Prezent na Dzień Matki - garść pomysłów na każdą kieszeń

0 Komentarzy
Wiecie, że to właśnie dziś większość świata świętuje Dzień Matki? W takich krajach jak USA, Kanada, Australia, Brazylia, Włochy, Japonia, Chiny, Niemcy, Indie, Ukraina i w niemal 70 innych państwach to wyjątkowe święto obchodzone jest w drugą niedzielę maja. W Polsce na Dzień Matki musimy jeszcze trochę poczekać - do 26 maja pozostały ponad dwa tygodnie. Proponuję, by ten czas wykorzystać na przygotowanie fantastycznego prezentu dla swojej mamy. Nie zostawiajcie tego na ostatnią chwilę! 

Dziś podsunę Wam kilka pomysłów i inspiracji. Niektóre propozycje są naprawdę kosztowne - domyślam się, że nie każdego stać na prezent za kilkaset złotych (ja sama nie posiadam takiego budżetu na tego typu okazje), ale jeśli macie rodzeństwo, możecie wspólnie złożyć się na jeden droższy prezent.



Ja wychodzę z założenia, że prezent na Dzień Matki nie jest najważniejszy - liczy się to, by pamiętać o tym święcie i by podziękować mamie za wszystkie chwile, w których jest dla nas wsparciem. Ja najczęściej wybieram na prezent coś, czego mama sama sobie nie kupi, bo szkoda jej pieniędzy albo w ogóle nie wie, że takie coś może się jej przydać.


Rok temu kupiłam mojej mamie szminkę M.A.C'a, z której bardzo się cieszyła. Myślę, że kolorowe kosmetyki to świetny prezent dla każdej kobiety.




Dobrym pomysłem jest też podarowanie mamie jakiegoś fantastycznego kosmetyku pielęgnacyjnego lub kosmetycznego gadżetu.



Jeśli dysponujemy odpowiednimi funduszami, możemy pokusić się o podarowanie mamie perfum. Moja mama uwielbia perfumy! Zawsze powtarzała mi, że bez zapachu na skórze czuje się gorzej, niż gdyby była naga.


A propos kosmetyków, warto polować na promocje, takie jak ta:

http://www.perfumy-perfumeria.pl/6-rabatu-na-caly-asortyment-z-okazji-Dnia-Matki--cinfo-pol-117.html


Jeśli kosmetyczne prezenty nie są odpowiednie dla Waszych mam, można postawić na bardziej tradycyjne propozycje:



Na koniec zostawiłam najfajniejsze moim zdaniem propozycje. Najfajniejsze, bo opierające się na wspólnym spędzaniu czasu.




Mam nadzieję, że udało mi się podsunąć Wam jakiś pomysł. Koniecznie napiszcie mi w komentarzach, która propozycja wydała się Wam najciekawsza i co zamierzacie podarować swojej mamie w tym roku?


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...