Uwodzicielski Flirt by Amethyst

79 Komentarzy
Witajcie kochani!
Dziś mam przyjemność zaprosić Was na pokaz przedpremierowy ;) Choć lakier ten był już wcześniej pokazywany w blogosferze (na przykład u jego "mamusi"- Amethyst - TUTAJ), to swoją premierę na drogeryjnych półkach będzie miał dopiero w marcu.


Uwodzicielski Flirt to lakier z kolekcji Nail Obsession, w której kolory lakierów zaprojektowały blogerki (moim zdaniem to genialna inicjatywa!). Będzie to edycja limitowana, dostępna w drogeriach Rossman jedynie od marca do końca sierpnia 2013 roku.
Kolory w kolekcji są soczyste, intensywne- będą więc idealne na wiosnę i lato. Aby podkreślić ich charakter, producent zdecydował się nadać im formułę imitującą lakier żelowy.

Ja parę dni temu otrzymałam buteleczkę lakieru Uwodzicielski Flirt od samej jego projektantki- Amethyst, za co serdecznie dziękuję :* Większość kolorów z tej kolekcji od razu wpadła mi w oko, a Uwodzicielski Flirt był jednym z tych, które najbardziej chciałam wypróbować.
Co z tego wynikło? Poczytacie poniżej - zapraszam Was na recenzję Wibo - Nail Obsession Gel Like Nail Lacquer - Nr 4 Uwodzicielski Flirt by Amethyst.


Właściwości lakieru:

+ Konsystencja - dość rzadka, ale nie na tyle, by się rozlewała po płytce. Dobrze się rozprowadza.

+ Czas wysychania - niektóre dziewczyny mocno mnie nastraszyły, że lakiery z blogerskiej serii potrafią schnąć w nieskończoność. Tymczasem Flirt wysechł bardzo szybko! Nie musiałam nawet posiłkować się żadnym wysuszaczem.

- Pędzelek - raczej cienki, niestety nie przepadam za takim kształtem pędzelka. Zawsze sobie nim pół palca ubabram :P


+ Krycie - tu znowu naoglądałam się zdjęć, na których lakiery z blogerskiej serii prześwitywały po 3 warstwach. A Flirt pokrył płytkę już przy jednej cienkiej warstwie! Dla pełnego koloru nałożyłam potem drugą warstwę. Krycie świetne!

- Błysk - żelowe lakiery charakteryzują się tym, że kryją nieszczególnie mocno, ale za to błyszczą nieziemsko bez konieczności nakładania top coatu. Niestety ten lakier nie ma w sobie tego charakterystycznego, żelkowego błysku. Lśni jak zwykły kremowy lakier. Ja musiałam nałożyć top, by uzyskać błysk jaki lubię.

+ Trwałość - zdecydowanie na plus. Lakier trzymał się u mnie 5 dni. W 3 dniu zaczęły ścierać się końcówki i stopniowo ścierały się coraz bardziej, jednak nie powstawały odpryski.

+ Zmywanie - w porządku. Lakier wymaga nieco więcej tarcia niż zwykły kremowy lakier, ale zmywa się dobrze, kolor nie rozchodzi się na skórki.


KOLOR
Amethyst założyła, by było to połączenie różu i fioletu, kojarzące się z romantycznymi randkami.
Moim zdaniem po części udało się to uzyskać- mamy tu połączenie różu i fioletu, które daje odcień-kameleon. W świetle słonecznym wygląda jak soczysta, ciemna fuksja. W sztucznym świetle ma jednak więcej fioletu- wygląda wtedy jak ciepły, przełamany różem fiolet.
Lakier nie ma kremowego wykończenia- zawiera różowy shimer, który nadaje lakierowi ciepły blask. Nie są to jednak jakieś duże, kiczowate drobinki- raczej delikatne, widoczne dopiero przy dokładnym przyglądaniu się.
Uwodzicielski Flirt ma się kojarzyć z romantycznymi randkami. Mi osobiście kojarzy się raczej z gorącymi letnimi imprezami na egzotycznych plażach. Jest to odcień dość jaskrawy, moim zdaniem odważny. Myślę, że świetnie sprawdzi się na lato.


