Uwielbiam Twoje fotorelacje. Zawsze mnóstwo zdjęć :)
    A jak tam było pięknie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oliwia, bardzo mi miło to czytać :) Czasem obawiam się jednak, czy tych zdjęć nie jest aby za dużo :P Ale ja tak chcę pokazać czytelnikom każdy szczegół ;)

      Usuń
    2. Nie nie nie! zdjęć nigdy za dużo :)

      Usuń
  3. ale cudnie to wszystko na zdjęciach wygląda, zazdroszczę! :)
    a i Ty pięknie wyglądałaś, bardzo wiosennie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wygląda genialnie! Wystrój mnie urzekł :) cudne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudaaa, musisz mi uwierzyć na słowo, że w rzeczywistości wystrój robił jeszcze większe wrażenie :)

      Usuń
  5. Widać, że świetnie wszystko zostało zorganizowane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No rzeczywiście sceneria bardzo wiosenna, czysta i przejrzysta, optymizm aż bije ;) Cudowna atmosfera widać tam panowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze prowadząca i ekspertki tak wiosennie się ubrały ;)
      Na początku ja osobiście byłam trochę skrępowana, ale potem poczułam się świetnie- organizatorzy zadbali o każdy szczegół :)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Karolino, to prawda :) Cieszę się, że zdjęcia mogły to oddać :)

      Usuń
  8. Zazdroszczę;) widać, że impreza świetnie zorganizowana;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, organizatorzy stanęli na wysokości zadania :)

      Usuń
  9. Ależ Wam zazdroszczę dziewczyny :) Bardzo cenię firmę Dove, od lat używam ich szamponów i odzywek do włosów - są najlepsze:) Poza tym balsamy, mydełka i żele do higieny intymnej (wiem, że wiele z kobiet uważa "żel, jak żel" dla mnie Dove ma najlepsze żele!). Od dłuższego czasu zastanawiam się, jakim sposobem dostać się na takie warsztaty, to ogromny zaszczyt i chwile które pozostaną w pamięci:) Wszystko super zorganizowane!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylluniu, ja przyznaję się bez bicia, że wielu kosmetyków Dove nie znam. Na blogu chyba jeszcze nie recenzowałam nic z tej firmy kosmetycznej. Zaproszenie do współpracy przy tej kampanii przybyło do mnie znienacka, w ogóle się go nie spodziewałam :)

      Usuń
  10. Normalnie słit focie na 'ściance' jak nic :) Wszystkie uśmiechnięte i zadowolone, a to najważniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super, zazdroszczę takiego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę możliwości uczestniczenia w takim wydarzeniu.
    Kosmetyki Dove kiedyś częściej gościły na mojej półce, bo dostawałam je od brata. Teraz chyba na nowo muszę zapoznać się z ofertą Dove :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja też dopiero poznaję ofertę Dove - do tej pory stosowałam jedynie kostkę i dezodoranty, od czasu do czasu coś do włosów :)

      Usuń
  13. Zazdroszczę :) Nawet lubię Dove.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powtórzę się, ale zazdroszczę spotkania :) Całej oprawy, przygody i tej uroczej bransoletki!
    wyglądasz na tych zdjęciach bardzo azjatycko! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Azjatycko? Ojej, to ciekawe :D Nigdy nie sądziłam, że może być we mnie coś azjatyckiego (może poza wzrostem i małymi stopami xD)

      Usuń
    2. Hahahaha <3 naprawdę!

      Usuń
    3. Hm, muszę się sobie przyjrzeć w lustrze dokładniej :D

      Usuń
  15. Nacykałaś tych fotek :) Ja jakoś nie miałam do tego głowy;) Fajnie tak czytać relazje z różnych punktów widzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak moich fotek nie jest zbyt wiele - przyznam, że też miałam ciekawsze rzeczy do roboty niż cykanie fotek :D

      Usuń
  16. oo wyglądacie cudowne..Kasiu w tej marynarce wyglądasz jak gwiazda !!!No od razu rzucasz sie w oczy!!!!Świetne spotkanie:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, bardzo dziękuję za komplementy :) Marynarka to prezent od mojego chłopaka, więc przekażę mu, że ma dobry gust ;)

      Usuń
  17. Wszystko profesjonalnie przygotowane,musiało być super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dove jako organizator stanął na wysokości zadania- ale nic dziwnego, mają już doświadczenie w organizowaniu konferencji prasowych :)

      Usuń
  18. Bardzo mi się podoba ta konferencja, chyba jako pierwsza z tego, co miałam okazje na blogach widzieć. Wszystko przemyślane - od początku do końca. Piękny wystrój, wydaje się też, że ciekawe dyskusje i wygląda to naprawdę fajnie. Kasiu super wyglądałaś i chyba mamy podobny styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle ta kampania Dove jest świetnie zaplanowana - lubię, kiedy PR danej firmy wie, co chce osiągnąć i planuje to od początku do końca :)
      Bardzo dziękuję za komplement :*

