BingoSpa robi ukłon w stronę blogerek - zapowiada się wielkie testowanie

36 Komentarzy
Jako aktywna fanka BingoSpa na facebooku, jestem na bieżąco z ich wszelkimi akcjami. Ta najnowsza zaciekawiła mnie ze względu na to, że jest skierowana do nas- blogerek kosmetycznych.
Ekipa odpowiedzialna za promocję marki BingoSpa na facebooku i w innych miejscach sieci postanowiła uporządkować kwestię współpracy- organizują program testowania i opiniowania ich kosmetyków.

Zdjęcie pochodzi z oficjalnego fanpage'a BingoSpa na Facebook'u.


Przybliżę Wam pokrótce zasady współpracy z firmą BingoSpa:
- akcja trwa 2 kwartały (do końca 2012 roku)- oczywiście możliwa jest rezygnacja ze współpracy po 1 kwartale (BingoSpa również może rozwiązać współpracę po 1 kwartale, jeśli blogerka nie wywiąże się ze swoich obowiązków)
- rozpoczyna się 1 lipca
- co daje BingoSpa? raz na kwartał kosmetyki wartości 40zł (wybrane przez nich, ale na podstawie naszych sugestii; opłacają też przesyłkę), promowanie naszych blogów na facebooku
- czego chcą od nas? subiektywnych recenzji na blogach, podesłania linka do recenzji oraz bannera (który utworzą oni) zamieszczonego na naszym blogu

Jeśli jesteście zainteresowane, piszcie do nich maile na adres: fb@bingo.net.pl - wtedy otrzymacie dokładne zasady współpracy.

Moim zdaniem jest to świetna okazja dla dziewczyn, które do tej pory nie miały styczności z kosmetykami tej firmy, a chciałyby spróbować.
Ja chyba skuszę się na współpracę z BingoSpa- co prawda nie wszystkie z testowanych dotąd kosmetyków ich produkcji przypadły mi do gustu, ale znalazłam kilka prawdziwych perełek (maski do włosów, błotna maseczka do twarzy). Tak czy siak sporo piszę o tej marce, więc chyba nie będziecie mi mieć za złe kolejnych paru recenzji z BingoSpa w roli głównej :P

Kochani!
Dajcie znać, czy interesuje Was współpraca z tą firmą. Piszcie w komentarzach, co u Was- jak radzicie sobie z tymi tropikalnymi upałami?
Ściskam Was! :*


Podone posty:

36 komentarzy:

  1. hmm skusiłabym się na taką współpracę;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dostałam tą propozycję, ale zastanawiam się :) do tej pory nie zaśmiecałam bloga banerami firm, z którymi współpracowałam :P a banera w zakładce pewnie nie będą akceptować...

    OdpowiedzUsuń
  3. Się wypowiem ... Przeczytałam te ich zasady. Raz na kwartal kosmetyki o wartości 40zł z tym, ze jest zapis, że blogerka jest wybierana na kwartał i MOŻE to być przedłużone na drugi.
    Cała akcja jest przewidziana do końca roku 2012, czyli na więcej niż te dwie przesyłki nie ma co liczyć ;)
    Ale ok - wszystko jasne.

    Ale co mi się nie podoba: "4. Prowadzący umieści na swoim blogu w widocznym miejscu dużą reklamę banerową BingoSpa. Reklamę wykona BingoSpa i prześle mailem."

    Ja się jednak nie skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to zrozumiałam w ten sposób, że program jest przewidziany wstępnie na dwa kwartały- pewnie zobaczą, jak to się będzie sprawdzać i ewentualnie może przedłużą.
      A co do banneru- "duży" na rozumiem tak jak moje bannery w pasku bocznym. Pewnie chodziło im o to, by nie był to jakiś mikroskopijny banner na "odwal się" ;)

      Usuń
    2. Napisałam do nich właśnie z pytaniem, co rozumieją pod pojęciem "dużego banneru". Zobaczymy, o co im chodzi ;)

      Usuń
    3. może taki zamiast nagłówka;)

      Usuń
    4. Oby nie xD Na taką opcję współpracy nie zgodziłaby się chyba żadna szanująca się blogerka ;)

      Usuń
  4. u mnie nie ma żadnych tropikalnych upałów, na szczęście :) A co do współpracy, rozważam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa tych ich "zasad" i właśnie co oznacza "duży baner" - taki jak nagłówek strony? :P A co do upałów - u mnie tropikalny to jest tylko deszcz - upału brak, zresztą samego słońca również :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej firmy, nigdy nic od nich nie miałam i ciekawi mnie co to znaczy "duży baner". Nie wiem czy zgłoszę się do czegoś takiego, raczej sama nie wychodzę z inicjatywą.

