Czapki z głów przed Biovaxem - KONKURS!

50 Komentarzy
Witajcie kochani!

Jakiś czas temu pomyślałam, że skoro pisałam Wam o moich ulubionych zimowych butach, to powinnam również wspomnieć o mojej ukochanej zimowej czapce.
Tak się złożyło, że przedwczoraj napisała do mnie Pani Agnieszka - przedstawicielka firmy L'biotica. Pani Agnieszka przekazała mi bardzo ciekawą informację- pomyślałam, że powinniście o niej wiedzieć. Ma związek
z... czapkami ;>

Biovax organizuje konkurs "Czapki z głów".
Jaki jest jego cel? Przepędzenie zimy, pożegnanie z zimowymi czapkami i przygotowanie swojej czupryny,
by powitać wiosnę pięknymi, lśniącymi włosami.
Co mamy zrobić? Zdjąć czapki i zregenerować włosy z Biovaxem! :)


A oto dokładne zasady konkursu:
1. Włóż czapkę.
2. Zrób sobie zdjęcie z czapką na głowie - im śmieszniejsze, tym lepsze!
3. Zastanów się, dlaczego chciałabyś poddać się metamorfozie pod okiem mistrza fryzjerstwa Pawła Matrackiego?
4. Swoją odpowiedź oraz zdjęcie prześlij na adres: wiosna@lbiotica.pl

Konkurs charakteryzuje się tym, że muszą być jakieś nagrody:
- 200 osób, które jako pierwsze prześlą zdjęcia i odpowiedzi na pytanie konkursowe, otrzyma maskę Biovax
- 10 najciekawszych prac (wybranych przez bioxavowe jury) zostanie nagrodzonych zestawami do pielęgnacji włosów
- Zwyciężczyni otrzyma nagrodę główną - wiosenną metamorfozę fryzury w wykonaniu międzynarodowego mistrza fryzjerstwa Pawła Matrackiego!

Dziewczyny, czapki na głowy, aparaty w dłoń i do dzieła!

Konkurs trwa od 1 marca 2013 do 30 kwietnia 2013.

Więcej informacji znajdziecie tu:
- http://www.biovax.pl/
- https://www.facebook.com/BiovaxLbiotica

A dokładny regulamin konkursu znajdziecie tutaj: http://www.biovax.pl/strona,porady,pokaz/26,Regulamin.html


Jak wiecie, ja za zimą nie przepadam, choć dobre buty i ciepła czapka trochę poprawiły moje nastawienie. Czapa, którą zobaczycie na poniższych zdjęciach, jest cudowna! To był mój prezent na gwiazdkę trzy lata temu (prezent, który sama sobie wybrałam :P). Do tej pory trzyma się dzielnie, jest jedyną czapą, w której jest mi zawsze ciepło.
I która nie deformuje mi twarzy w kształt jakiegoś jajka, czopka czy dezodorantu kulkowego :P
Kupiłam ją w sklepie Promod.

Teraz podziwiajcie, jak ja żegnam się z zimą i powoli pozwalam już moim włosom odetchnąć po zimowaniu pod czapką ;)
Prawda, że bez czapki włosy prezentują się o wiele lepiej? ;)

Rękawice pożyczone od siostry, pochodzą ze sklepu House.

Ale miałam fun przy robieniu tych zdjęć! ;)

Się rozmazało trochę...


To moje ulubione zdjęcie xD
Kasia wymierza zimie prawy prosty! Zima pada na łopatki...



Gwoli ścisłości- czapka to bardzo ważna sprawa!
Na niskie temperatury nie wychodźcie bez czapki! Jeśli nie przekonują Was kwestie zdrowotne (choć wątpię,
czy zapalenie zatok może kogoś nie przekonywać), to weźcie pod uwagę fakt, że zimno osłabia Wasze cebulki włosowe! A poza tym najwięcej ciepła tracimy przez głowę, więc w zimie czapka to obowiązek.
Ale na wiosnę chętnie się z nią żegnamy :)

A w ramach regenerowania włosów na wiosnę- ja idę dziś do fryzjerki podciąć grzywkę.


