Archiwalny ShinyBox leci do...

21 Komentarzy
Zgodnie z obietnicą mam dla Was dziś wyniki rozdania, w którym do wygrania był archiwalny ShinyBox.
Może to głupio, że zepsułam Wam niespodziankę i zdradziłam, z jakiego miesiąca będzie pochodzić pudełeczko, ale po prostu wolałam sprawdzić, co wyślę komuś z Was, żeby potem nie było problemów, że coś uszkodzone czy po dacie ważności. Dlatego mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe ;)

Bardzo dziękuję za tak liczny udział w rozdaniu. Cieszę się, że nagroda Was zainteresowała.


Nie przedłużając - nagrodę zgarnia...



Gratuluję! :)
Ze zwyciężczynią skontaktuję się mailowo, na odpowiedź poczekam pełne 3 dni.

Na pocieszenie dla tych, do których tym razem nie uśmiechnęło się szczęście, powiem, że niebawem będzie szansa na kolejną nagrodę ;)

Miłego weekendu!




Podone posty:

21 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo :) Ależ się cieszę :) W czwartek miałam urodziny i mam dodatkowy prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :-)
    I również miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje-bardzo fajna nagroda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. o może mi się uda przy następnym rozdaniu :) gratulacje dla wygranej ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...