TAG: 11 pytań

14 Komentarzy
Witajcie kochani!
Dzisiaj zgodnie z obietnicą szybki tagowy post. Wybieram się za chwilę na podwójne imieniny do rodzinki, więc sami rozumiecie- trzeba kupić kwiaty, ogarnąć się i jechać, bo pogoda piękna, a szykuje się garden party :)



Do zabawy zaprosiło mnie aż pięć blogerek, za co bardzo im dziękuję  :* Całusy wędrują do:
- Beautiful Angel
- kubekczekolady
- blizniaczka09
- SweetPerelka
- Zielone Serduszko

Ściski kochane! :*
A oto odpowiedzi na Wasze pytania:

Pytania od Beautiful Angel:

1. Jakiego koloru ubrania najchętniej nosisz?
Bardzo lubię brązy, beże i róże. Chętnie noszę też wszelakie pastele.

2. Twój ulubiony podkład?
Bourjois Healthy Mix

3. Najpiękniejsze miejsce w jakim byłaś?
Odwiedziłam wiele pięknych miejsc i chyba nie potrafię zdecydować się na jedno, które lubię najbardziej. Dlatego powiem ogólnie, że polskie morze- właściwie każda nadmorska miejscowość jest piękna.

4. Co planujesz zakupić w najbliższym czasie?
Czekają mnie zakupy ciuszkowe. Jeśli chodzi o kosmetyki, planuję zakup hydrolatów- oczarowego i pomarańczowego.

5. Ulubiony serial?
Hm... Początki Gossip Girl, pierwsza seria Lost. Uwielbiam też Pamiętniki z wakacji- to najlepszy serial komediowy na świecie xD


6. Twój ulubiony film?
Ojjj, to trudne pytanie. Ale chyba Zielona mila i cała trylogia LOTR.

7. Kosmetyk, bez którego się nie ruszasz?
Zawsze mam w torebce jakieś mazidło do ust- pomadkę nawilżającą lub błyszczyk.


8. Gdzie wybierasz się na wakacje?
Planuję podróż do Rzymu, a jeśli to się nie uda- nad polskie morze.

9. Ulubiona piosenka?
Teraz to dowaliłaś ;) Ciężko wybrać jedną naj naj... Ale powiem, że szczególną słabość mam do piosenki Anna Molly zespołu Incubus.

10. Co w tobie podoba ci się najbardziej?
Uwielbiam moje duże ciemne oczy i długie włosy :)


11. Czego nie lubisz w swoim wyglądzie?
Mojej paskudnej cery- całej w krostkach, bliznach, zaczerwienieniach, z rozszerzonymi porami :(


Pytania od kubekczekolady:

1. Czy miałaś kiedyś wrażenie, że uzależniłaś się od zaglądania na blogi?
Oj tak- odkąd tylko bloguję, czuję się totalnie uzależniona. Teraz już nie wyobrażam sobie kupowania kosmetyku bez uprzedniego sprawdzenia jego opinii na blogach ;)


2. Jak długo już blogujesz?
Tan blog istnieje od stycznia 2012, wiec niedługo. Wcześniej jednak prowadziłam kilka innych blogów o zupełnie niekosmetycznej tematyce ;)


3. Studiujesz, pracujesz?
Studiuję :)


4. Jaki suplement wzmacniający włosy/paznokcie mogłabyś polecić?
Moim favem w tej kwestii jest Merz Special.

5. Czy olejujesz włosy, jeśli tak - ulubiony olej?
Owszem, dopieszczam moje włosy olejem. Jednak zabieg ten stosuję od niedawna i zdążyłam wypróbować jedynie olej kokosowy Dabur Vatika- kocham go, ale nie uznaję go za ulubiony, bo nie mam porównania z innymi.


6. Czy twoje otoczenie wie, że prowadzisz bloga?
O blogu wie moja mama, siostra i mój TŻ. Natomiast tacie o tym nie mówiłam. Moi znajomi też nie wiedzą- nie lubię się chwalić takimi sprawami.

7. Gdybyś mogła użyć przed wyjściem z domu tylko jednego  kosmetyku, jaki by to był?
Szampon do włosów :) Tłustym włosom mówimy stanowcze nie :P

8. Plany na majówkę?
Troszkę się spóźnię z odpowiedzią na to pytanie, ale opowiem o planach urzeczywistnionych. Byłam podczas majówki we Wrocławiu- zwiedzałam, spacerowałam.

9. Szpilki czy wygodne balerinki?
Oczywiście, że balerinki. Mój tryb życia (wieczne spóźnianie się i biegi z przeszkodami do autobusu) powodują, że na codzień noszę tylko płaskie obuwie. Od święta zdarza mi się obcas, ale to bolesne poświęcenie.

