Szorstki kochanek - lakier Essence Colour & Go Sparkle Sand Effect - Me & My Lover

0 Komentarzy
Choć lubię czerwone akcenty w ubraniu, wciąż nie przekonałam się do czerwieni w makijażu - klasyczne "red lips" nie są dla mnie. Do niedawna nie lubiłam też czerwieni na paznokciach. Akceptowałam bordo, lubiłam koral i pomarańcz, ubóstwiałam fuksję, ale względem czerwieni byłam na nie. Zmiana nastąpiła, gdy poznałam uroczy czerwony piasek od Essence (dostałam go na spotkaniu w Nowym Sączu) - Colour & Go Sparkle Sand Effect - Me & My Lover. Czyż to nie intrygująca nazwa? ;)



KOLOR:
Me & My Lover to ładna, głęboka, ciemna czerwień w odcieniu, który ja określam jako wiśniowy, czyli z odrobiną różowego pigmentu. 

WYKOŃCZENIE:
Jak wskazuje nazwa serii, jest to lakier piaskowy z dużą ilością błyszczących drobinek, co widać już w butelce.




Na plus zasługuje świetny, szeroki pędzelek, który znacznie ułatwia i przyspiesza aplikację. Spodobała mi się też sama buteleczka - zakrętka kliknięciem informuje nas, kiedy jest idealnie dokręcona, dzięki czemu nie ma obawy o to, że pozostawimy lakier niedokręcony lub że przekręcimy zakrętkę.



Lakier bardzo dobrze się rozprowadza. Do pełnego krycia potrzeba dwóch warstw (ważne, by przed aplikacją drugiej warstwy dać pierwszej wystarczająco dużo czasu na wyschnięcie). Wysycha w przyzwoitym, standardowym tempie. Trwałość nie powala - na moich paznokciach wytrzymał zaledwie dobę. Inny lakier piaskowy, który posiadam (Wibo) cechuje podobna trwałość. Piaski łatwo mi się haczą o włosy czy ubrania, stąd też pewnie wynika ich wyjątkowo słaba trwałość na moich paznokciach.



Me & My Lover dostępny jest (a przynajmniej powinien być) w każdej drogerii, gdzie mają szafę Essence, a więc w Hebe, Jasmin, Super-Pharm, Douglas, Firlit, Tesco, Kosmyk, itp. Kupicie go za około 7zł.



Spodobał mi się efekt, jaki Me & My Lover daje na paznokciach. Myślę, że fantastycznie sprawdzi się na wszelkie uroczystości, imprezy, a także na randki - w końcu ma tak romantyczną nazwę ;)

Jak Wam się podoba? Lubicie klasyczną czerwień w makijażu i manicure?







Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...