Jak pachną... wakacje na plaży (Yankee Candle LE Life's a Beach)

0 Komentarzy
Niektóre zapachy YC posiadają nazwy, które od razu budzą w mojej pamięci pewne wspomnienia lub wyobrażenia. Czasem okazuje się, że moja wizja pokrywała się z wizją twórców danego zapachu, a czasem niestety nie. Jesteście ciekawi, jak było w przypadku Beach Holiday, wosku z najnowszej limitowanej kolekcji YC?



Producent tak pisze o Beach Holiday: ten zapach sprawia, że możesz znaleźć się jak na wakacjach nad morzem, kiedy tylko zapragniesz. Woń czystego, świeżego powietrza znad oceanu jest tak realistyczna, że poczujesz słoną bryzę.



Sięgając po świecę czy wosk o morskim zapachu zawsze trochę obawiam się, by nie była to woń taniego odświeżacza do toalet. W przypadku Beach Holiday na szczęście obawy okazały się nieuzasadnione. Tartaletka o uroczym, pastelowo niebieskim kolorze nie ma w sobie nic, co mogłoby się tak negatywnie kojarzyć.
Na sucho zapach jest intensywny. Czuć w nim kwiatowe nuty (jak to Kaczmarta trafnie określiła - nuty białych kwiatów: konwalii i jaśminu) oraz coś słonego. Po rozpaleniu traci na intensywności, ale wciąż jest wyczuwalny. Wbrew moim obawom zapach nie przypomina taniego odświeżacza - jest naprawdę elegancki! Kompozycja sprytnie łączy kwiatowe nuty z rześkimi, ozonowymi, odrobinę męskimi akcentami. Całość sprawia naprawdę przyjemne wrażenie.



Dostępność: stacjonarnie lub online (np. w Goodies)
Pora roku: lato
Pora dnia: ranek, przedpołudnie, popołudnie
Przy gościach: tak
Intensywność:






Beach Holiday to udana kompozycja. Przypadł mi do gustu, ale... nie trafił w serce. Może to dlatego, że moje nadmorskie wakacje zapamiętane z dzieciństwa pachniały zupełnie inaczej - mniej kwiatowo. Moje wakacje na plaży to piasek, słona morska woda, igliwie na wydmach, ale także lody Soprano i gofry z górą bitej śmietany ;)



Jeśli chcecie przeczytać moją recenzję Wild Sea Grass - drugiego zapachu z kolekcji Life's a Beach, odsyłam Was TUTAJ.


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...