10. Jaki kosmetyk do włosów jest stale w Twojej łazience?
Ostatnio szampon do włosów Babydream oraz Kuracja z 40 aktywnych składników BingoSpa.

11. Kolor lakieru, który najczęściej gości na Twoich paznokciach?
Miętowy lub delikatny, pastelowy róż.


Pytania od blizniaczka09:

1. Bez jakiego kosmetyku nie mogłabyś żyć?
Oczywiście bez wszystkich kosmetyków do pielęgnacji- szampon, mydło, krem. Jeśli chodzi o kolorówkę- nie mogłabym żyć bez dobrego podkładu.

2. Jaka jest Twoja ulubiona książka?
Oj, trudne pytanie. Bardzo lubię Lalkę.

3. Napisz, co w życiu było Twoim największym osiągnięciem?
Chyba zrobienie prawa jazdy xD Wiem, że to może nietrudne, ale dla mnie to naprawdę coś.

4. Co ostatnio sobie kupiłaś?
Dużo kosmetyków xD Jutro będzie haul.

5. Jak lubisz się ubierać- elegancko czy sportowo?
Lubię eleganckie, a zarazem dziewczęce stroje.

6. Twoje największe marzenie?
Wyjazd do Tunezji, skończenie studiów, znalezienie dobrej pracy.

7. Co lubisz robić w wolne dni?
Blogować! ;) Testować nowe kosmetyki, spacerować, czytać, oglądać filmy.

8. Co ostatnio sobie kupiłaś?
Byyyło :)

9. Lubisz zwierzęta, masz jakiegoś pupila w domu?
Kocham zwierzaki, mam psa westa :)

10. Twój KWC w kosmetykach?
Hm, na chwilę obecną jest ich sporo. Na przykład podkład Bourjois Healthy Mix, maska do włosów Kuracja z 40 aktywnych składników BingoSpa i kilka innych.

11. Jak byś mogła, co byś w sobie zmieniła?
Figurę oraz cerę- pozbyłabym się skłonności do tycia oraz trądzikowej cery.


Pytania od SweetPerelka:

1. Wymień Twoim zdaniem najbardziej kultowe kosmetyki, które warto posiadać.
Ojoj, dużo jest takich specjałów. Ja powiedziałabym, że warto posiadać oleje do włosów- jakiekolwiek. Olejowanie to świetny sposób na pielęgnację każdego rodzaju włosów.

2. Jaki masz typ cery, co najbardziej przysparza Ci problem?
Mam cerę mieszaną- potrafi się mocno przetłuścić i równie mocno przesuszyć. Problemem jest łatwość podrażniania się oraz skłonność do trądziku. Poza tym blizny i przebarwienia :(

3. Jaki jest Twój ulubiony podkład do make-up?
Bourjois Healthy Mix

4. Jakie cechy charakteru cenisz u innych?
Charyzmę, opanowanie, serdeczność, wytrwałość, cierpliwość.

5. Jakie znasz triki kosmetyczne, ułatwiające życie?
Hm... Nic specjalnego nie przychodzi mi do głowy :(

6. Jak pielęgnujesz swoje włosy?
Stosuję oleje, szampony bez SLS i maski oraz odżywki bez silikonów.

7. Używasz kosmetyków na bazie naturalnych składników, jeśli tak, to jakie?
Staram się, by jak najwięcej moich kosmetyków miało naturalne składniki. Takimi naturalnymi specjałami pielęgnuję przede wszystkim moją cerę i włosy.

8. Ulubiony film romantyczny (na którym się wzruszyłaś)?
Titanic - ryczałam jak bóbr xD

9. Najlepszy krem, który używałaś to...?
Na dzień- chyba MAC Complete Comfort Creme
Na noc- Marillou Bio organiczny krem na noc

10. Jaki jest Twój styl ubioru?
Elegancki i równocześnie mega dziewczęcy. Moja siostra się śmieje, że ubieram się jak 10-letnia dziewczynka xD

11. Szpilki czy buty na płaskim obcasie?
Zdecydowanie płaskie.


Pytania od Zielone Serduszko:

1. Czy masz drugie imię? Jeśli tak- jakie?
Mam drugie i nawet trzecie imię ;) U mnie w rodzinie jest tradycja, że najstarsza córka dostaje drugie imię po mamie. Dlatego ja nazywam się Katarzyna Jolanta - to moje imiona z chrztu. Na bierzmowanie przyjęłam imię Joanna- tak brzmi pierwsze imię mojej siostry (co akurat było niezamierzone). W ten oto sposób noszę trzy imiona- trzech kobiet w moim domu Katarzyna Jolanta (jak mama) Joanna (jak siostra) :P

2. Jesteś rannym ptaszkiem czy ciężko jest rano zwlec Ci się z łóżka?
Niestety należę do gatunku sów- lubię posiedzieć do późnych godzin nocnych, ale potem odespać to do południa. Dlatego też poranne zajęcia na uczelni są dla mnie katorgą. Wszystkie wykłady przed 10 zazwyczaj sobie odpuszczam :P

