ShinyBox rusza już w czerwcu!

18 Komentarzy
Hej kochane!
Dotarła do mnie informacja, że tajemnicze pudełko ShinyBox ma zostać wysłane już w czerwcu. Oto jakiego maila otrzymałam dziś rano:


Dlaczego jest to tak elektryzująca wiadomość?
Pierwsze informacje o nowym pudełku kosmetycznym pojawiły się pod koniec lutego. Pomysłodawcy pudełka przyjęli zupełnie inną taktykę niż w przypadku pudełek, z którymi do tej pory mieliśmy do czynienia (nieistniejący już KissBox i prężnie rozwijający się GlossyBox)- najpierw zbierali użytkowników serwisu, a pudełka miały być wysłane w bliżej nieokreślonej przyszłości. Warunkiem było zebranie 100 000 zarejestrowanych użytkowników.
Według informacji na portalu w pudełkach ShinyBox znajdą się kosmetyki takich marek jak Yves Saint Laurent, Calvin Klein, Guerlain, Dior, Prada - czyli górna półka.
Jakby tych przyjemności było mało- ekipa ShinyBox obiecywała darmowe pudełko za zebranie 20 osób, które zarejestrują się w serwisie z naszego linku polecającego.

Tak piękne, że aż trudno uwierzyć, że może być prawdziwe.
Takim zdaniem skwitowałabym początkowe doniesienia o ShinyBox. Początkowo- zafascynowana na maksa- założyłam konto w serwisie. Z czasem jednak zaczęłam podejrzewać, że to wszystko może być perfidną próbą wyłudzenia danych i że wysyłka boxów tak naprawdę nigdy nie ruszy.
Jak widać- moje obawy były nieuzasadnione. Tym bardziej dlatego, że jakiś czas temu firma przez cały tydzień rozdawała w ramach konkursu różne kosmetyki i karty upominkowe do Sephory. Więc jak widać- takie całkowite oszustwo to to nie jest.
Zobaczymy jednak, jak będzie z pudełkiem.

Czekacie na ShinyBox? Macie tam już swoje konto? Co sądzicie o całej tej sprawie?
Piszcie w komentarzach.
Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej o ShinyBox, odsyłam na ich stronę:




Podone posty:

18 komentarzy:

  1. Miałam jedno pudełko - premierowe Glossy i mimo zachwytu nad jego zawartością to do dziś nic nie użyłam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się nazywa oszczędność ;)
      Ja niestety od razu rzucam się na wszystkie boxowe kosmetyki i potem żałuję, że miniaturek nie zostawiłam na jakiś wyjazd.

      Usuń
    2. Mnie to tylko utwierdziło w przekonaniu, że nie jest mi to do szczęścia potrzebne ;)

      Usuń
    3. Jaka górna półka? Dziewczyny, czy wy umiecie czytać? Na stronie jest napisane: Marki z którymi ZAMIERZAMY rozpocząć współpracę. Każdy może sobie napisać, że otwiera firmę i zamierza rozpocząć współpracę z Lady Gagą. Ja akurat pracuję w branży kosmetycznej i wiem, że żadne rozmowy z tamtymi markami nie są prowadzone, a nawet jeśli firma by się do nich zgłosiła to odrzuciliby współpracę. ShinyBox z pewnością jest wam wdzięczny, że przez tych parę miesięcy byłyście ich darmowymi sprzedawcami, dostaniecie słabe kosmetyki a za następne pudełko i tak będziecie musiały zapłacić.

      Usuń
    4. Niesamowite jest to, że aż tyle dziewczyn się na to nabrało. Naprawdę myślicie, że firma będzie wysyłała wam coś za darmo? Z czego myślicie, że taka firma miałaby się utrzymać? Na czym miałaby zarabiać?

      Usuń
    5. Takie firmy jak GlossyBox też oferują za darmo pudełko- w zamian za zaproszenie określonej liczby osób do wykupienia subskrypcji oraz za opiniowanie kosmetyków z pudełek.
      Myślę, że ShinyBox (jeśli w ogóle to nie okaże się ściemą) wyśle za darmo pierwsze pudełeczko, a za kolejne już trzeba będzie płacić. Zarobi na tym, że jest popularny- już teraz portal ma wielu użytkowników, spośród których być może część wykupi subskrypcję, jeśli będzie taka opcja. Tym bardziej, jeśli pierwsze pudełko okaże się zachęcające.

      Usuń
    6. W GlossyBox darmowe pudełko otrzymasz, jak zarekomendujesz 2 osoby. W ShinyBox - musi ich być 20. Hmmm.

      Usuń
  2. ja właśnie zbieram osóbki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja po tych roznych boxach na blogach odczuwam niepewnosc zwiazana z SB....

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nie wiem.. niby fajnie, bo "górna półka", jednak także i ona potrafi być słaba i nieudana.. osobiście chyba mam przesyt boxami i więcej się w to nie bawię. I tak mam od wuja pana próbek/pełnowymiarowych rzeczy dozużycia :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zapisałam się od razu, jak tylko to zobaczyłam na FB, w tej gorączce, zaczęłam "zbierać" pakiet punktów zapraszając znajomych, ale zastanowił mnie fakt, że mają takie wymagania - ponieważ było zamieszczone info, że po przekroczeniu 100 000 użytkowników, ruszają, a wtedy na liczniku nie było nawet 1000 odpuściłam, i nie wchodzę, nie wiem co się tam dzieje, bo kasuje wiadomości bez czytania... A może się mylę, co do nich, może będzie pięknie... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie została jeszcze jedna osoba do zarejestrowania z mojego linku polecającego i otrzymam boxa za free:) już nie mogę się doczekać, więc jeśli ktoś chciałby mi pomóc to zapraszam na mój blog a tam znajdziecie link, w który będzie mi bardzo miło jak tylko klikniecie.
    Czerwiec już blisko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. To ściema! na bank. Dane osobowe sa bardzo drogie i warto rozdac troche kosmetyków aby zdobic cenne e-maile i potem nimi handlować. Ciekawa jestem tych kosmetyków z górnej połki. Poczekamy zobaczymy, na bank cos sie za tym kryje, bo az trudno w to wszystko uwierzyc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa, jak to wszystko będzie wyglądać.
      A co do danych osobowych- teraz byle aplikacja na facebooku zapewnia firmom dostęp do naszych danych. Internet to wieczna inwigilacja nas wszystkich.
      Mam nadzieję, że ShinyBox nie okaże się ściemą- czas pokaże :)

      Usuń
  8. zapraszam na rozdanie;) MOżna wygrać 4 bransoletki;)
    http://rxnne.blogspot.com/2012/05/give-away.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Założyłam swoje konto ale jakoś nie wiem czy będę się w to bawić ;) GlossyBox (chyba tak to sie pisze) kosztuje 49zł a to.?

    OdpowiedzUsuń
  10. nie rejestrowałam się. Choć te wszystkie boxy niesamowicie kuszą to jednak staram się opanować swój entuzjazm i pieniądze zostawić na zakupy kosmetyczne, których rzeczywiście będę potrzebować ;)
    Ale jestem ciekawa jak rozwinie się ta sprawa z ShinyBox =)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kręcą mnie te wszystkie pudełka. Ale będę śledzić z zaciekawieniem rozwój akcji :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...