Eco-make-up

95 Komentarzy
Witajcie kochani!
Obiecałam Wam, że wczoraj pojawi się notka przedstawiająca zawartość paczek, które ostatnio dostałam. Niestety moja siostra wyciągnęła mnie na zakupy, podczas których nic sobie nie kupiłam (nie licząc patyczków do skórek za 2zł), a nabawiłam się jedynie bólu głowy i odgniotów na stopach -,-
Dziś przybywam, by nadrobić zaległości.

Na początek pokażę Wam przesyłkę od eko-drogerii internetowej Biolander. Jako 100 fan na nowej podstronie firmy na facebooku, otrzymałam możliwość wyboru kosmetyku z nowej marki wprowadzanej do oferty Biolandera.


Jest to marka nie tylko nowa w ofercie Biolander, ale też nowa w Polsce.
ZAO Make-Up Organic to francuska firma, która produkuje organiczne kosmetyki do makijażu w opakowaniach wielokrotnego użytku.
Tak definiowana jest filozofia marki:

"Z szacunkiem dla urody i z dbałością o skórę, ZAO MAKE-UP ORGANIC opracował doskonałe produkty, na bazie w 100% naturalnych i Bio składnikach aktywnych. Piękne kolory i doskonały skład, łączy w sobie komfort używania i długotrwałe efekty. Innowacyjność produktów zawdzięcza również nowoczesnym składnikom roślinnym, takim jak bambus. Z propozycją wymiennych wkładów, stosowanie kosmetyków jest jeszcze łatwiejsze i przyjemniejsze. Można łatwo wymienić zużyty produkt na nowy, bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z opłatą za opakowania, wystarczy kupić nowy wkład."

Źródło zdjęcia: http://biolander.com/

Aktualnie w ofercie na stronie Biolander znajdziemy kredki do oczu, brwi i ust, perłowe cienie do powiek, nawilżający puder brązujący terracotta, błyszczyki, podkład mineralny w pudrze, tusz do rzęs oraz pędzle do makijażu. Ceny wahają się od 39 zł (kredka) do 96 zł (podkład).
Możecie je kupić TUTAJ , niebawem pojawią się też w stacjonarnym sklepie Biolander przy Francuskiej 25A w Warszawie.

Co wyróżnia ZAO na tle innych firm produkujących kosmetyki do makijażu?
Przede wszystkim ZAO oferuje nam w pełni organiczne produkty- ich kosmetyki certyfikowane są przez EcoCert oraz Cosmetique BIO Charte Cosmebio. Możemy mieć więc pewność, że makijaż wykonany takimi kosmetykami będzie przyjazny dla naszej skóry i oczu.


Po drugie- kosmetyki ZAO mają opakowania wielokrotnego użytku- to znaczy raz kupujemy kosmetyk w normalnym opakowaniu, a kiedy go zużyjemy, dokupujemy tylko wkład. To pozwala ograniczyć ilość odpadów opakowaniowych i zaoszczędzić trochę na kosmetyku.

Źródło zdjęcia: http://www.zaomakeup.com

Źródło zdjęcia: http://www.zaomakeup.com


Dlaczego Wam o tym piszę? Kosmetyk dostałam jako nagrodę, nie w ramach współpracy, dlatego też nikt mnie do pisania notki nie obligował. Pomyślałam po prostu, że wśród moich czytelników na pewno znajdą się osoby zainteresowane eko-kosmetykami do makijażu i może znajdą coś dla siebie z ofercie ZAO :)

Ja otrzymałam możliwość wyboru cienia do powiek. Skusiłam się na uniwersalny cielisty beż - 105 Złoty Piasek.
Jest to kolor właściwie identyczny jak kolor mojej skóry, dlatego na powiekach daje subtelny efekt ujednolicenia koloru i rozświetlenia- czyli efekt, na jakim najbardziej zależy mi w codziennym makijażu.
 