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie bym przetestowała jakieś produkty tej firmy ale na współpracę sie nie piszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie lubię Bingo i już kupę recenzji na moim blogu można ich zobaczyć. Ale nie jestem pewna czy się zgłoszę...

    OdpowiedzUsuń
  9. BingiSpa ma fajne kosmetyki:)

    http://kobiece-wariacje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłąłam maila, zobacze te dokladne zasady, mam ochote przetestowac cos od nich, zobaczymy jakie stawiaja warunki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie się do nich zgłosiłam, dziękuję za tego posta Kochana! :* Uwielbiam tą markę, mam nadzieję, że przyjmą moją ofertę. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja bym chętnie spróbowała :)
    choć ten 'duży baner' odstrasza :P
    zobaczę ;) ... poczytam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  13. Firmy nie znam. Miałam kiedyś jakąś sól do stóp. Raczej się nie piszę. Rozumiem dziewczyny, które decydują się na współpracę. Nie potępiam. Czasem widzę, że firmy chcą zrobić sobie reklamę tanim kosztem. Ja raczej wolę opisać to co sama gdzieś kupiłam lub wygrałam. Nie czuję wtedy przymusu, że się recenzja nie spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmm firmy nie znam i ciekawa jest taka współpraca ale nie wiem czy dałabym radę ;D
    Takie recenzje kosmetyków musza być długie :P??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie same jak "normalne" recenzje na Twoim blogu- tzn muszą zawierać wszystkie najważniejsze informacje dotyczące Twojego zdania o kosmetyku ;)

      Usuń
  15. Ciekawe, ja miałam balsam do dłoni ale jakoś na mnie wrażenia nie zrobił...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie zachwycił balsam, choć mocno go lansowali :/

      Usuń
  16. mam nadzieję, że gra warta będzie świeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam od dawna ochotę protestować kilka ich kosmetyków :)
    Miło,że o tym napisałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja gdybam, kosmetyki fajne, zasady w miarę

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem w sumie ciekawa ich produktów, ale staram się unikać jak ognia wszelkich współprac :) najwyżej poczytam o produktach u innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłoszę się bardzo chętnie,co mi szkodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnei nie ma upałów, za to siarczysty deszcz. W dodatku zostałam dziś ochlapana przez "kulturalnego" kierowcę.. Otagowałam Cię :) http://semperfemina.blogspot.com/2012/06/tag-powrot-do-swiata-bajek.html

    OdpowiedzUsuń
  22. też bym chętnie coś potestowała, spróbuję :) a z upałami sobie nie radzę :D nie lubię takich tropikalnych warunków ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. również się zgłoszę, raz nie zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja raczej się nie skuszę,nie kusi mnie współpraca:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja się nie zgłoszę, ponieważ nieskromnie powiem, że co chciałam z Bingo do włosów (bo cała reszta mnie nie kręci) kupiłam na Walentynkowej promocji -50 % :P. Poza tym u mnie w mieście jest sklep z ich produktami z cenami tak jak na stronie, więc na dostępność Bingo nie mogę narzekać. Kocham tą firmę, jest moim nr 1 jeśli chodzi o maski do włosów :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No no ... Pamiętam - pół sklepu wykupiłaś ;)

      Usuń
  26. Ja bym sie skusiła, ale jednak nie, bo juz mam troszke do testowania :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)
    Zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej, czy Bingo odpisało Ci na temat wielkości baneru? Jak możesz odpowiedz na moim blogu :) :)

    OdpowiedzUsuń
  28. chetnie sprobuje bo wciaz nie mialam okazji ich sprobowac! dzieki za informacje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...