**ZAKOŃCZONE** MINI-ROZDANIE na Piękny Początek Tygodnia ;)

142 Komentarzy
UWAGA!!!
Komentarze do tego posta zostały ukryte, by adresy mailowe Uczestników konkursu nie zostały wykorzystane przez rozsyłaczy spamu!!!


Witajcie Kochani!

Kiedy rano zobaczyłam za oknem pierwszy tej zimy śnieg, aż mnie zmroziło. Czas rozgrzać atmosferę!
Moim zdaniem do tego celu (poza grzańcem i ciepłym kocykiem) najlepsze są emocje związane z rozdaniami i konkursami, a ja będę mieć ich dla Was sporo...
Zaczynamy już dziś :)


Powoli dobiega końca kampania "Dove. Odkryjmy w sobie piękno". Jej celem było skłonienie do dyskusji społecznej na temat definicji piękna, szersze spojrzenie na pojęcie piękna - nie tylko jako cechy zewnętrzne, ale również (przede wszystkim!) jako dostrzegalne zadowolenie, samoakceptacja, pewność siebie. Ostatecznym celem miała być poprawa samooceny jak największej liczby Polek.
Mam szczerą nadzieję, że Dove się udało!

Źródło: Dove

Przyznam, że dużo dał mi udział w tej kampanii. Pomyślałam sobie, że skoro mam promować na blogu zmianę samooceny na bardziej pozytywną, powinnam zacząć przede wszystkim od siebie. Przez cały czas trwania kampanii dzielnie walczyłam z moimi kompleksami, czego ukoronowaniem było pokazanie się innym blogerkom w kostiumie kąpielowym i bez makijażu (oczywiście miałam przed tym opory, ale przecież nie od razu Kraków zbudowano).
To nie jest tak, że nagle uznałam "jestem idealna, nie muszę nic ze sobą robić". Wiem, że mam parę kilo za dużo, okropną cerę, ale staram się nie psuć sobie nastroju roztrząsaniem własnych wad - pracuję nad tym, by zmienić to, co mi się w sobie nie podoba, ale bardziej skupiam się na podkreślaniu tego, co we mnie ładne - długie i błyszczące włosy, duże oczy, itd.
Codziennie rano patrząc w lustro mówię sobie "Jesteś piękna!" i pozytywnie zaczynam dzień.

Źródło: Dove

Podobno powtarzane często zdania zagnieżdżają się w naszej podświadomości i powoli stają się naszymi przekonaniami. Dlatego też na zakończenie kampanii "Dove. Odkryjmy w sobie piękno" chcę Was skłonić, byście zaczęły powtarzać sobie "Jestem piękna!" (tak jak robię to ja).
Zacznijcie teraz!

Mała mobilizacja:
Spośród osób, które w komentarzu napiszą "Jestem piękna" i podadzą swojego maila (wyłącznie w celu kontaktu w razie wygranej), rozlosuję 3 balsamy Dove (po jednym dla każdego ze zwycięzców).
Nie musicie być obserwatorami bloga! (choć oczywiście będzie mi miło, jeśli zostaniecie tutaj na dłużej), możecie pisać komentarze anonimowe. Warunek jest następujący: jeden adres email = jedno zgłoszenie.
Balsamy zostaną przyznane losowo.


Macie czas do niedzieli włącznie! W poniedziałek 2.12 ogłoszę wyniki.
Jeśli chcecie zwiększyć swoje szanse, możecie również zgłosić się na Facebooku: TUTAJ (lub klikając w poniższy banner).


Powodzenia :)


UWAGA!!!
Komentarze do tego posta zostały ukryte, by adresy mailowe Uczestników konkursu nie zostały wykorzystane przez rozsyłaczy spamu!!!


Podone posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...