Źródło zdjęcia: http://www.zaomakeup.com








Jak widać- skład INCI jest bardzo przyjazny dla naszej cery.

Jak Wam się podoba pomysł na takie eco-kosmetyki w opakowaniach, które można wykorzystywać ponownie? Może już wcześniej słyszałyście o kosmetykach ZAO? A może nawet same już je macie i testujecie? ;)
Czekam na Wasze opinie!
I zapraszam Was też na fanpage ZAO - dla 200 fana kolejna nagroda - tym razem organiczna maskara.

Źródło zdjęcia: https://www.facebook.com/pages/ZAO-Organic-Make-upPL/372820446131908

A na deser... paczka, która przywędrowała do mnie od Taniki.
Tatiana postanowiła nagrodzić moją aktywność na jej blogu (Dobre dla Urody). Oczywiście jest mi bardzo miło z tego powodu, ale poczułam się też troszkę nieswojo, bo blogi Taniki odwiedzam i komentuję ze względu na zainteresowanie tym, co Tanika pisze, a nie z nastawieniem na otrzymywanie nagród ;)
W każdym razie jest mi bardzo miło, dziękuję Taniko! :*

Tatiana podarowała mi kosmetyki, które sama wypróbowała i polubiła. Tym bardziej mnie to cieszy :)
W przesyłce był jeszcze jeden słodki akcent, ale... pożarłam go, zanim cyknęłam fotkę :P



Pozdrawiam Was ciepło i życzę miłego weekendu! :*




NIE jest to notka sponsorowana.




Podone posty:

95 komentarzy:

  1. Te kosmetyki ZAO wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobaja mi się te opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta firma, a poza ekologią to jeszcze plus za estetykę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! Super, że łączą ekologię z ładnym designem.

      Usuń
  4. Ooooo, ZAO wygląda super,coś dla mnie,muszę się przyjrzeć tej marce z bliska:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też będę się przyglądać (dzięki wygranemu cieniowi nawet z bardzo bliska :P).

      Usuń
  5. Ciekawy pomysł z tymi wymiennymi wkładami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba taki pomysł- pozwala dbać o środowisko i... oszczędzać troszkę :D

      Usuń
  6. "podczas których nic sobie nie kupiłam (nie licząc patyczków do skórek za 2zł), a nabawiłam się jedynie bólu głowy i odgniotów na stopach -,-"
    kocham Cię :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z ludzkiego nieszczęścia się śmiejesz, niedobra Ty :P

      Usuń
  7. Bardzo interesujący wpis, nie słyszałam o tej firmie, ale wszystko to, co piszesz bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zao tak mi się spodobały, że dość solidnie się obkupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć- będę czatować na Twoje recenzje kosmetyków ZAO :)

      Usuń
  9. Kasia, przemawia do mnie ta idea opakowań wielokrotnego użytku. I w ogóle cała ta marka interesująca. Wybrałaś piękny cień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też spodobał się ten pomysł- można np. kupić cienie czy bronzery w postaci wkładów i poupychać je sobie do paletki :)
      Dziękuję, cieszę się, że podoba Ci się mój wybór koloru :)

      Usuń
  10. świetny pomysł z tymi opakowaniami :) super cień sobie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wybrać jak najbardziej uniwersalny- i wybrałam tak uniwersalny, że na powiece kolor jest praktycznie niewidoczny, bo bardzo zbliżony do koloru mojej skóry xD

      Usuń
  11. Zao kuszą mnie jak nic innego na świecie, gratuluję możliwości testów ;) Cała seria wygląda niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W takim razie poluj na Facebooku- jeśli zostaniesz 200 fanką, dostaniesz maskarę- też niezła gratka :)

      Usuń
  12. Całość prezentuje się bardzo zachęcająco :)

    Cień jest idealnie złocisty, a zarazem niezbyt krzykliwy- moje zielone oczy też pewnie by się z nim dogadały :)

