Skóra muśnięta słońcem - Nuxe DD Crème Prodigieuse & Nuxe Poudre Éclat Prodigieux

0 Komentarzy
Za oknem rozkwita wiosna. Tymczasem patrząc na mój makijaż, można by wnioskować, że trwa właśnie upalne, słoneczne lato. A to wszystko za sprawą dwóch kosmetyków Nuxe - DD Crème Prodigieuse i Poudre Éclat Prodigieux.



Nuxe DD Crème Prodigieuse to nawilżający, koloryzujący i upiększający krem Daily Defense. Skierowany jest przede wszystkim do kobiet z wielkich miast, których cera szczególnie narażona jest na negatywny wpływ zanieczyszczeń powietrza. Jest rozwiązaniem dla tych pań, które lubią wielofunkcyjne produkty - DD Crème Prodigieuse działa nie tylko jak podkład/fluid, ale również gwarantuje nawilżenie do 8 godzin i ochronę UVA/UVB (posiada filtr SPF 30), a także otula skórę cudownym zapachem, takim samym jak kultowy olejek Nuxe Huile Prodigieuse. Bazuje na mineralnych pigmentach, a w składzie ma również takie dobroczynne substancje jak wyciąg z kwiatu nieśmiertelnika niebieskiego i witaminę E (o działaniu silnie antyoksydacyjnym), ekstrakt z orzechów shea (chroniący przed zanieczyszczeniami środowiska), roślinną glicerynę (o działaniu nawilżającym) oraz upiększający ekstrakt z białej herbaty. Dostępny jest w trzech odcieniach, które idealnie wtapiają się w cerę, więc z założenia DD Crème Prodigieuse powinien pasować każdej kobiecie. Znajdziecie go w dobrze zaopatrzonych aptekach w cenie ok. 80zł za 30ml.


DD Crème Prodigieuse ma dość gęstą konsystencję i ciężko się rozprowadza. Chyba niemożliwe jest nałożenie go w niewielkiej ilości - próbowałam i skończyło się plamami na skórze... Dobrze aplikuje się go gąbką typu "beauty blender". Wbrew pozorom naprawdę nieźle wtapia się w skórę, ale i tak uważam, że kolor przeznaczony dla jasnej karnacji jest o wiele za ciemny. Nawet dla mnie ten odcień jest zbyt mocny, a nie należę do bladziochów (Colorstay w odcieniu Buff jest dla mnie za jasny nawet zimą, gdy brak mi słońca). Na plus zaliczam jednak ładne, naturalne wykończenie, jakie zostawia na skórze - nie jest to nachalny blask a'la przetłuszczona skóra, nie jest to też płaski mat. Niestety po około godzinie moja skóra zaczyna się przetłuszczać i wtedy makijaż wymaga zmatowienia pudrem. DD Crème Prodigieuse całkiem ładnie kryje wszelkie niedoskonałości i ujednolica koloryt skóry. Przy cerze takiej jak moja z powodzeniem może zastąpić nie tylko podkład, ale i krem na dzień, bo nieźle nawilża skórę. Wrócę do niego w lecie, gdy uda mi się trochę opalić.



Drugi kosmetyk, który ostatnio mi służy to Nuxe Poudre Éclat Prodigieux czyli wielofunkcyjny puder brązujący w kompakcie. Jego zadaniem jest nadanie cerze zdrowego, promiennego wyglądu, podkreślenie opalenizny. Można stosować go na całą twarz, a nawet na dekolt, jednak ja ograniczyłam się do aplikowania go pod kości policzkowe. Muszę przyznać, że ten kosmetyk ma niesamowite wykończenie - z pozoru matowy zyskuje delikatny blask, kiedy tylko rozetrze się go na skórze. Nie jest to nachalny, brokatowy efekt: kosmetyk nie ma żadnych widocznych gołym okiem drobinek. Blask jest bardzo subtelny, może dzięki zawartości czegoś, co producent określa jako mikronizowane drobiny perłowe. Poza tym brązer naprawdę chroni skórę dzięki zawartości witaminy E, ceramidów i naturalnego bisabololu. Wydajność tego produktu to kolejny jego plus. Ja jestem w nim zakochana - odcień idealnie pasuje do tonacji mojej cery, a na naturalnej opaleniźnie będzie wyglądał pewnie jeszcze lepiej. Kosztuje około 100zł za 25g i dostępny jest w aptekach.




Poniżej widzicie makijaż wykonany przy pomocy obu kosmetyków. Chciałam, by imitował moją naturalną opaleniznę i przenosił mnie w czasie do ciepłych letnich dni.

Saute

DD Crème Prodigieuse solo

Pełny makijaż: Nuxe DD Crème Prodigieuse na całej twarzy i Nuxe Poudre Éclat Prodigieux pod kości policzkowe. Zarówno na tym jak i na powyższym zdjęciu NIE użyłam pudru matującego.

Marka Nuxe kojarzona jest głównie z kosmetykami pielęgnacyjnymi. Może jednak znacie również ich kosmetyki kolorowe?
Co sądzicie o duecie pokazanym w dzisiejszej notce?


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...