Wielki powrót

32 Komentarzy
Witajcie kochani!
Wczoraj wieczorem wróciłam do domu z mojego majówkowego wyjazdu do Wrocławia.
Dziś jeszcze jestem w proszku- zalała mnie fala Waszych komentarzy, które dopiero dzisiaj wnikliwie przeczytałam, fala informacji z Internetu (bo przez cały wyjazd nie miałam nawet czasu sprawdzać, choć miałam Internet w telefonie), fala wspomnień wyjazdowych, fala zmęczenia. We Wrocławiu było cudownie, chociaż codziennie wracałam do pensjonatu tak zmęczona, że po prysznicu od razu padałam na łóżko i zasypiałam jak suseł. Bardzo dużo zwiedzałam, spacerowałam, mam prawie tysiąc zdjęć.
Dziś odpuszczę sobie notkę kosmetyczną. Jutro pewnie też, bo na jutro planuję odpowiedź na tag "11 pytań", do którego zaprosiło mnie aż kilka kochanych osób :* Natomiast dziś pokażę Wam parę zdjęć.

Zanim będziecie mogli nacieszyć oko pięknym Wrocławiem, muszę się Wam pożalić na polską kolei... Po pierwsze- dworzec PKP we Wrocławiu rozpieprzony do granic możliwości- bilety kupuje się 200m od budynku dworca, komunikaty odnośnie peronu, na który ma wjechać pociąg, pojawiają się 2 minuty przed odjazdem przez megafon... Nie ma ich na żadnej tablicy, trzeba czekać, a potem biec na peron. Totalna masakra. Polakom ciężko się w tym zorientować, a obcokrajowcy po prostu dostają kręćka. Do Euro na pewno nie zdążą zakończyć remontu, więc już z góry współczuję kibicom i ubolewam nad tym, jak zapamiętają Polskę.
Po drugie- z Wrocławia do Krakowa (ok. 300km) jechałam 8 godzin. 2 godziny pociąg stał w lesie, bo podobno były jakieś utrudnienia. Dodajmy, że na stronie internetowej PKP o żadnych utrudnieniach w tym rejonie nie było ani słowa, a podczas przejazdu przez ten niby utrudniony odcinek nie było widać nic niezwykłego- zero remontu ani innych problemów. No fenomen. Już nerwicy dostawałam w tym pociągu, stopy mi spuchły jak banie, pupa bolała od siedzenia. Jeśli kibice będą tak jechać na mecz, to przyjadą może na zakończenie meczu. Gratuluję Polsce przygotowania do Euro.

I gratuluję każdemu, kto przeczytał tą moją "małą" dygresję, pełną żółci i zniesmaczenia :P
A teraz coś weselszego- fotyyyyyy!
Ciężko było wybrać kilka spośród tysiąca, dlatego ten post niestety będzie totalnie przeładowany zdjęciami. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)

Rynek - równie piękny jak mój krakowski ;)
Zminiaturyzowany ratusz - można nawet pomacać

Moje ulubione wrocławskie krasnale.

We Wrocławiu pełno jest genialnych graffiti, które bardzo fajnie urozmaicają szarą przestrzeń miejską.

Ostrów Tumski

Witraż w Archikatedrze wrocławskiej na Ostrowie Tumskim

Ostrów Tumski

Wrocławski Ogród Botaniczny

Wrocławski Ogród Botaniczny

Kasiowa słit focia w Ogrodzie Botanicznym

Wrocławski Ogród Botaniczny

Kasiowa słit focia z krasnalem w Ogrodzie Botanicznym

Most Tumski - teraz już wiem, skąd Kraków odgapił tą kłódkową tradycję.

Pawilon Czterech Kopuł obok Hali Stulecia

Pergola - okala fontannę multimedialną

Kasiowa słit focia w Ogrodzie Japońskim

Ta Kasiowa słit focia bardzo mi się podoba- właśnie przez tą "mgłę"

Wrocławski Ogród Japoński

Kolejna Kasiowa słit focia w Ogrodzie Japońskim

Wrocławski Ogród Japoński

Hala Stulecia

KamelLeon z wrocławskiego ZOO

Sowa, która bawiła się w chowanego - of kors wrocławskie ZOO



Wiem, że zabiłam Was tą ilością fot.
Dziękuję za czytanie, oglądanie i za aktywność podczas mojej nieobecności :)
Zdradzę Wam w nagrodę, że szykuje się "małe conieco espeszjali for ju" ;)


Podone posty:

32 komentarze:

  1. super;-))

    dagakusnierz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wow jak tam jest pięknie :) śliczna Ty jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. 300 km jechałaś przez 8 godzin?! O matko... :/
    Zdjęcia piękne :) Wiesz, że ja chyba nigdy nie byłam we Wrocławiu?