    Kochana, czy mogłabyś zrobić fotkę z makijażem oczu? Jestem ciekawa, jak pyłek się prezentuje na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, w najbliższych dniach pokażę, jak on prezentuje się na powiekach, jednak akurat w dniu przygotowywania tej notki światło było tak beznadziejne, że żadne zdjęcie oczu nie wyszło dobrze :(

      Usuń
  13. mi też przypadła do gustu idea opakowań wielokrotnego użytku i generalnie filozofia marki więc idę pooglądać ich stonę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne...ach ta moda na Eco ;) za czym idzie odpowiednia cena :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z reguły eco kosmetyki są droższe, ale znam marki (np. Marilou Bio), które mają naprawdę przyjazne ceny :) Ja jednak wychodzę z założenia, że w przypadku kosmetyków do twarzy warto dopłacić i mieć pewność, że nie zaszkodzimy naszej skórze :) Kosmetykami do reszty ciała już się tak nie przejmuję :P

      Usuń
  15. aaaaa
    zwariuję
    nawet nie wiesz, jak wielką ochotę mam na te kosmetyki
    tylko ciągle odstrasza mnie cena :(
    brak funduszy mnie dobija

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam teraz tzw. "kryzys ekonomiczno- seksualny". Polega to na tym, że patrzę do portfela, a tam ch** xD

      Usuń
  16. cudowne są te opakowania! ogromny plus dla marki za wspaniały o oryginalny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą- opakowania nie tylko praktyczne, ale i bardzo ładnie zaprojektowane :)

      Usuń
  17. wow pierwsze widze takie cudenka ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, ile ciekawych rzeczy można się u mnie dowiedzieć :D

      Usuń
  18. Widziałam je już na fb, Opakowania są świetne, ciekawa jestem podkładów, ale nie da się ukryć, że drogo:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ceny ekologicznych kosmetyków z reguły są wyższe niż tych drogeryjnych :/ Ale jestem pewna, że warto do nich dopłacić :) Zwłaszcza, jeśli ma się skórę wrażliwą, skłonną do alergii.

      Usuń
  19. podoba mi się pomysł z ponownym wykorzystaniem opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też- można depotować do paletki cienie bez konieczności topienia opakowań :P

      Usuń
  20. świetne są te opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam! Piękne, praktyczne i bardzo solidne :)

      Usuń
  21. Bardzo ciekawe produkty, fantastyczne opakowania. Dobry patent dla eko-frików. Ceny też wydają się przyzwoite, patrząc na skład. Jednak w ciemno, nie znając w ogóle marki na pewno bym się nie skusiła;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że już niebawem pojawi się kilka recenzji tych kosmetyków, dzięki czemu każdy będzie mógł bliżej poznać markę i jakoś jej produktów. Bo wiadomo, że fajnie, jak są eko, ale najważniejsze jest, by działały ;)

      Usuń
  22. Piękny cień Kasieńko wybrałaś, teraz no stosować!
    Ja ze swoich kosmetyków ZAO jestem bardzo zadowolona, bardzo!
    Wkrótce pierwsza recenzja :)
    A i niech kosmetyki służą Kochana :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* Ja też na razie jestem z tego cienia bardzo zadowolona :) Czytałam dziś Twoją recenzję błyszczyku- super, że tak fajnie się spisuje i tak pięknie wygląda na ustach :)

      Usuń
  23. Odpowiedzi
    1. To prawda! Bardzo pomysłowe, oryginalne i też solidne :)

      Usuń
  24. Eco czy nie - opakowania rzuciły mnie na kolana! Są proste a jednocześnie piękne i praktyczne - cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też od razu się spodobały- są ozdobą toaletki, choć troszkę w innym stylu niż np. Guerlain czy MAC :P

      Usuń
  25. jakie cudne opakowania :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. bajeranckie te opakowanie ;) bardzo mi się podoba taka idea :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bajeranckie te opakowania ;) bardzo mi się podoba taka idea :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten pomysł z wymiennymi wkładami jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo się podoba- plus dla firmy za taką innowację :)

