Piękny Początek Tygodnia 28 - SMILE :)

42 Komentarzy
Źródło
Witajcie Kochani!
Choć pogoda (przynajmniej w Krakowie) nie nastraja pozytywnie, dziś postaram się przekonać Was do tego, że warto się uśmiechać jak najczęściej :)

Ten post jest inspirowany rozmową z moim chłopakiem, który stwierdził, że uśmiechnięta kobieta wydaje się znacznie bardziej atrakcyjna niż wtedy, kiedy ma ponurą minę.
Nie mogłam się z nim nie zgodzić. Choć jako nastolatka uważałam, że kobieta powinna być mroczna, tajemnicza, obecnie rozumiem, że nie tędy droga. Jeśli mężczyźnie podoba się kobieta, jest znacznie większe prawdopodobieństwo, że podejdzie do niej i zagada, kiedy ta ma wesołą, uśmiechniętą minę, niż kiedy mrozi spojrzeniem wszystko dookoła.

Już Albert Einstein wiedział, że:



Źródło

Nie sposób nie zgodzić się z tym, że wydajemy się innym atrakcyjniejsi, kiedy się uśmiechamy. Co ciekawe - naukowcy doszli do wniosku, że sami sobie wydajemy się piękniejsi, kiedy jesteśmy weseli! Ostatnio wyczytałam, że uśmiech działa na nas trochę jak narkotyk - samo rozciąganie twarzy w uśmiechu pobudza wydzielanie się hormonów szczęścia w organizmie skuteczniej niż jedzenie czekolady! A to uzależnia ;)


Zachęcam Was do tego, byście codziennie znajdowali jak najwięcej powodów do radości, do głośnego śmiechu - podniesiecie swoją atrakcyjność nie tylko w oczach innych, ale przede wszystkim będziecie bardziej podobać się sobie, a to najważniejsze.

Źródło



Podone posty:

42 komentarze:

  1. Nie wyobrażam sobie życia bez śmiechu/uśmiechu. :)) To mój nieodzowny dodatek każdego dnia. Czy pochmurno za oknem czy słońce to uśmiech jest potrzebny i już. :D Z pozytywnym nastawieniem wszystko wydaje się łatwiejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fabryczna, gratuluję takiego pozytywnego nastawienia! Tak trzymaj :)

      Usuń
  2. Mi również :)Tylko ciężko w tak trudnym czasie jaki panuje u mnie teraz się uśmiechać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko, w takim razie mocno trzymam za Ciebie kciuki i wirtualnie posyłam dobrą energię :*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Asiu, dziękuję! Cieszę się, że tak go odebrałaś :)

      Usuń
  4. Ciągle mam wrażenie, że dziś niedziela ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uśmiecham się do Ciebie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post, przyda się od jutra ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Hurijo, miłego początku tygodnia! :)

      Usuń
  7. Uśmiech to podstawa - kruszy wszelkie lody! Super wpis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciasteczko, to prawda :) Bardzo mi miło, że notka się podobała :)

      Usuń
  8. Ja tam nawet w mojej koszulce paraduję z uśmiechem ;)

    http://1.bp.blogspot.com/-K5Uwfr5JkYA/UnePK5UZh6I/AAAAAAAAKL4/Gtl06WWf1Hk/s1600/1.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka urocza! Chciałabym Cię w niej zobaczyć taką uśmiechniętą od ucha do ucha :)

      Usuń
    2. Ojj tak uśmiech musi być :D

      Usuń
  9. Trzeba mieć jeszcze powody do uśmiechu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Ale na szczęście można je szybko znaleźć, np. wchodząc na blogspota i czytając takie posty, jak ten :)

      Usuń
    2. Trzeba szukać tych powodów jak najwięcej, nawet malutkich :)
      Nena, aż się zarumieniłam, czytając Twój komentarz :*

      Usuń
  10. No to i ja się uśmiecham: :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki pozytywny post :) Uśmiechajmy się jak najwięcej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uśmiech to podstawa hi hi :-)

    http://lolita-sweetdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Isianna, w takim razie wirtualnie przesyłam Ci mój :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie napisane :) uśmiechać się trzeba i już.. a to jest zaraźliwe, więc działać powinno na wszystkich.. świat byłby wtedy lepszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaak, pozytywne podejście do życia naprawdę zaraża :) Niestety negatywne też...

      Usuń
  15. śmiech to zdrowie przecież :)
    trzeba się uśmiechać a nie być ciągle ponurym

    OdpowiedzUsuń
  16. oj tak zgadzam się, ja też się lubię dużo śmiać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, zgadzam się i przesyłam uśmiechy :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oby tylko powody do tego uśmiechu były ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. takie optymistyczne posty to ja lubię! :) ja staram się uśmiechać jak najczęściej, tak żyje się o wiele łatwiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Rosalie, zgadzam się z Tobą w 100% :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...