Szaleństwo...

24 Komentarzy
Witam Was gorąco! Nie uściskam na powitanie, bo padam ze zmęczenia.
Wracam właśnie z całodziennych zakupów ciuszkowych, w wyniku których zagościły u mnie wreszcie miętowe rurki, koralowa zwiewna bluzeczka, szare baleronki z kokardą z tyłu (z działu dziecięcego), seksowna granatowa spódnica oraz sweterek w kolorze nieba.
Kupiłam też coś dla Was! Ale o tym ani mru mru- dowiecie się w swoim czasie ;)

Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym wyszła z galerii bez jakiegokolwiek nowego kosmetyku. Nie mogłam przejść obojętnie obok Rossmana (w którym kupiłam Uniwersalny żel do mycia Babydream) i obok nowootwartego salonu OPI. Wyobrażacie to sobie- salon manicure OPI- królestwo rozpusty! Umarłam z zachwytu xD
Nie skusiłam się na dużą butlę, choć był większy wybór kolorów, ale 40zł za butelkę lakieru to dla mnie za dużo. Jednak bardzo chciałam wypróbować tą żywą legendę, dlatego kupiłam małą buteleczkę- mój pierwszy OPI :) Wybrałam odcień My Pointe Exactly z kolekcji New York City Ballet. Jest to kolor określany jako "gołębia szarość". Kiedy tylko go użyję, oczywiście pokażę Wam, jak prezentuje się na pazurkach.


Co poza tym?
Od wczoraj tylko odbieram paczki. Przychodzą do mnie same cudowności.

Wczoraj rano dostałam boski komplet pędzli do makijażu Sleek (21 sztuk!!!) od Paa Tal za wygrany konkurs. Coś niesamowitego :)

Jak wygrać takie pędzle?
Laski, konkurs cały czas trwa :) Więcej o nim poczytacie na facebookowym fanpage Paa Tal.
Ja powiem tylko, że jest to konkurs na najlepszą recenzję kosmetyków z Paa Tal. Nic trudnego, a nagrody naprawdę świetne- pierwsza nagroda to właśnie zestaw pędzli Sleek, a druga i trzecia nagroda to pojedyncze pędzle Hakuro.


Komplet kosmetyków Soraya (żel pod prysznic i mleczko antycellulitowe), próbki DrenaFast i przydatny na lato gadżecik - termoosłonka na butelkę, która zapewni mi chłodny napój podczas spacerów i wycieczek - całość to nagroda za konkurs od Prosto z natury.


I na koniec- do testów same cudowności od Uroda i zdrowie. Maska Beauty Face oraz szampon Joanna. Maska oczywiście dla mnie, nie oddam jej nikomu, bo jej stosowanie to prawdziwa przyjemność. Jednak szampon testować będzie moja siostra, bo niestety zawiera SLS, a ja przeszłam na delikatniejszą pielęgnację. Dlatego niebawem spodziewajcie się gościnnej recenzji :)



Ja uciekam już do łazienki- muszę się zrobić na bóstwo. W końcu nie pójdę na Kongres kosmetyczny wyglądając jak ostatnia łajza...
Relacja z Kongresu po weekendzie :)


Podone posty:

24 komentarze:

  1. ależ boski zestaw pędzli! gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow ile dobroci, zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw do pędzli wygląda pro-zawodowo! Gdybym miała coś takiego, to chyba specjalnie robiąc sobie makijaż, zakładałabym je, by chociaż poczuć się troszkę zawodowo, hihihihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze tych pędzelków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za ile maly lakier OPI?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 15zł
      Serce mi się ściska, kiedy pomyślę, że ostatnio kupiłam lakier tej pojemności za 2,30zł xD

      Usuń
  6. wow jakie pędzle wypaśne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fiu fiu,nie za duzo tego??? az nie wiem co napisac ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję pierwszego OPI ;D
    Pędzle świetne ;) Reszta produktów również ;D
    czekam na te ciuszki aż je pokażesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluje wygranej!:)
    gratuluje produktów do testów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratki :-)
    daj znać jak sprawuje się u Ciebie O.P.I
    dobrze
    ?
    ja kupiłam pomarańcz i jestem niezadowolona
    w cale długo nie trzyma a jak go zmywam to farbuje wszystkie palce przechodząc z wacika :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jej Kochana , same cudne rzeczy :) Gratulacje !! Ale i tak opis ciuszków urzekł mnie najbardziej :)))) mmm ta bluzeczka i spódnica :DDD chyba wpadły by mi w oko :))))
    Co to za mania z tymi lakierami opi ? :) jeśli tez je tak lubisz to oddaje je właśnie w rozdaniu :)) A szczerze mówiąc dostałam je i jakoś ani razu nie urzyłam :)))


    ... ehh pędzle sleeka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja nie lubie tego uniwersalnego zelu babydream! nie potrafie skonczyc swojego opakowania przez to...

    gratuluje opika, dla mnie 40 zl zalakier to tez za duzo, ba powyzej 10 sciska mnie w srodku ze musze wydac tyle pieniazkow na lakier :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cuda :))
    ps.Gratki wygranej :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na recenzję pędzli-gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie ! zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. eeeej, jest czym się chwalić! ; )
    lubię te szampony z Joanny, są w sam raz na wyjazdy ; )

    OdpowiedzUsuń
  17. Czekam na co nieco o pędzlach:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też chciałabym wypróbować lakier OPI :) Może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  19. Magda - moja siostra, z którą prowadzę bloga też wygrała te pędzle:):):) A OPI...:) cóż, obiecałam sobie, że po obronie pójdę i wydam te 50zł na wymarzony lakier;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...