Nowe życie bloga, moje nowe życie...

0 Komentarzy



Witajcie Kochani!
Jak być może już wczoraj zauważyliście, blog zyskał nowy wygląd. Wreszcie spełniło się jedno z moich marzeń. A to wszystko za sprawą kochanej, cierpliwej Karoliny z bloga Pasje Karoliny.
Chciałam, by w szablonie dominowały odcienie delikatnego, dziewczęcego różu oraz by całość była równocześnie jasna, przejrzysta i profesjonalna.
Efekt ogromnie mi się podoba, mam nadzieję, że Wam też.
Aktualnie muszę jeszcze dodać do wszystkich postów odpowiednie etykiety, a to trochę mi zajmie, dlatego na razie menu na górze na niewiele Wam się zdaje. Czeka mnie także zmiana elementów graficznych na niektórych blogowych portalach społecznościowych.

Porządki trwają także w moim życiu osobistym. Jeśli śledzicie blogowy fanpage na Facebooku, na pewno wiecie, że ostatnio zaszły u mnie pewne poważne zmiany. Nie ma w tym nic miłego, ale - jak to się mówi - co mnie nie zabije, to mnie wzmocni. A takie kryzysowe sytuacje uświadamiają nam, że mamy w sobie takie pokłady siły, których istnienia w ogóle byśmy się nie spodziewali. Otrzymuję też niesamowite wsparcie od wielu osób - zarówno najbliższych, dalszych znajomych jak i tych, których znam tylko online. Radzę sobie lepiej, niż mogłabym się spodziewać. I wierzę, że los ma dla mnie fantastyczną niespodziankę za tym życiowym zakrętem.


Mam nadzieję, że teraz może być już tylko lepiej. Blog daje mi mobilizację, Wy dajecie mi ogromne wsparcie.
Przesyłam Wam wirtualne uściski! :)
I koniecznie dajcie mi znać w komentarzach, jak Wam się podoba zmiana szablonu i czy wszystko wyświetla się u Was poprawnie.




Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...