Dziewczyny, dajcie znać, czy weźmiecie udział w konkursie Biovax?
A jeśli nie, to pewnie i tak będziecie chciały zregenerować włosy na wiosnę- jakie są Wasze sprawdzone sposoby?
I czy pamiętacie o czapce w zimie? Jakie są Wasze ulubione fasony czapek? :)


Podone posty:

50 komentarzy:

  1. Wezmę udział, mam tak przeuroczą czapkę, że grzech nie spróbować :)
    Moje włosy są jakieś strasznie nieogarnięte przez tą zimę, muszę w tym tygodniu iść w końcu do fryzjera i obmyślić starannie plan pielęgnacji, bo trochę je zaniedbałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam śmieszną czapkę i na pewno ją wykorzystam! :)

      Usuń
    2. Ja gdzieś w domu mam czapkę Mikołaja, ale to nic odkrywczego :P

      @Madame Peacock - koniecznie zadbaj o włoski! Ja też moje przez jesień i zimę zaniedbałam, teraz im to wynagradzam i już jest z nimi o wiele, wiele lepiej :)

      Usuń
    3. Właśnie zakupiłam parę potrzebnych rzeczy i biorę się za systematyczną pielęgnację ;)
      Zdjęcie też zrobione i wysłane, czapka jest do codziennego noszenia, nie jakaś mega śmieszna, ciekawa jestem, co z tego wyniknie ;)

      Usuń
    4. Trzymam mocno kciuki! :* Za wygraną w konkursie Biovax i za sukcesy w pielęgnacji włosków :)

      Usuń
  2. Dzięki za info ! Zrobiłam sobie na szybko głupkowatą focię i wysłałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marta, trzymam kciuki, by udało Ci się załapać do pierwszej 200 oraz oczywiście za wyróżnienie Twojego zdjęcia :)

      Usuń
    2. Ja właśnie wysłałam zgłoszenie. Oby się udało, bo uwielbiam maski Biovax!! :)

      Usuń
    3. Kochana, trzymam za Ciebie mocno kciuki! :)

      Usuń
  3. Zrobiłam kilka głupkowatych zdjęć w śmiesznej czapie i wysyłam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz w tej czapie ;) I bez niej też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taniko, jesteś niemożliwa ;) Ale dziękuję :*

      Usuń
  5. Świetna czapka! Ja niestety w każdej wyglądam idiotycznie :(

    PS: też kilka dni temu podcięłam grzywkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nena, ja z reguły w czapkach wyglądam tragicznie- jak czopek xD Ale ta jest wyjątkowo twarzowa :)

      Usuń
  6. Konkurs nie dla mnie, chociaż ostatnio właśnie rozglądam się za jakąś fajną maską do włosów, z tym że nie biovaxa. Obym coś znalazła, bo potrzebuję alternatywy dla sleeka żeby wiecznie go ze sobą nie wozić w tę i z powrotem, tylko mieć maski zawsze na miejscu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stref, wybór masek jest tak ogromny, że na pewno znajdziesz jakąś fajną dla siebie :)

      Usuń
  7. Super czapa! Ja z moja tez już chce się pożegnać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Soemi, chyba każdy ma już dość zimy i wszyscy czekają na wiosnę :)

      Usuń
  8. Też noszę czapki, ale do tej pory nie mogę znaleźć pasującej ;/
    A Ty jesteś śliiiiiiiiiczna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luthienn, jutro jak mnie zobaczysz na żywo, to się przestraszysz :D

      Usuń
    2. Wątpię, prędzej Ty się przestraszysz mnie :D To co moja skóra teraz wyczynia, to istna masakra :D Mam pole minowe na twarzy ;P

