A czy Ty czujesz się piękna?

0 Komentarzy




Wiecie, że tylko 6% Polek uważa się za piękne?
Według 59% ich uroda jest przeciętna.

Polki są wychowywane do skromności, dlatego tak trudno będzie zmienić te statystyki, ale należy próbować. Jak to pięknie powiedziała Dorota Wellmann: "kobiecości nie mierzy się w centymetrach i kilogramach", a porównywanie się do gwiazd z okładek pism nie ma żadnego sensu. Nie trzeba być Beyonce, by uważać się za piękną. Powody mogą być zupełnie inne, niekoniecznie związane z naszą fizycznością:



Marka Dove od wielu lat prowadzi kampanie dotyczące samoakceptacji kobiet i zmiany sposobu postrzegania piękna, a takie idee są mi bardzo bliskie. Aktualnie Dove ruszyło z kapitalną kampanią NardoDove Piękno, skierowaną właśnie do Polek, by poprawić ich samoocenę. Ambasadorką akcji została Dorota Wellman - fantastyczna kobieta, która lepiej niż ktokolwiek inny przekonuje, że nie trzeba mieć figury modelki, by rzesze kobiet stawiały Cię sobie za wzór. A zresztą nawet jeśli chodzi o wygląd, każdy znajdzie w sobie jakąś część ciała, którą lubi (włosy, oczy, zgrabne nogi, itp) i to właśnie na tych pozytywach trzeba się skupić, zamiast zamartwiać się, że nie mamy ust jak Kylie Jenner albo biustu jak Marta Wierzbicka.



Mam dla Was zadanie na dzisiaj: stańcie przed lustrem, spójrzcie na siebie i powiedzcie sobie: "Jestem piękna, bo..." - same dokończcie, co sprawia, że czujecie się piękne.
Ja dziś powiedziałam do swojego odbicia: Jestem piękna, bo jestem szczęśliwa.
Swoje poparcie dla akcji NaroDove Piękno możecie wyrazić na stronie www.jestempieknabo.pl
Znajdziecie tam też konkurs - wystarczy zaprojektować koszulkę z manifestem, tzn dokończyć zdanie: "Jestem piękna, bo...".



"Nic nie jest piękne ani brzydkie. Piękno i brzydota jest w oczach patrzącego, nawet, gdy patrzący i ten, na którego się patrzy, to jedna i ta sama osoba."
Margaret Wolfe Hungerford


I z tymi rozważaniami Was zostawiam :)


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...