Piękny Początek Tygodnia 14

34 Komentarzy
Witajcie!
Jak minął Wam weekend?

Zastanawiając się nad dzisiejszym wpisem w ramach Pięknego Początku Tygodnia przypomniałam sobie o pewnej piosence, która była wielkim hitem w czasach, kiedy miałam 12-13 lat. Wchodziłam w trudny okres dojrzewania, moje ciało zaczynało się zmieniać i pojawiały się kompleksy na punkcie mojego wyglądu... Piosenka, o której mowa, a także nagrany do niej teledysk, były dla mnie bardzo ważne. Choć nie jest to gatunek muzyczny, za którym przepadam, nie jestem też wielką fanką wokalistki wykonującej ten utwór, jednak jego tekst i przekaz wpłynęły na mnie bardzo mocno.

Na pewno znacie tą piosenkę bardzo dobrze, myślę jednak, że warto ją przypomnieć.
Kiedy macie gorszy dzień, zanućcie ją sobie pod nosem albo przynajmniej w myślach przywołajcie jej słowa.



Pozdrawiam! :*


P.S. Pamiętajcie o rozdaniu, w którym do wygrania scrub i żel myjący PAT&RUB:




Podone posty:

34 komentarze:

  1. To bardzo dobry utwór :) A Aguilera ma niesamowity głos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - też doceniam jej talent wokalny, choć jej piosenki nie są do końca w moim guście ;)

      Usuń
  2. dziękuję za przypomnienie o tak ciekawym utworze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najpierw nie skojarzyłam tej piosenki,a le teraz sobie o niej przypomniałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początek jest taki tajemniczy, ale refren już chyba każdy zna ;)

      Usuń
  4. nauczę się tekstu i będę śpiewać w samochodzie hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiedziałam, że skądś znam Twój nick... :)
    Fajnie, że trafiłam na Twojego bloga! :)
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też jest bardzo miło! Mam nadzieję, że znajdziesz tu coś, co Cię zainteresuje :)

      Usuń
  6. szczerze mówiąc, nigdy wcześniej nie słyszałam tej piosenki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co Wy, naprawdę? xD To ja już chyba jestem drewniakiem, skoro wydaje mi się, że każdy zna piosenki z moich nastoletnich czasów xD

      Usuń
  7. W latach `90-tych bardzo lubiłam jej piosenki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nigdy jakoś szczególnie za nią nie przepadałam - jako nastolatka wolałam Britney Spears xD

      Usuń
  8. O tak, uwielbiam tą piosenkę na gorsze dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście można ją zaliczyć do kategorii muzycznych pocieszaczy :)

      Usuń
  9. Też tego słuchałam w wieku 13 lat! :-D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta piosenka kojarzy mi się głównie z czasami podstawówki i pierwszymi tańcami na misia z płcią przeciwną;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, how sweet :D Mi z podstawówką kojarzy się raczej zespół Vengaboys - szalałam do ich piosenek, pod rękę z koleżanką, bo chłopacy jeszcze wtedy byli "beeeeeee" :P

      Usuń
    2. oj tak Vengaboys, Aqua :D to były czasy :) A Kryśkę od zawsze cenię i ta piosenka jest super!

      Usuń
    3. Oooo, Aqua! Też dobry zespół :D

      Usuń
  11. Bardzo lubiłam tę piosenkę i Christinę z tamtych czasów. Później wprawdzie wypiękniała (nawet nieco otyła jest śliczna), ale moim zdaniem właśnie wtedy grała najlepszą muzykę :) Poza tym niezmiennie kojarzy mi się z moimi nastoletnimi latami i moim ówczesnym przyjacielem, z którym mieliśmy mega wkrętkę w Xtinę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Christinę uwielbiam od zawsze :))) Większość jej utworów bardzo mi się podoba, do niektórych mam sentyment, a moim zdaniem najlepszy image miała za czasów "Back to bacics" i to właśnie ta płyta jest moją ulubioną :)
      No i "Lotus", który zbiera negatywne recenzje, ale dla mnie to jedna z jej najlepszych płyt :)

      Usuń
    2. Wow, Karotka & Serduszko, z Was są prawdziwe fanki Christiny :) Ja niestety taką znajomością jej twórczości nie mogę się pochwalić - znałam jedynie te radiowe hity. Byłam wtedy w obozie fanów Britney Spears (ale wstyd :P).

      Usuń
  12. właśnie przypomniałam sobie jak bardzo lubiłam tą piosenkę. zdecydowanie ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi sama melodia jakoś nieszczególnie wpada w ucho, ale jednak ten tekst łapie za serce ;)

      Usuń
  13. Też słuchałam tej piosenki w podobnych sytuacjach^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...