**KONKURS ZAKOŃCZONY** WYGRAJ SHINYBOX'A!

61 Komentarzy
Czas na obiecywaną wczoraj niespodziankę :)
Jak wiecie, współpracuję z ShinyBox już od kilku miesięcy. W styczniu dostałam aż dwa pudełka - jedno dla mnie, a drugie... dla Was! Firma postanowiła przeznaczyć na konkurs jedno z archiwalnych pudełek ShinyBox.


Pudełko, które mam dla Was, jest z edycji lipcowej. Jeśli nie pamiętacie, co się w nim znajdowało, przypomnę Wam zawartość mojego box'a (dodam, że zawartość konkursowego ShinyBox'a może odbiegać nieco od tego, co było w mojej wersji pudełka):


Troszkę Wam zazdroszczę możliwości wygrania akurat tego pudełka, ponieważ uwielbiam wodę termalną Uriage! Krem tej marki również okazał się wart uwagi.


Ok, bez rozgadywania się.
Co musicie zrobić, aby mieć szansę na nagrodę?
Wystarczy polubić fanpage ShinyBox na Facebooku i wypełnić poniższy formularz. Banalnie proste, prawda? ;)
Dodatkowo możecie udostępnić informację o tym rozdaniu w dowolnej formie (np. udostępniając TO zdjęcie z blogowego profilu na fb) - za to otrzymacie dodatkowy los. Udostępnienie NIE JEST warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w losowaniu.

Rozdanie trwa 10 dni (od 21.01.2014 do 31.01.2014). Pierwszego dnia lutego ogłoszę, do kogo poleci archiwalny ShinyBox.



Jeśli chcecie zdobyć dodatkowy los, możecie wykorzystać do udostępnienia poniższą grafikę (aby udostępnienie było zaliczone, musicie oczywiście grafikę tą podlinkować do tej notki):


Sponsorem nagrody jest ShinyBox.


Podone posty:

61 komentarzy:

  1. wezmę udział w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  2. warunki spełnione, chciałabym aby to bydełko powędrowało do mnie:)
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu, powodzenia i dziękuję za Twój udział :)

      Usuń
  3. woda Uriage by się przydała:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ją szczerze - trafiła do moich kosmetycznych ulubieńców 2013 roku :)

      Usuń
  4. Biorę udział - może się uda. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. zgłoszenie wysłane:) może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah to w moim rankingu drugie ulubione pudełko !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, cieszę się, że mogę komuś z Czytelników podarować pudełko cieszące się taką sympatią ;)

      Usuń
  9. Zawsze chciałam spróbować "szczęścia" w tych boxach - na razie się zgłaszam i liczę na łut szczęścia, a jak się nie uda, to chociaż kupię z raz sobie jakiegoś boxa...
    Na razie zapraszam na mojego nowego bloga http://penguin-tests.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Penguin, dziękuję za Twoje zgłoszenie i życzę powodzenia :)

      Usuń
  10. zawsze chciałam sobie takie pudełko zamówić, a to już szczególnie mnie kusiło - więc się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, bardzo się cieszę i życzę powodzenia :)

      Usuń
  11. Uriage *.* No ta zgłaszam się!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa kosmetyków z tego boxa:) biorę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe nagrody!Biorę udział!

    OdpowiedzUsuń
  14. Udział wzięty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Udział wzięty :)
    Super konkurs i mega nagroda! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłoszenie wysłane:) Trzymam za siebie kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłoszenie poszło. Może się uda :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej witam Cię po pierwsze jako nowa obserwatorka :) Lubię pudełeczka niespodzianki, w takim razie biorę udział. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula, bardzo mi miło, dzięki za Twój udział i życzę powodzenia :)

      Usuń
  19. Wczoraj zgłaszałam się do konkursu a dzisiaj dodałam jeszcze u siebie na blogu baner z konkursem ;)
    Link do mojego bloga http://zycietoodwaga.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jenny, dzięki za udział i za dodanie baneru, ale nie mam pojęcia, pod jakim nazwiskiem/loginem brałaś udział w rozdaniu, dlatego podaj mi proszę swoje imię i pierwszą literę nazwiska, albo początek maila.

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...