Jak się człowiek spieszy... Timotei z różą jerychońską 2w1 szampon i odżywka Jedwabista Miękkość

0 Komentarzy
Staram się dbać o moje włosy. Jeśli tylko mogę, poświęcam czas na aplikację maski czy oleju, powolne suszenie, spinanie do snu i delikatne rozczesywanie. Wiem, że warto, bo włosy odwdzięczają się nienagannym wyglądem.
Zdarzają mi się jednak sytuacje wyjątkowe, kiedy bardzo się spieszę i na umycie, wysuszenie i ułożenie włosów pozostaje kilka minut. Każda sekunda jest ważna. Rozwiązaniem jest kosmetyk 2w1 - szampon z odżywką. Ostatnio sięgam po Timotei z różą jerychońską 2w1 Jedwabista Miękkość. Polubił go nawet mój chłopak, który do tej pory był wierny Pantene. 



Szampon ma przyjemny, słodkawy zapach i gęstą, kremową konsystencję z błyszczącymi drobinkami, które na szczęście nie osiadają na włosach i pozwalają się bez problemu wypłukać. Mocno się pieni, co pozytywnie przekłada się na jego wydajność.
Kosztuje około 8zł i znajdziecie go w większości drogerii (o ile mnie pamięć nie myli, chyba widziałam go też w Biedronce), także na dostępność nie można narzekać.



Za co go lubię?
Pozwala mi na błyskawiczne umycie włosów bez większych wyrzutów sumienia z powodu pominięcia odżywki. Sprawia, że włosy są oczyszczone, ale też ładnie błyszczą, dobrze się rozczesują i są miękkie w dotyku - zupełnie jak po użyciu całkiem przyzwoitej odżywki. Oczywiście nie można wymagać, że zadziała na włosy jakoś super odżywczo i sprawi, że cudownie się zregenerują albo że bardzo suche włosy staną się po nim zdrowe i wygładzone jak w reklamach - to nie bogata maska, tylko odżywczy szampon, więc nie wymagajmy niemożliwego. Co dla mnie ważne, mimo zawartości składników odżywczych, nie obciąża włosów.
Oczywiście nie polecam opierać pielęgnacji wyłącznie na takim szamponie 2w1, chyba że Wasze włosy są w nienagannej kondycji. Dla mnie Timotei 2w1 Jedwabista Miękkość to rewelacyjna deska ratunkowa w tych sytuacjach, w których totalnie brak mi czasu, a suchy szampon jest niewystarczający.




Znacie szampony 2w1 Timotei? Z tego co zauważyłam, na rynku są chyba jeszcze dwie inne wersje: Czystość i Świeżość oraz Intensywna Pielęgnacja.
Jakie są Wasze sposoby na błyskawiczne doprowadzenie włosów do porządku, gdy suchy szampon już nie daje rady?


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...