**ZAKOŃCZONE** Przygotowania do Sylwestra - nie za wcześnie?

58 Komentarzy
UWAGA!!!
Komentarze do tego posta zostały ukryte, by adresy mailowe Uczestników konkursu nie zostały wykorzystane przez rozsyłaczy spamu!!!

Kochani!

Dziś miała pojawić się obiecana niespodzianka dla Was - i będzie, choć z małym opóźnieniem.
Dopadła mnie grypa, przyplątała się gorączka i całe popołudnie spędziłam w łóżku. Dopiero teraz po lekarstwach temperatura trochę spadła i mogę zasiąść na chwilę przed laptopem.

Moi wierni czytelnicy wiedzą, że podczas niedawnego spotkania organizowanego przez Polską Grupę Kosmetyczną i Elfa Pharm otrzymałam sporo ciekawych kosmetyków- między innymi kilka sztuk z nowej limitowanej edycji Bell - Glam Night Sparkle. To kosmetyki idealne na zbliżające się imprezy andrzejkowe, sylwestrowe i karnawał.
Ja nie jestem imprezową dziewczyną- co prawda planuję imprezę sylwestrową, ale bez przesady- aż 3 błyszczykami się nie wysmaruję ;)
Dlatego wpadłam na pomysł, by jedna z moich czytelniczek testowała kosmetyki Bell razem ze mną!



Co otrzyma wybrana przeze mnie osoba:
- błyszczyk Bell Glam Night Sparkle nr 02 (złoto)
- błyszczyk Bell Glam Night Sparkle nr 03 (róż)
- lakier do paznokci Bell Glam Night Sparkle nr 01 (czerwień z różowymi błyszczącymi drobinkami)
- kilka innych kosmetyków - niespodziewajek
Wszystkie kosmetyki są nowe, nigdy nie otwierane przeze mnie.

Nie zdążyłam dziś zrobić zdjęcia kosmetykom, które oddaję Wam do testów, dlatego na tym zdjęciu zbiorczym zaznaczyłam serduszkami te mazidła, które możecie przygarnąć.

Co należy zrobić, aby mieć szansę na otrzymanie tego zestawu?
- Być moim aktywnym obserwatorem (to znaczy nie tylko obserwować blog, ale też od czasu do czasu coś napisać)
- Wyrazić chęć otrzymania tego zestawu pod postem, podając też swój email
- Opisać, jakie macie plany na sylwestrową noc- wielki bal, impreza w klubie, domówka ze znajomymi a może romantyczny czas z ukochanym? Udowodnijcie mi po prostu, że te kosmetyki są Wam niezbędne do stworzenia sylwestrowego makijażu.

I to wszystko. Będzie mi bardzo miło, jeśli zwyciężczyni zrecenzuje u siebie na blogu kosmetyki Bell.
Zwycięzcę wybieram ja.
Koszty przesyłki wygranego zestawu pokrywam z własnej kieszeni ;)
Czas na zgłoszenia macie do niedzieli - w poniedziałek wybieram zwycięzcę i jak najszybciej wysyłam nagrodę, by zdążyła dotrzeć jeszcze przez Andrzejkami - może zwyciężczyni zrobi sobie wystrzałowy makijaż już na Andrzejki ;)

Do dzieła Kochani!



 P.S. Zachęcam Was też do wzięcia udziału w rozdaniu u  Juicy Beauty Star :)




UWAGA!!!
Komentarze do tego posta zostały ukryte, by adresy mailowe Uczestników konkursu nie zostały wykorzystane przez rozsyłaczy spamu!!!


Podone posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...