Glossybox sierpień 2012

35 Komentarzy
Witajcie kochani!
Na dziś miałam przygotowany zupełnie inny post, jednak dzwoniący do drzwi kurier pokrzyżował mi plany- przyniósł sierpniowe pudełko Glossybox. Dlatego też nie pozostaje mi nic innego, jak tylko pokazać Wam jego zawartość.


Pudełko wypełnione po brzegi- aż 7 kosmetyków!

Tradycyjny liścik zastąpiony przez to tajemnicze coś... "Za kilka dni czeka Cię niespodzianka"- to brzmi prawie jak zakończenie wszelkich łańcuszków rozsyłanych swego czasu na gg- "Za kilka dni spotkasz swoją prawdziwą miłość" :P

Oficjalnie- 5 miniaturek. W praktyce- 6 miniaturek + jeden kosmetyk pełnowymiarowy. Najs!

Charmine Rose - Kokosowy peeling do ciała
Miniaturka idealna do zabrania na wakacyjny wyjazd. I w dodatku w moim ulubionym, kokosowym zapachu :)
Miniaturka - 50ml

Clarena - Clarena Body Line - Krem do biustu z efektem Push Up
Ekhem, ekhem, czy oni mi coś sugerują?!
A tak serio- przyznaję się bez bicia, o mój biust nie dbam w żaden szczególny sposób. Może to maleństwo przekona mnie, że jednak warto? Zobaczymy ;)
Miniaturka - 30ml

Clinique - Krem pod oczy All About Eyes
Co prawda kremów pod oczy mam aż za dużo, jednak bardzo ucieszyłam się, widząc tą miniaturkę- będzie idealna do zabrania na wakacje.
Miniaturka - 5ml

L'Occitane - Żel pod prysznic wzbogacony orzeźwiającym ekstraktem z werbeny
Oczywiście od razu go otworzyłam i wsadziłam nochal w opakowanie- mmmm, zapach boski! Właśnie takie żele lubię na lato. Ta miniaturka też otrzyma bilet na podróż razem ze mną na wakacje- będzie mi służyć, zanim kupię jakiś większy żel pod prysznic w lokalnej drogerii.
Miniaturka - 30ml

L'Occitane - Mydło z kawałkami liści werbeny
Tego typu mydełek używam do rąk i do mycia twarzy. Tą miniaturkę (jak łatwo się domyślić) też zabiorę ze sobą na wakacje- nie będę musiała pakować pełnowymiarowej kostki, której pewnie i tak bym nie zużyła, a potem niewygodnie ją brać z powrotem, a żal zostawić.
Miniaturka - 25g

Schwarzkopf Professional - Szampon BC Oil Miracle
Do tego kosmetyku podchodzę bez większego entuzjazmu- wypróbuję, ale nie oczekuję cudów. Obawiam się, że ze względu na zawartość olejków, może obciążyć moje włosy.
Miniaturka - 30ml

Kryolan for Glossybox - Lipstick Fashion - Glossy Pink
Jak mało trzeba kobiecie do szczęścia- troszkę różu, ładne, aczkolwiek nieco kiczowate opakowanie- i już serce zdobyte. Tak właśnie było w moim przypadku, kiedy zobaczyłam tą szminkę. Kolor jak dla mnie świetny- właśnie takie róże uwielbiam (co prawda jeszcze nie nakładałam jej na usta, ale "na oko" mi się podoba :P). Bardzo miły prezent!
Produkt pełnowymiarowy - 4g

Co sądzę o zawartości sierpniowego boxa?
Oczywiście nie zachwycił mnie do tego stopnia co lipcowy GB, jednak jestem w pełni usatysfakcjonowana. W pudełku znalazłam dokładnie to, co mi aktualnie było potrzebne w związku z planowanym wyjazdem.
Mimo to jednak rozważam zakończenie (być może jedynie chwilowe) mojej przygody z Glossyboxem- czekają mnie spore cięcia w budżecie...

Jak Wam podoba się sierpniowe pudełeczko Glossybox?


Podone posty:

35 komentarzy:

  1. ja bym na taką zawartość nie narzekała :) i sporo tego..

    OdpowiedzUsuń
  2. szmineczka ładna :)))

    fajne pudełko tym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no fajne fajne, Clarena ponownie a składy ma cieniutkie, miniżel L'Occitane by ostatnanio w hotelu w Wawce :D reszta na plus, chętnie wypróbuję. Mam nadzieję że dostanę ładny koor pomadeczki, nie oczojedny róż czy czerwień jak ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty,pomadka ma śliczny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo świetna zawartość ;) Mój box czeka już na mnie w domku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, i ten kokos :) ja też lubię wszystko co kokosowe

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawartość bardzo fajna! Szkoda, że musisz zrezygnować, ale rozumiem Cię, 49 zł to niemała kwota.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny! Bardzo ciekawe marki i kosmetyki, szmineczka boska!
    P.S. Jesteś na mnie zła czy jak?
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. byłabym bardzo zadowolona z tej zawartości, postarali się teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja w tym miesiącu też zrezygnowałam, nie stać mnie na tą przyjemność, nie przeczę, że kiedyś wrócę, ale na razie nie jest to mój must have

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba pierwszy raz żałuje, że nie kupuję glossy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oooo super! chyba sobie domówię bo mam rabat -20% niby to "tylko" 9,80 zł ale dobre i to :) produkty naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dostałaś takie same kosmetyki jak ja:) Zawartość według mnie jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Teraz żałuję, że go nie zamówiłam :( ehhh, ale może jeszcze domówię, chociaż niespodzianki już nie będzie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo mi się podoba zawartość, szczególnie ta pomadka wzbudza moją zazdrość :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem chyba najlepsze pudełko jak do tej pory ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. moim zdaniem to pudełeczko jest świetne, gdybym kupowała, to pierwszy raz byłabym w pełni zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  19. nieźle! Ja jestem pod wrażeniem. Ostatnio patrząc na te comiesięczne pudełeczka zaczynam nabierać na nie ochoty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pudełka ostatnio zbierają coraz więcej negatywnych opinii, ale ja się chyba skuszę na jakieś, bo sama nigdy na pewno nie wybrałabym tych kosmetyków, które oni przysyłają, a 50zł można jakoś przeboleć.

    OdpowiedzUsuń
  21. całkiem fajne produkty dali

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jestem bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja bylabym zachwycona bo KOCHAM zapach werbeny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. swietne pudeleczko..i kokosek-mmhhhmmmm

    OdpowiedzUsuń
  25. swietne pudeleczko..i kokosek-mmhhhmmmm

    OdpowiedzUsuń
  26. pudełko jesy świetne! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Szminka prezentuje sie bardzo ładnie :) Fajny kolor !

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo się postarali w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Katujecie mnie tym sierpniowym GB :) Dostaje ślinotoku na widok jego zawartości!
    A co z tą niespodzianką za kilka dni?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...