3. Wolisz ubierać spodnie czy spódnice?
Kiedyś nosiłam wyłącznie spodnie, teraz wolę bardziej kobiece spódnice i sukienki. Zwłaszcza latem. Parę dni temu, pakując się do Wrocławia uświadomiłam sobie, że nie mam żadnych krótkich spodni na lato, za to letnie sukienki zalewają moją szafę ;)

4. Film, który możesz oglądać nieskończoną ilość razy to...?
Tutaj akurat nie waham się z odpowiedzią- Władca Pierścieni Drużyna Pierścienia. Ten film widziałam około 40 razy, znałam na pamięć prawie wszystkie dialogi. Uwielbiam całą trylogię LOTR. Ostatnio stałam się też fanką Dziewczyny z tatuażem.

5. Czego nigdy nie możesz sobie odmówić?
Hm, trudne pytanie, bo chyba w każdej kategorii mam takie zachciewajki. Nie mogę sobie np. odmówić kupienia kosmetyków, jeśli mam na nie dużą ochotę. Nie mogę sobie odmówić czytania, kiedy wciągnie mnie książka. Nie mogę sobie odmówić sprawdzenia poczty email, kiedy nawet bardzo się spieszę. I mogłabym tak wymieniać jeszcze dłuuuuugo ;)

6. Jakie ludzkie zachowania/cechy są dla Ciebie kompletnie nie do przyjęcia lub wyjątkowo Cię denerwują?
Jestem osobą, którą wkurza wiele rzeczy. Dlatego ogólnie powiem, że nie toleruję wieśniactwa. Pod tą cechą kryje się wiele innych, których łatwo można się domyślić: zbytnia pewność siebie, chamskie zachowania, brak kultury i ogłady, itp. Nie lubię też osób wścibskich i pseudo-inteligentów :P

7. Gdybyś miała możliwość pojechać do wybranego państwa/miasta na świecie, gdzie być pojechała?
No i tu mnie zagięłaś. W pierwszej chwili pomyślałam- Tunezja! Potem- Włochy? Albo nie- Francja! A może USA, Hiszpania, albo Portugalia? Sama nie wiem- najchętniej zwiedziłabym cały świat!

8. Czego najbardziej się boisz?
Boję się robali wszelkich- nawet biedronka nie ma prawa na mnie usiąść. Dręczy mnie też wizja tego, że ktoś się włamie kiedyś do mojego mieszkania, albo że ktoś mnie podgląda. Nie lubię wysokości, boję się wody. Jestem prawie jak detektyw Monk :P

9. Czego chciałabyś się nauczyć, jaką umiejętność nabyć ze sztuki makijażu?
Marzę o tym, że kiedy nauczę się tak pięknie cieniować powiekę i robić taką idealnie prostą, wyciągniętą kreskę eyelinerem ;)

10. Wolisz morze czy góry?
Zdecydowanie morze! Kocham morze! :)

11. Czy jest coś, co zawsze Cię rozśmieszy?
Jedynie mój pies może sprawić, że nawet podczas największego doła lub w chwilach największego wkurzenia wybucham śmiechem. Mój west robi takie śmieszne miny, tak śmiesznie się zachowuje, że nie da się go nie kochać i nie zwracać na niego uwagi ;)

Uffff, to by było na tyle :)
Nikogo nie taguję, bo nie mam już czasu na wymyślanie pytań. Całusy! :*


Podone posty:

14 komentarzy:

  1. Ojej, ale miałaś roboty! :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. oj nazbierało Ci sie pytan ;))

    miłej zabawy na imieninkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uaaa, widzę fankę LOtRa <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też Cię otagowałam :)
    http://zielone-serduszko.blogspot.com/2012/04/tag-11-questions.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że odpowiedziałaś :* :)
      U mnie w rodzinie też jest taka jakby tradycja, że pierworodna córka dostaje drugie imię po mamie. Moja mama ma po mojej babci, a ja po mojej mamie :) Mam zamiar kontynuować tradycję ;)

      Usuń
  5. Fajnie Kochana, wiele mamy wspólnego, z tego co czytam :-) Buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  6. Też preferuję plaskie buty. Najważniejsze, aby były wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow mnóstwo otagowań!.
    Również uwielbiam Titanic ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. hehe mnie też dużo osób do tego zaprosiło;) dzięki temu tagowi można się wiele dowiedzieć o nas :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Tęsknię!!! Zaniedbujesz mnie! Foch :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. wow!! dużo pytań..heh ale miałaś roboty..dzięki za odpowiedźi ;)fajnie że jesteś zwolenniczką olejowania włosów..poieram również tą metodę ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...