    OdpowiedzUsuń
  4. tak PKP to piekło i szkoda ,że kompletnie nic z tym nie robią zdaje mi się ,że z roku na rok jest coraz gorzej...

    zdjęcia świetne i twoje słit focie również :D
    pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne foty i jak przeczytałam, że będzie ich dużo, to nastawiałam się na naprawdę dużo ;) Chętnie zobaczyłabym więcej :) Nigdy nie byłam we Wrocławiu i marzę, żeby kiedyś go zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia :)

    zapraszam na konkurs ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście epiekne fotki ;)) ciesze sie ze majówka udana ;))

    buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bylam kilka lat temu we Wrocku - odwiedziłam dokładnie te same miejsca co ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mieszkam we Wro od urodzenia :) kocham to miasto, jest piękne! a dworzec faktycznie paranoja, zapowiadają pociąg kilka minut przed odjazdem, wszyscy biegną jak oszaleli niemiłosiernie się pchając... cóź miejmy nadzieję, że remont skończy się jak najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój kochany Wrocław :) Fajnie że wycieczka udana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj juz dawno byłam we Wrocławiu...pięknie tam jest...

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ślicznie a ty jeszcze ładniejsza niż te zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  13. no kochana to ja też będę czekać na Marizę ;) a ja też jestem laikiem bo nie lubię kupować pudrów ;/ do tej pory miałam tylko Synergen, Manhattan, Oriflame, Viperę i Eveline ah i Bell ;) a teraz ten bo potrzebuję głębokiego matu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie kuszą te droższe np Astory ale szkoda mi trochę kaski na nie :d i szukam tańszych alternatyw i denerwuje mnie dobieranie kolorów masakra ;/ ;d tylko teraz powiedziałam dość świeceniu się ! ;d

      ale powiem Ci że z powyższych co wymieniłam to tak: zużyłam w całości Synergen, Manhattan :D

      Bell nic nie robił i zapychał więc poleciał sobie na śmietnik ;d

      Ori mam jeszcze trochę - dobry na zimę na lato za ciężki

      Eveline mam i bardzo dobry będę używać na zmianę z tym Essence ;)

      Vipera mi się potłukła i wysypała w drobny mak :D

      Usuń
    2. nie ma za co ;) wiesz ja kiedyś też kupiłam sobie tusz do rzęs za ponad 50 zł to było w liceum i to jak na licealistkę był duży wydatek i też się nie nadawał do niczego- nic nie robił z rzęsami ;/ więc jak widzisz drogie nie znaczy dobre ;)

      Usuń
  14. z przyjemnością pospacerowałam z Tobą po Wrocławiu, z Bielska niby nie jest daleko a jakoś tak mi zawsze nie po drodze :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej, tyle razy była we Wrocławiu i nigdy nie zobaczyłam takich cudów...
    Zdjęcia wspaniałe, takie magiczne - mają cos w sobie...
    zapraszam Cię na wreszcie otwrtego bloga - http://radiostationlove.blogspot.com
    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. jak miło zobaczyć mój Wrocław oczami turysty ;) a ja przez Ostrów codziennie do pracy gnam :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się ogląda te zdjęcia, jesteś prześliczna;)
    A co do polskich kolei to szczerze mówiąc jest masakra. Może "jakoś będzie" ale dlaczego zawsze musi być "jakoś" a nie dobrze?
    M.

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedy czytam Twoje słowa o westach to mam dejavu.
    moja też wybitnie całuśna i w ogóle rozkoszna a swojego zdania i chcenia broni jak niepodległości :)
    wydrap za uszkiem swojego słodziaka ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kraków i Wrocław mam na planie moich krajowych podróży, niestety nie odwiedzone i nie odhaczone czekają na swoją kolej:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Krasnale i kłódki - to podoba mi się najjjjbardziej :)
    Chciałabym zobaczyć je na żywo, w ogóle odwiedzić Wrocław :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te kłódki ;D W Poznaniu też są takie malunki na kamienicach ;) Zgadzam się - Polskie koleje to jakieś przegięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przy okazji zapraszam do siebie na rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Wrocław jest cudowny! Tak samo jak zdjęcia ; ) sama wielokrotnie fotografowałam Mostem Tumskim, ma w sobie "to coś" ; )

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę moje miasto <3

    Fakt: dworzec Główny we Wrocławiu to aktualnie bałagan, chaos i dezorientacja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ach! Wspaniałe zdjęcia!!! Też tam chcę! Przepiękne miasto!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wrocław przepiekny ! mieszkam tu i nie chcialabym sie wyprowadzic :) zapraszam do mnie !

    OdpowiedzUsuń
  27. mieszkam na studiach we Wroclawiu i nie lubie tego miasta, na Twoich zdjeciach wydaje sie byc zaskakujaco piekne ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...