Ważne rzeczy! Czytać, bo jak nie, to pogryzę ;)

29 Komentarzy
Kochani moi!
Jesteście dla mnie jak miód na serce i inne organy...
Czemu tak słodko? Bo kiedy widzę Waszą rosnącą aktywność na moim blogu, mam ochotę pofatygować się do każdego po kolei w odwiedziny, przynieść Wam dobre czekoladki i uściskać mocno.
Niestety jest to niewykonalne, więc pozostaje mi tylko powiedzieć Wam DZIĘKUJĘ :*

Ważna sprawa nr1: ROZDANIE
Jak zapewne pamiętacie, moje rozdanie kończy się już w środę o 14:14, więc jeśli ktoś z Was jeszcze zwleka ze zgłoszeniem, to radzę się pospieszyć.
Kiedy go ogłaszałam, miałam około 70 obserwatorów i nie byłam pewna, czy w ciągu miesiąca uda się dojść do setki. Teraz jest Was ponad 200, a ja nie wierzę własnym oczom... Postanowiłam z tego powodu dać Wam jeszcze jedną nagrodę do wygrania w tym rozdaniu. Ale nie zdradzę Wam, co to będzie. Powiem tylko, że niespodzianka- troszkę pachnąca różami, bo to w końcu rozdanie, w którym króluje róż ;) Ale o zasadach przyznania tej dodatkowej nagrody nie powiem Wam ani słowa- może będzie to losowanie spośród wszystkich wpisów... a może losowanie tylko z pewnej grupy, która np. wykonała taki a nie inny warunek... Nic Wam nie zdradzę ;)



Ważna sprawa nr2: WSPÓŁPRACA łiiiiiiiiiiiiiiii!
Sama w to nie wierzę, ale mój blog nawiązał w ostatnim czasie aż dwie współprace! O pierwszą musiałam troszkę powalczyć, gdyż należało zgłosić się poprzez Facebooka (za informację o tym dziękuję kochanej Ninie :*), ale powiem Wam, że było warto! Będę mieć niesamowitą przyjemność współpracy z firmą Aroma Derm, zajmującą się produkcją kosmetyków naturalnych. Czyli będzie kosmetycznie, ekologicznie i przede wszystkim cudownie (mam nadzieję :P). Nie będzie narzekania na żadne parabeny, slesy i inne paskudztwa ;)
Zachęcam Was do zapoznania się z ofertą firmy- po kliknięciu w banner przeniesie Was na stronę Aroma Derm.
Szczegóły współpracy podam Wam już niebawem :)


Druga współpraca to dla mnie totalne zaskoczenie. Napisała do mnie sympatyczna Pani Małgosia z portalu urodaizdrowie.pl i zaproponowała testowanie maseczki Marion. Co z tego wyniknie? Zobaczymy :) Oczywiście o wszystkim będę Wam opowiadać na bieżąco.


Być może z okazji współpracy będę miała małą niespodziankę dla Was, ale o tym na razie nic Wam nie powiem.

Cóż poza tym?
Byłam dziś u fryzjera- włosy skrócone o jakieś 5cm, powróciła grzywka. Przypomnijcie mi kiedyś, to pokażę Wam fotki- dziś będzie tylko jedna.
Postanowiłam zrobić sobie dobrze na wiosnę (jakkolwiek to brzmi xD)- będę olejować! Na razie olejem spłyną moje włosy i paznokcie, być może też rzęsy. Olejowanie twarzy jakoś mnie nie kusi. Wybieram się niebawem do drogerii, by zakupić jakąś olejową miksturę oraz szampon bez SLS.

Wybaczcie, że dziś taka szalona notka, ale po obcięciu włosów chyba mi się mózg przewietrzył, dotlenił i mam przez to tysiąc myśli na sekundę ;)
Ściskam Was!

Jeśli ten piękny obrazek się nie rusza, kliknij w niego ;)
Takiej długości była moja grzywka dzisiaj rano...
Fotka "naszybko" w typie bleh...


Podone posty:

29 komentarzy:

  1. Super Kasiu :-) Zaczynamy wiec :-) Notka o rozdaniu w moich konkursach :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to tylko pogratulować współpracy i tak dużej ilości obserwatorów ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ci fajnie w krotkich wlosach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to szkoda, bo one nie są krótkie xD Tylko się tak podwinęły, kudły niedobre... Nadal są w długości za łopatki :)

      Usuń
  4. Gratuluję współpracy i tylu obserwatorów:) Do rozdania się zgłosiłam, więc czekam z niecierpliwością:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje wielkie współpracy :) i fajnie że dodasz coś w rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy i tylu obserwatorów :) bardzo fajna odmiana we fryzurce.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna grzyweczka , tamta była już trochę za długa, świat Ci przesłaniała chyba co ? ;p gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Granuluję współpracy i bloga, który żyje pełną życia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rok zapuszczałam grzywę i co? I teraz mam ochotę znów obciąć :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ Ty jesteś ładne dziewczę ! :) Fajny grzywacz, lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. również gratuluję współpracy i bloga! :) grzywka super :D

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję współpracy :) zwłaszcza tej pierwszej :>
    i dobrze, że o rozdaniu przypominasz, bo ja jakoś je przeoczyłam :D

    PS też mam aktualnie podobną grzywkę jak Ty na 1 zdjęciu... a do fryzjera iść czasu brak ;x

    OdpowiedzUsuń
  13. I o boże, właśnie przeczytałam w notce o rozdaniu, że kończysz niedługo 22 lata?! Nie wierzę, tak młodziutko wyglądasz :) (zazdroszczę!)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasia wyglądasz świetnie:) ciesze się ze o mnie nie zapominasz:) az mi się cieplej na serduchu zrobiło:) Czekam na informację co otrzymasz i oczywiście na recenzje które sa świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Ci współpracy ;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję współpracy :) to ja chyba jeszcze uzupełnię swoje zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje! :)
    A to może jeszcze ja się zgłoszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. haha świetny gif oraz gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja z depilatora nigdy nie korzystałam, ale z tego co obiło mi się o uszy to mogłabym nie znieść bólu ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. o żesz, ale grzywę miałaś:) ja też swoją ścięłam, a właściwie narzecozny to zrobil- teraz mam mikro grzyweczke:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej ale Ty jesteś Kochana, rozpieszczasz podziękowaniami, nagrodami.. To my powinnyśmy Ci dziękować za to, że dla nas piszesz:))
    A grzywka urocza:)
    Aa i gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. hehe świetne zdjęcia ;) i gratuluje nawiazania wspolpracy ;) pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. owocnych współprac życzę, a ta fotka gif - swietna jest! :)
    sama się cięłam w zeszły poniedziałek, więm co mówisz o "przewietrzeniu", hehe

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę współpracy:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  25. Miałam tylko inne zapachy,moim zdaniem działają tak samo.Bardzo je polecam tani i dobry produkt.

    http://blizniaczki09.blogspot.com/2012/02/recenzja-ziajatonik-bio-aloesowycera.html

    OdpowiedzUsuń
  26. PS Zostałaś otagowa http://littlebird92.blogspot.com/2012/03/tagi-chodza-parami.html :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...