Jak pachnie... zielona trawa? (Yankee Candle)

0 Komentarzy
Pierwszy dzień kalendarzowej wiosny to chyba najlepszy moment, by opowiedzieć Wam o niedostępnym w Polsce wosku Green Grass, który trafił do mnie dzięki KiA Candles. Dziękuję! :)



Green Grass to zapach niestety niedostępny w Polsce. Zaklasyfikowany do kategorii "Fresh". Według producenta jest to aromat ciepłych, letnich dni, imitujący woń świeżo ściętej, soczystej trawy.



Należę do osób, które wprost kochają towarzyszący koszeniu zapach świeżo ściętej trawy, dlatego sądziłam, że ten wosk bardzo przypadnie mi do gustu. I nie pomyliłam się, choć nie jest to tak realistyczny zapach, jakbym się tego spodziewała. Green Grass rzeczywiście ma w sobie zielony, "trawowy" aromat, ale wyczuwam go jedynie w tle. Pierwsze skrzypce w tej kompozycji gra świeży, kwiatowo-perfumowany akord. Całość daje bardzo lekkie, wiosenne wrażenie.
Zapach Green Grass - mimo że lekki i świeży - zaskakuje intensywnością. Bardzo dobrze rozchodzi się po pomieszczeniu, wypełniając całe mieszkanie wiosennym aromatem. Jedna trzecia wosku wystarcza na dwa - trzy odpalenia.



Dostępność: w Polsce wosk nie jest dostępny
Pora roku: wiosna
Pora dnia: poranek, południe
Przy gościach: tak
Intensywność:






Bardzo się cieszę, że dzięki KiA Candles miałam możliwość poznać Green Grass. To zapach idealny na pierwsze wiosenne dni. Żałuję, że nie jest dostępny w Polsce - chętnie gościłabym go na moim kominku każdej wiosny :)
Jaki zapach towarzyszy Wam wiosną?






Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...