Cudowności od sąsiadki + NIESPODZIANKA DLA WAS - ROZDANIE **ZAMKNIĘTE**

64 Komentarzy
UWAGA!!!
Komentarze do tego posta zostały ukryte, by adresy mailowe Uczestników konkursu nie zostały wykorzystane przez rozsyłaczy spamu!!!

Witam Was ciepło!
Dziś rozwieję Wasze wątpliwości co do niespodzianki, jaką wczoraj zapowiedziałam. W torebce, którą oglądaliście na zdjęciu we wczorajszej notce znalazło się sporo ciekawych rzeczy- w tym coś dla Was, ale o tym za chwilę.

Pamiętacie TEN post? Cieszyłam się w nim ze współpracy z firmą Aroma Derm. Wczoraj pojawił się u mnie owoc tej współpracy - kosmetyczna przesyłka! Okazało się, że firma mieści się w moim mieście- Krakowie. Nie musiałam więc czekać na listonosza, bo dosłownie pół godziny po wymianie maili z przesympatyczną Panią Dominiką przesyłkę przywiózł mi kierowca firmy.

Zanim pokażę Wam, co znalazło się w przesyłce, opowiem Wam troszkę o Aroma Derm.
Aroma Derm jest generalnym dystrybutorem kosmetyków austriackiej firmy Styx Naturcosmetics. Są to kosmetyki naturalne- oparte o tradycyjne receptury, produkowane w zgodzie ze środowiskiem- wykorzystujące ekologiczne uprawy i zaangażowane w ochronę zwierząt. Certyfikowane przez Instytut Lacon. Warto wspomnieć również o tym, że kosmetyki firmy Styx są dostępne w 40 krajach świata- dzięki firmie Aroma Derm, możemy się nimi cieszyć również w Polsce. Nie wiem jak Wam, ale mnie osobiście bardzo podoba się filozofia firmy.
Więcej o Aroma Derm i Styx Naturcosmetics możecie przeczytać na stronach internetowych:
- Aroma Derm
- Styx Naturcosmetics (strona w języku niemieckim, angielskim lub rosyjskim)

Ok, przechodząc do sedna- oto, co przesłała mi Pani Dominika:

Na zdjęciu widzicie torebkę, dwa katalogi, opaskę frotte na włosy oraz kosmetyki, które dokładniej pokażę Wam poniżej

Krem Intensywny na dzień - Alpin Derm Sensitive 50ml
Do cery suchej, wrażliwej i nadwrażliwej - a moja właśnie taka się ostatnio stała :(
Zawiera takie specjały jak mleko kobyle i kompleks alpejskich ziół.
 
Mleczko do ciała - Alpin Derm Repair 50ml
Do skóry suchej, zmęczonej po zimie.
Zawiera mleko kozie i kompleks alpejskich ziół.

Balsam ziemniaczany do pielęgnacji dłoni i stóp 30ml
W składzie sok z surowych ziemniaków, aloes, olej jojoba i makadamia oraz masło shea.

Balsam do pielęgnacji ust - Rosegarden 10ml
Cudnie pachnie różami!

Kosmetyki idealnie utrafione w mój gust i aktualne potrzeby mojej skóry. Ich recenzji spodziewajcie się, kiedy tylko bliżej się z nimi zapoznam.

Ale to jeszcze nie wszystko...
Pani Dominika zgodziła się przesłać mi dwa dodatkowe kosmetyki, który mogę podarować Wam!
Dlatego też organizuję rozdanie, w którym do wygrania... uwaga, uwaga....
Kartoffel-Hand-Balsam i Tea Tree Fuss Gel
Czyli balsam do dłoni z sokiem ze świeżych ziemniaków (tubka 50ml) oraz żel do pielęgnacji stóp z wyciągiem z drzewa herbacianego (tubka 50ml).
Dzięki uprzejmości Pani Dominiki nie tylko ja będę mieć możliwość wypróbowania kosmetyków firmy Styx, ale również dwie szczęśliwe osoby, które wygrają to rozdanie.

Żel do pielęgnacji stóp Tea Tree - zdjęcie ze strony www.aroma-derm.pl
Dlaczego nie zdjęcie mojego autorstwa? Bo o tej dodatkowej nagrodzie Pani Dominika zdecydowała dopiero dziś :)
Balsam ziemniaczany do pielęgnacji dłoni i stóp - 50ml

A teraz najważniejsze- co musicie zrobić, by wziąć udział w losowaniu kremu? Są tylko 3 warunki:
1. "Lajkujesz" fanpage Aroma Derm na Facebooku: TUTAJ (polecam tak sama od siebie, bo na fanage często organizowane są konkursy i zabawy, więc warto zaglądać)
2. Jesteś publicznym obserwatorem mojego bloga
3. Zostawiasz komentarz pod postem według następującego schematu:

Obserwuję jako ...
Na fb lubię jako ... (imię i pierwsze 2 litery nazwiska)
Mail ...
Możecie też dodać w komentarzu, który kosmetyk wolałybyście wygrać- żel do stóp czy też ziemniaczany krem do rąk. Jeśli wylosowane osoby nie będą miały w komentarzu tej informacji, nagrody zostaną przyznane im losowo :) A jeśli wylosuję dwie osoby, które będą chciały ten sam kosmetyk, dostanie go osoba, którą wylosuję jako pierwszą, a drugi specyfik powędruje do drugiej wylosowanej osoby niezależnie od tego, co wpisała w komentarzu.

A potem czekacie cierpliwie na wyniki losowania.
Na Wasze zgłoszenia czekam 2 tygodnie- czyli od dziś do 11 kwietnia włącznie. Dzień później postaram się podać wyniki i mailowo poinformować zwycięzcę.
Nagroda sponsorowana jest przez firmę Aroma Derm (bardzo dziękuję raz jeszcze, Pani Dominiko!)

I jeszcze jedna ważna sprawa organizacyjna- nagrody wysyłam na terenie Polski oraz za granicę, jeśli taka potrzeba zajdzie :)

A tutaj banner- będzie mi bardzo miło, jeśli wstawicie go na swojego bloga lub profil facebookowy :)


UWAGA!!!
Komentarze do tego posta zostały ukryte, by adresy mailowe Uczestników konkursu nie zostały wykorzystane przez rozsyłaczy spamu!!!


Podone posty:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...