Jak pachnie... pnąca się róża? (Heart&Home)

0 Komentarzy
Jakiś czas temu wspominałam Wam o nowej świeczkowej marce na polskim rynku - Heart&Home (zapominalskich odsyłam do TEJ NOTKI). Dziś mam dla Was recenzję pierwszego z trzech wybranych przeze mnie zapachów - Pnącej się róży. Różanych zapachów jest na rynku sporo - chociażby Yankee Candle ma w swojej ofercie Fresh Cut Roses czy True Rose. Czy Pnąca się róża od Heart&Home wyróżnia się na ich tle?



W aromacie Rambling Rose doszukać się można nut dzikiej róży. Według producenta jest to słodki i ciepły zapach, tworzący subtelną i nostalgiczną kompozycję.



Pnąca się róża od H&H jest inna od wszystkich różanych świeczek, jakie dotąd znałam. Moja siostra twierdzi, że kojarzy jej się z konfiturą różaną, a u mamy wywołuje wspomnienie dzieci, które na procesji sypią płatki róż. Mi samej kojarzy się z typową pnącą różą, a taka roślina, mimo że nosi taką samą nazwę, różni się wonią od róży, którą znajdziemy w bukiecie. Fresh Cut Roses to pączki, liście i łodyżki. True Rose to kwiat czerwonej, wręcz bordowej róży. A Rambling Rose od H&H to pnąca się róża z przydomowego ogródka - piękna, elegancka, ale bardziej... nasza, swojska ;)
Co ważne, zapach ten naprawdę dobrze tolerują nawet osoby o wrażliwym i wyczulonym zmyśle powonienia. 



W notce o Heart&Home wspominałam Wam, że to świece oparte o wosk sojowy, a więc wymagające niższej temperatury topnienia, spalające się jakby w zwolnionym tempie. I rzeczywiście! Świeca wręcz tli się, a nie pali, nie kopcąc przy tym ani odrobiny. Intensywnością zapachu nie ustępuje jednak klasycznym świecom, a nawet wygrywa z niektórymi zapachami. Pnąca się róża, mimo niewielkiej powierzchni roztopionego wosku, roztacza intensywny zapach na cały duży pokój.
Na uwagę zasługuje również knot w świecach H&H - jest gruby i twardy, trudno mi go było skrócić zwykłymi nożyczkami. Pali się bardzo ładnie, bez kopcenia. Uważajcie jednak, gdy po dłuższym paleniu będziecie chcieli go skrócić - łatwo go złamać. Trzeba po prostu przyzwyczaić się, że z tym knotem obchodzimy się inaczej niż w świecach innych marek.

Na zdjęciu widać, jak małym płomieniem palą się świece Heart&Home.


Dostępność: stacjonarnie w Krakowie ul. Miodowa 33 lub online (Zapach Domu)
Pora roku: uniwersalny
Pora dnia: przedpołudnie, popołudnie
Przy gościach: tak
Intensywność:






Dotąd moim różanym ulubieńcem był Fresh Cut Roses z YC. Teraz pierwsze miejsce będzie musiał dzielić z Pnącą się różą z H&H - to przepiękny, a przy tym niemęczący zapach. Bardzo realistyczny, bez grama przesłodzonej, denerwującej sztuczności, jaką można wyczuć w niektórych różanych zapachach. Jeśli tak jak ja lubicie kwiatowe aromaty, wpiszcie Rambling Rose na listę must have!







Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...