Dostępność: drogerie Rossman (od marca do sierpnia 2013)

Cena: 5,69zł za 8,5ml

Ocena: 5/6


Uwodzicielski Flirt w świetle słonecznym
Uwodzicielski Flirt w sztucznym oświetleniu


Jak podoba się Wam kolorystyczna propozycja Amethyst?
Ciekawa jestem, z czym Wam kojarzy się ten odcień? :)


Podone posty:

79 komentarzy:

  1. Piękny kolor :) Na pewno go kupię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym go kupiła, gdyby Amethyst mi go nie podarowała :)

      Usuń
  2. Podobno ta seria już pojawia się w Rossmannach ;) Ach piękny jest ten kolor. U mnie dziś będzie miał swój debiut, bo też go dostałam. Ach ciągle się nim zachwycam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, to w sam raz się wstrzeliłam na premierę :D

      Usuń
  3. Bardzo ładnie się prezentuje. Na pewno go kupię tak samo jak Oleśkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, ten oleśkowy kolor też jest u mnie na celowniku :)

      Usuń
  4. Na pewno będę wypatrywać, ciekawa jestem jakie będą kolory! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lia, bardzo wiosenne :) Możesz sprawdzić sobie tutaj: http://wibo.pl/kolekcje/133-nail-obssesion2

      Usuń
  5. Ładny:) lubię róże więc mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest właśnie taki niejednoznaczny- to jest w nim fajne :)

      Usuń
  6. Kolory blogerek to super sprawa! Bardzo ładny róż!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł z tymi lakierami :) Mieć swój własny lakier :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To musi być super uczucie zobaczyć swój lakier na półce sklepowej :)

      Usuń
  8. Świetny kolor :) Wygląda bardzo radośnie i już tak wiosennie nastraja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Miałam nadzieję, że przyciągnę nim wiosnę, ale się nie udało :(

      Usuń
  9. We wrocławskich Rossmannach już są te lakiery :) ja wybrałam sobie 9peaches and cream :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupie go na pewno! Piekny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również ten kolor bardzo przypadł do gustu :)

      Usuń
  11. piękny kolor i najładniejszy z całej serii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ;) najbardziej mi się podoba ;)

      Usuń
    2. Ja nie potrafię się zdecydować, który najładniejszy- najchętniej kupiłabym wszystkie :D

      Usuń
  12. Wg mnie jest dość odważny, tak jak powiedziałaś - na lato. A zdania na temat tej serii lakierów są bardzo podzielone, kogo słuchać? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chwilo, każdy ma rację- bo każdy z tych lakierów ma chyba inne właściwości.

      Usuń
  13. kolor jest świetny- a nazwa to strzał w dziesiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł na serię :) kolor wspaniały

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem bardzo ciekawa tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem ładny. Cena też niezła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przystępna- zwłaszcza biorąc pod uwagę dobre właściwości lakieru :)

      Usuń
  17. Nie przepadam za takim kolorem

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już się nie mogę doczekać tych lakierów w Rossmannie :) Kilka buteleczek chętnie przygarnę!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolor, gdzieś mam lakier w podobnym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z Sephory nieco podobny, ale bardziej różowy i o kremowym wykończeniu :)

      Usuń
  20. Widziałam już te lakiery w drogerii, ale w tym miesiącu się na nie nie skuszę:P w następnym zaszaleję i na pewno kupię lakier Amethyst- kolor zdecydowanie jest moim faworytem :)

    Pozdrawiam

    Katka91

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katko, jestem ciekawa, jak spodoba Ci się efekt tego lakieru na paznokciach :)

      Usuń
  21. Kojarzy mi się z latem, ze słoneczkiem uchhhh, kiedy zima sobie pójdzie?

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Brain, właśnie o Tobie myślałam, kiedy pierwszy raz zobaczyłam na żywo ten lakier :D

      Usuń
  23. Jak dla mnie, trochę za mocny :) Ale każdy lubi coś innego :) Oglądałam już tę kolekcję i widziałam parę ładnych odcieni dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie na co dzień też byłby raczej za mocny- na uczelni troszkę głupio czułabym się z takim lakierem na paznokciach. Ale w wolnych chwilach- czemu nie :)

      Usuń
  24. Mi również niesamowicie podoba mi się inicjatywa, brawo dla Wibo, wydaje mi się, że oni nieźle sobie radzą z współpracą z blogerkami .Kolor mi się niesamowicie podoba, dodatkowo tak samo pięknie wygląda w buteleczce i na paznokciach, jeszcze raz bardzo bardzo fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do Twoich braw, Wibo jak najbardziej na nie zasługuje- pomysł współpracy z blogerkami przy tworzeniu kolekcji lakierów jest naprawdę genialny :)

      Usuń
  25. kojarzy mi się z ostatnio kupionym przezemnie sweterkiem, nawet go pokazywałam na blogu.. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękny! na pewno kupię!

    u mnie duże rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też na pewno bym go kupiła, gdybym nie dostała go od Amethyst :)

      Usuń
  27. Mi bardzo się podoba ten kolorek, obłędnie wygląda na pazurkach ;)
    Miłego wieczorku Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. kurde kurde kurde! ja mam lakierowy zakaz,a Ty kusisz takim kolorkiem? wstydź się ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. jeden z ciekawszych kolorów tej serii - bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. Extension, ten kolor mi również przyspiesza bicie serca ;)

      Usuń
  31. Bardzo mi się ten kolor podoba, ten i ten Oleski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też od razu te dwa odcienie wpadły w oko ;)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...