Kremowo, ale z peelingiem: Kropla Zdrowia Naturalne mydło z białą herbatą

0 Komentarzy
Dawno nie sięgałam po mydła. Owszem, gościły u mnie kostki Dove, ale ściśle rzecz ujmując, nie są to mydła, tylko syndety. Gdy jednak dostałam od sklepu Słoik i Tubka Mydło naturalne z białą herbatą Kropla Zdrowia, nie mogłam się oprzeć...



Ujęło mnie już samo opakowanie - brązowy karton idealnie pasuje do naturalnego produktu, ale jednocześnie sprawia, że kosmetyk pięknie się prezentuje i sprawdzi się jako prezent.



Drugi plus, jaki mydło Kropla Zdrowia zarobiło na wstępie to... zapach. Przyzwyczajona jestem do tego, że naturalne mydła nie pachną zbyt pięknie - najczęściej czuć w nich po prostu oliwę z oliwek. Gdy jednak po raz pierwszy otworzyłam kartonik z tym mydłem, poczułam cudowny, intensywny zapach. Trudno go opisać - ma w sobie typowo mydlane nuty, ale też coś kwiatowego. Producent pisze, że to woń białej herbaty.



Początkowo stosowałam mydło do mycia twarzy, potem zmieniłam jego przeznaczenie - od jakiegoś czasu używam go zamiast żelu pod prysznic.
Nie będę się tutaj rozwodzić nad właściwościami myjącymi tego mydła - skutecznie oczyszcza, domywa resztki makijażu, pozostawia skórę "piszcząco" czystą (taką mega oczyszczoną). To akurat nic niesamowitego - większość mydeł daje taki efekt. Niesamowite jest jednak to, że mimo takiego silnego oczyszczenia, skóra nie jest przesuszona, a wręcz delikatnie nawilżona. Mydliny, które wytwarza ta kostka, są równie kremowe jak te, które tworzy kostka Dove. Dlatego mydło z białą herbatą Kropla Zdrowia idealnie nadaje się do wrażliwej i suchej skóry.
W kostce zatopione są drobinki suszonych liści białej herbaty, które delikatnie peelingują skórę, dlatego mydło tak dobrze sprawdza się nie tylko do mycia twarzy, ale i do higieny całego ciała. 



Naturalne mydło z białą herbatą Kropla Zdrowia oparte jest na 8 naturalnych olejach: avocado, shea, makadamia, jojoba, winogronowym, migdałowym, oliwie z oliwek i oleju z palm kokosowych. Nie zawiera tłuszczu zwierzęcego, więc nie ma obaw o to, że wysuszy nam skórę. A na zdjęciu poniżej możecie zobaczyć pełny skład. Przyczepić się można do obecności w INCI Tetrasodium EDTA...



Mydło dostępne jest online w sklepie Słoik i Tubka w cenie 17,00zł (sprawdziłam i to o prawie 3zł taniej niż w sklepie online samego producenta). Fakt, nie należy do najtańszych, ale moim zdaniem warte jest tej ceny.

Stosujecie mydła w codziennej pielęgnacji czy sięgacie raczej po żele lub mydła w płynie?

P.S. Jeśli lubicie naturalną, organiczną pielęgnację, sprawdźcie BeOrganic.


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...