      Usuń
    2. Nie ma za, co należał się ;) Dobrze to określiłaś, fajnie że mają dobry plan i go konsekwentnie realizują :)

      Usuń
  19. Świetne zdjęcia !
    Klimat był cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super, zazdroszcze Ci takiego spotkania

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale masz prześliczny uśmiech! :)
    Faktycznie, Dove wprowadziło iście wiosenny klimat!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Kochana :*
      Tak, na konferencji poczułam wiosnę, ale uczucie to zostało zdmuchnięte przez śnieżycę, która mi dowaliła, kiedy tylko wyszłam z budynku xD

      Usuń
  22. jej jak ja żałuję, że nie mogłam być tam z Wami :(
    jeszcze dr Joanna Heidtman, która sobie bardzo cenię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obs, ja też żałuję :( Mam nadzieję, że kiedyś uda nam się spotkać face2face :)

      Usuń
  23. Gratuluję udziału w konferencji :) Piękny wystrój, taki...wiosenny i elegancki :)
    PS. Pytałaś u mnie o żel peelingujący Lirene, wydaje mi się, że po prostu odświeżyli trochę opakowanie, ostatnio jak byłam w Polsce to widziałam te nowe opakowania w SP a w Rossmanie spotkałam jeszcze te stare (bez kwiatka ;)). Sam żel raczej się nie zmienił, i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kirei, bardzo Ci dziękuję za odpowiedź! Super, że żel się nie zmienił- lubię go i byłoby szkoda, gdyby coś w nim zmienili.

      Usuń
  24. Odpowiedzi
    1. Przy Pani Dagmarze rzeczywiście wyglądam jak kruszynka xD

      Usuń
  25. Nigdy nie byłam na takiej konferencji. Bardzo ładne fotki, bardzo ładnie się prezentowałaś :)
    Lubię kosmetyki z dove i chyba częściej teraz będę po nie sięgać :)
    Jak nie prowadziłam bloga to kupowałam często balsamy i żelki pod prysznic, z mydełkami w kostce i antyperspirantami nie rozstaje się do dziś, bo są sprawdzone i kupuje na zmianę różne zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Donna, dziękuję Ci :*
      Ja też często kupuję antyperspiranty i dezodoranty Dove - są świetne. Dawniej też stosowałam kostkę Dove :)

      Usuń
  26. nie watpie ze mialyscie swietna zabawe....Gratuluje!Swietne fotki

    OdpowiedzUsuń
  27. super spotkanko! świetnie wyglądacie dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marti, w imieniu swoim i pozostałych dziewczyn :*

      Usuń
  28. Wpis w księdze pamiątkowej - najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepięknie to wszystko wygląda :) Te białe tulipany.. ah :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. France, genialnie wyglądały białe tulipany na tle śnieżycy za oknem xD

      Usuń
  30. Cześć. Podoba mi się wygląd ogólny bloga. Jest fajna kolorystyka, no i w poście którego przeczytałam jest fajna treść. Zabieram Cię do obserwowanych. : ) No i oczywiście zapraszam do mnie i pozdrawiam - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fotorelacja dla wytrwałych, to lubię !

    OdpowiedzUsuń
  32. Już któryś raz oglądam i czytam fotorelację z konferencji Dove. Wystrój przepiękny. Minimalizm, ale te tulipany .. aah wiosennie! Zawsze należy pamiętać, żeby doceniać to jaką jest się osobą (oczywiście wnętrze jest najważniejsze, ale dlaczego nie czuć się też fajnie na zewnątrz?). Trzeba do sprawy podejść bardziej optymistycznie! A wiele/wielu z nas widzi w sobie same wady i braki. W życiu nie ma to czasu. Powiedzmy 'fajny mam tyłek', zamiast 'nie lubię swoich włosów'!
    Cieszę się, że organizowane są takie akcje i bardzo żałuję, że nie mogę w nich uczestniczyć. Może kiedyś i ja zastanę zaproszony. Widać, że świetnie się bawiłyście : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MrMajlajf, idealnie ująłeś całą ideę akcji! Też jestem zwolenniczką pozytywnego podejścia do oceny samej siebie :)
      Jestem pewna, że w przyszłości będziesz zapraszany na wiele różnych imprez, spotkań i konferencji - wróżka Kasia przepowiada Ci świetlaną blogową przyszłość :)

      Usuń
  33. Kasiu dziękujemy za wpis :* :*
    :) Świetna fotorelacja, klimat imprezy świeży, przejrzysty choć wygląda chłodnawo :D (ale to Wasze zadanie, żeby to ocieplić:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłodnawo to było, jak wyszłyśmy z budynku- śnieżyca nas dopadła xD

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...