2 lata keepcalmowania!

88 Komentarzy
Należy mi się porządnie lanie, wiadro zimnej wody na głowę, potrząśnięcie i postawienie do pionu.
Jestem ostatnio straszną gapą. Do tego stopnia, że przegapiłam 2 urodziny własnego bloga!
Dwa lata temu 11 stycznia opublikowałam pierwszą notkę tutaj.
Nie sądziłam, że blogowanie wciągnie mnie aż tak bardzo. Pokonałam mój słomiany zapał, nie rzuciłam pisania po miesiącu. 
Przeszłam jakiś odcinek drogi - nie powiem, że długi, bo wydaje mi się, że te 2 lata zleciały błyskawicznie. Cel drogi wciąż nieznany i tak jest najlepiej :) Cieszę się z każdego kroku do przodu.
Wiele się nauczyłam i wciąż chcę się uczyć.

Ten blog to dla mnie niesamowita przygoda. Poznaję cudownych ludzi, biorę udział w ciekawych wydarzeniach. 
Trudno opisać słowami, ile ciepła i pozytywnej energii otrzymuję od Was w komentarzach i mailach. To właśnie Wy - moi Czytelnicy - dajecie mi motywację, by pisać lepiej, bardziej systematycznie, bardziej się starać. Dzięki Wam ten blog żyje.

"Happy birthday" dziś zaśpiewam ja (choć może lepiej nie, bo głos mam okropny :P) jako podziękowanie dla wszystkich Czytelników, dla osób, które dzięki blogowi poznałam osobiście, dla wszystkich firm, które w ciągu tych dwóch lat zdecydowały się na współpracę z moim blogiem.


Dzięki, że jesteście :)


Źródło




Podone posty:

88 komentarzy:

  1. Życzę wielu kolejnych rocznic!:))

    OdpowiedzUsuń
  2. A my dziękujemy Tobie, że piszesz :)

    No i kolejnych lat owocnego blogowania życzymy! Wszystkiego naj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisanie dla takich wspaniałych Czytelników to czysta przyjemność :)

      Usuń
  3. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękujemy!I najlepsze zyczenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dwóch latek i oby tak dalej! U mnie też stukną dwa, ale dopiero w maju ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow, Kasiu, to też masz już niezły blogowy staż :)

      Usuń
  6. Najlepszego blogaskowego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i życzę kolejnych lat!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluję Kasiu i życzę sto lat Twojemu blogaskowi :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalko, dziękuję :* Ale sto lat... hm, ciekawe w sumie, jakie będą kosmetyki za 98 lat ;) i czy wtedy jeszcze ktokolwiek będzie chciał czytać, czy ludzkość przerzuci się na audio i video i foto :P

      Usuń
  9. Gratulacje :) Ja myślałam, że blogujesz dłużej ode mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Tak? Ja jakoś nie ogarniam tego, który blog kiedy powstał - wiem tylko, że Bless The Mess mniej więcej w tym samym czasie co mój blog :)

      Usuń
  10. Gratulacje i życzę wielu sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje! Bloguj dla nas jeszcze nie jeden rok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :) Przyjemnych dalszych lat blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. najlepszego dla Ciebie i dla blogaska:D :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego w kolejnych latach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super! Gratulacje! To miłego dalszego blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak ucieka ten czas, że masakra.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też odnoszę takie wrażenie, aż mnie to czasem przeraża ;)

      Usuń
  17. Super!
    W ogóle to tylko dwa?
    A wydawało mi się, że znam Cię od zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że bloguję od zawsze, a z drugiej strony mam wrażenie, że tak krótko trwa ta moja blogowa przygoda ;)

      Usuń
  18. Graaatulacje :) Powodzenia w dalszym pisaniu i wielu pomysłów na notki! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę kolejnych udanych lat blogowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego z okazji 2 latek blogowania :) I oby tych lat przybywało :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kipkalmuj i bjutifuluj nam dalej;) sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Dzięki, Kochana! Postaram się kipkalmować dalej :D

      Usuń
  22. Gratulację i życzę kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje kochana i kolejnych wspanialych lat zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze ja! Niech sprawia tyle samo albo i więcej radości w kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anik, dziękuję :* Z takimi kochanymi Czytelnikami nie może być inaczej :)

      Usuń
  25. Brawo, Kasiu :)
    Kolejnych, równie pięknych, rocznic życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko, dziękuję za życzenia i za Twoją obecność i aktywność na moim blogu :*

      Usuń
  26. Gratuluję ;) Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga.

    zapraszam na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/01/never-stop-punk-spirits.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję i sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj tam gapa, najważniejsze, że jesteś z nami już dwa lata! Gratuluję rocznicy i życzę wielu kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Tej wytrwałości mi właśnie najbardziej w życiu brakuje ;)

      Usuń
  30. Gratulacje i kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratulacje! Wiele w tym czasie osiągnęłaś, oby tak dalej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Enko, bardzo mi miło, czytając takie słowa, dziękuję :*

      Usuń
  32. Wszystkiego najlepszego i kolejnych owocnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję i życzę kolejnych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję i życzę dalszego owocnego blogowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. I nie ma konkursu? :D Żaaaart ;) Wszystkiego dobrego, Kasiu i oby tego zapału jeszcze długo nie zabrakło!

    OdpowiedzUsuń
  36. wow, to już 2 lata..Gratulacje !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem, kiedy to zleciało ;)
      Dziękuję! :*

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...