      Usuń
    3. Łoooo, Luthienn, u mnie jest jakiś Czarnobyl xD
      A poza tym Ty jesteś taka wysoka, a ja taki kurdupel :D

      Usuń
  9. Dopiero teraz zauważyłam, że oprócz odpowiedzi na pytanie zawarte u Ciebie na blogu trzeba odpowiedzieć jeszcze na pytanie:
    "Dlaczego to właśnie ja powinnam poddać się metamorfozie pod okiem Pawła Matrackiego?" Dałam "odpowiedz" w mailu i przesłałam drugiego uzupełniającego, mam nadzieję, że przejdzie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, dobrze, że zwróciłaś mi na to uwagę! Początkowo pytanie konkursowe było inne, chyba organizatorzy coś zmienili :)
      Mam nadzieję, że się uda! :*

      Usuń
  10. Boskie te Twoje fotki :) Fajny konkurs wymyślili :) Muszę szybko pomyśleć nad fotką :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella, jestem pewna, że coś fajnego wymyślisz :)

      Usuń
  11. śliczna Kaś i śliczna czapaja :D
    a co, też sobie pstrykłam :D mam taką z uszami i ( mój Boże) ogonem... :D też uwielbiam bo jest mega ciepła i tylko ona mnie zadowala zimną (nie obrażając mego Kochanego xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Picola, jak Cię kiedyś w zimie spotkam na ulicy, to nie poznam, bo pomyślę, że to może jakiś zwierz :D
      Looool, ale mnie rozśmieszyłaś tym ostatnim zdaniem xD

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Sauria, wstydź się! Anwen by Cię za to zganiła porządniej niż ja :)

      Usuń
  13. Jaka czapa szałowa! Też już mam dość zimy i nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła śmigać bez czapki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mastiff, ja dokładnie tak samo! Marzy mi się już wiosenny trencz i okulary słoneczne na nosie :D

      Usuń
  14. A ja muszę napisać całkiem nie na temat - masz świetny sweter! Fajny konkurs, ciekawy pomysł. Z chęcią bym wzięłam udział w konkursie, gdyby nie główna nagroda i związane z nią pytanie ;) I jak zwykle bardzo mi się podobasz, masz śliczne włosy, zaczynam się o siebie martwić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, to H&M'owa zdobyć kupiona jeszcze w lecie :) Nigdy nie sądziłam, że będę nosić biały, gruby, wełniany sweter :P Ale jest mega wygodny i ciepły :)
      Mrau, Asiu, ja też Cię lubię, ale wiesz- musimy się kamuflować, bo jak mój chłopak przeczyta, to się skończy bajobongo :P

      Usuń
  15. zdjęcia swietne, a z Ciebie jaka ślicznotka! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia! Jeszcze mi powiedz, jakiego podkładu używasz, że masz tak idealną buźkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, to jest BRTC Blemish Recover Balm wymieszany z odrobiną Under 20 Fludi matujący 120 (bo sam bebik jest dla mnie za jasny)- na zdjęciach wygląda fajnie, ale jutro sama zobaczysz, że jednak wszystkiego nie kryje ;) Choć dla osób, które mają mniej blizn i przebarwień niż ja może być idealny :)

      Usuń
  17. Ale fajny konkurs^^ I świetne fotki!:D

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja nie noszę czapki - chyba że na spacery z psiakiem:) W większości poruszam się samochodem i to chyba dlatego:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kasiu, wyglądasz przegenialnie! :)
    Aaaaa, mam ten sweterek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, w takim razie gratuluję dobrego gustu, bo ten sweterek jest naprawdę super! :)

      Usuń
  20. jeśli zima i zawierucha - tylko takie czapy! <3 są rewelacyjne i bardzo cieplutkie!! :) Ale mimo wszystko - zimie już dziękujemy! :D
    obserwuję i wolnej chwili serdecznie zapraszam do siebie! miłego dnia! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cake, przyłączam się do Twojego pożegnania zimy ;)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...