      Usuń
  29. Genialne opakowania. Nie mogę oderwać oczu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze sama chciałam to napisać :)

      Usuń
    2. Ja na początku paluchów nie mogłam od tego cienia oderwać- cały czas go macałam, otwierałam i zamykałam xD

      Usuń
  30. pasują mi do łazienki, mam takie same kubki:)

    OdpowiedzUsuń
  31. ale fantastyczny pomysl z tymi opakowaniami wielokrotnego uzytku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się bardzo podoba- idealnie wpisuje się w ideę ekologicznych kosmetyków :)

      Usuń
  32. Brakowało takich kosmetyków na polskim rynku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak sądzę! Bo o ile z eko-pielęgnacją jest ok, to jednak eko-kosmetyki do makijażu dają nam już o wiele słabszy wybór.

      Usuń
  33. Oj, ileż to moich zakupów się właśnie tak kończy :( Z tego powodu jestem wielką maniaczką zakupów internetowych, ze szkodą dla mojego stanu konta, bo nawet nie widać kiedy pieniądze uciekają i uciekają...
    Kosmetyki z tymi wymiennymi wkładami bardzo fajna sprawa, choć chyba szminkę wolałabym wymienić jednak całą. Ale co do reszty jak najbardziej i fajny design opakowań. Ciekawe jak Ci się będzie cień sprawował :)
    Gratuluje również nagrody-prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem czasem zła na moje konto internetowe- kiedy muszę iść do banku, odstać swoje wśród "biednych" emerytek, które mają lokaty większe niż roczny dochód moich rodziców, to 100 razy przemyślę, czy rzeczywiście chcę coś kupić. A mając konto internetowe płatności są zbyt proste i przez to wydajemy aż tyle ;P

      Usuń
  34. bardzo fajne przesyłki, przejrzę sobie ofertę tego sklepu, bo te kosmetyki są ciekawe :)))

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podobaja mi się te bambusowe kosmetyki ;) Opakowania na prawdę eleganckie - lubię wszystko co sprzyja środowisku - jeśli jest Eko - to kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ostatnio zaczęłam zwracać uwagę na eko. Staram się, by jak najwięcej moich kosmetyków było przyjaznych środowisku :)

      Usuń
  36. Opakowania zasługują na kosmetycznego Oscara :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musimy chyba zmusić Akademię, by przyznawała nagrody w tej kategorii :D

      Usuń
  37. strasznie fajne muszę być te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ciekawie wyglądają kosmetyki ZAO! Opakowania są fantastyczne! Ciekawa jestem jak z jakością?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z mojego cienia jestem bardzo zadowolona- niebawem napiszę o nim coś więcej, pokażę go w akcji ;)

      Usuń
  39. Świetne produkty= zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, nie zazdrość, tylko zaglądaj na fanpage ZAO- może uda Ci się zostać 200 fanem i zgarnąć maskarę :)

      Usuń
  40. Ogromnie zaciekawił mnie ZAO MAKE-UP ORGANIC Terracotta nawilżający puder brązujący czekoladowy i teraz mam przez Ciebie włączyło mi się chciejstwo :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale fajnie Ci się udało z tą nagrodą :) Kosmetyki bardzo mnie zaciekawiły!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że udało mi się wygrać, mam teraz okazję testować :)

      Usuń
  42. Dziękuję za zaproszenie, ale raczej nie wezmę udziału- mimo to z chęcią pooglądam, co wymyślą inne dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uważam, że świetne rozwiązanie. Choć te wszystkie świecące plastiki z lusterkami i bajerami są też przyciągające wzrok, to takie kosmetyki w opakowaniu wielokrotnego użytku dają do namysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że bambusowe opakowania ZAO mogą sobie spokojnie egzystować obok plastiku w mojej szufladzie :P Wprowadzają względną równowagę ;P

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...