ShinyBox lipiec 2013

62 Komentarzy
Paczuszek ciąg dalszy - dziś po przyjściu do pracy zastałam na moim biurku lipcowe pudełeczko ShinyBox. Jesteście ciekawi, co zawierało?
Ja byłam bardzo mocno zaciekawiona, ponieważ na fanpage ShinyBox chwaliło się, że w lipcowej edycji pudełeczka znajdziemy aż 8 kosmetyków.

Tak prezentuje się w całości zawartość mojego boxa.


Przepiękny ten motyw!

ShinyBox wykorzystał jedno z moich ukochanych połączeń kolorystycznych - limonkową zieleń i intensywny róż.


Rzeczywiście mamy tu aż 8 kosmetyków, z czego 4 pełnowymiarowe.
 Przyjrzyjmy się bliżej zawartości:

Uriage Woda termalna 50ml
Bardzo ucieszyłam się z tej wody termalnej, bo właśnie planowałam zakup jakiejś na wyjazd wakacyjny. W ubiegłym roku do Włoch zabrałam Avene i to był genialny pomysł, bo woda sprawdzała się zarówno jako tonik jak i do odświeżania w trakcie dnia (choć akurat wtedy we Włoszech pogoda nie była zbyt upalna :P).

Uriage Aquaprecis Krem intensywnie nawilżający 15ml
Marka Uriage jest dla mnie nowością, więc chętnie wypróbuję ten krem- może okaże się hitem? Zapowiada się ciekawie- jest lekki, pięknie, delikatnie pachnie.

L'Occitane Mleczko do ciała Werbena 75ml
Nie sądzę, bym kiedykolwiek skusiła się na zakup pełnowymiarowego opakowania takiego mleczka (cena skutecznie mnie zniechęca), ale wypróbować zawsze fajnie. Sprawdzę, jak zareaguje na niego moja skóra. Bo to, że nos reaguje bardzo pozytywnie, to chyba oczywiste - zapach werbeny na lato... mmmmmm... :)

L'Occitane Żel pod prysznic Werbena 75ml
Pamiętam, że miałam taką miniaturkę rok temu w GlossyBoxie. Zabrałam ją na wakacje do Włoch i teraz ten zapach kojarzy mi się z cudownymi chwilami tam spędzonymi. Z przyjemnością przeniosę się myślami do włoskiej łazienki, do chwil, w których spłukiwałam z siebie morską wodę lub przygotowywałam się na zwiedzanie Rzymu.

Grashka Baza pod cienie i do ust 1,2ml produkt pełnowymiarowy
Przy okazji recenzji bazy Lumene wspominałam, że nie przekonują mnie już bazy w słoiczkach. Ta jednak ma ciekawą formę opakowania - jak cień do powiek. Konsystencja wydaje się standardowa, więc podejrzewam, że jej działanie na powiekach też jakoś szczególnie mnie nie zaskoczy. Ciekawa jestem tylko jej działania na usta.

Grashka Perłowy cień do powiek 2g produkt pełnowymiarowy
Czekoladowy brąz może nie jest tym kolorem, który w stu procentach by mnie zadowolił, ale też nie będę na niego narzekać. Przyda się do zaznaczania załamania powieki w delikatnych, beżowo-brązowych makijażach. Ładnie się mieni.

Wibo Extreme Nails Lakier do paznokci nr2
Wibo Cień do powiek z jedwabiem

produkty pełnowymiarowe
Lakier jest przepiękny! Trafił mi się kolor idealny na lato, cudownie koralowy, połyskujący w słońcu różowo-czerwonym delikatnym shimerem. Niestety jednak kolory cieni są zupełnie nie w moim stylu. Nie sądzę, bym była w stanie je wypróbować w inny sposób niż tylko robiąc swatche na dłoni, bo po prostu nie widzę siebie w makijażu w takich kolorach.


Dodatkowo wśród osób, które zamówiły ShinyBoxa od 04.07 do dnia pierwszej wysyłki, rozlosowany był dodatkowy, dziewiąty kosmetyk, którym było mydełko Werbena od L'Occitane.

Co sądzę?
Pierwsze wrażenia odnośnie lipcowego pudełka są pozytywne. Zobaczymy jednak, jak kosmetyki będą się sprawdzać. Z większości kosmetyków jestem zadowolona - jedynie cień Wibo mi nie pasuje.
Czytałam jednak na facebookowym profilu ShinyBox'a, że ludzie nie są zadowoleni z doboru dla nich kolorówki. Dziewczyny, które miały w Profilu Piękności zaznaczone, że lubią delikatny makijaż, dostały ciemne cienie i lakiery, natomiast dziewczyny, które wybrały ekstrawagancki makijaż, dostały jasne, delikatne kolory cieni i lakierów. Dlatego powiem tak- ja jestem zadowolona, jednak ekipa Shiny powinna następnym razem lepiej wczytać się w Profil Piękności, jeśli w pudełku ma być aż tyle kolorówki.

Jakie jest Wasze zdanie na temat zawartości lipcowego ShinyBoxa?
Zamówiłyście to pudełeczko?


Podone posty:

62 komentarze:

  1. Niezła paczka, najlepsza woda termalna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo cieszy woda termalna, uwielbiam ten kosmetyk na lato :)

      Usuń
  2. Grafika bardzo im się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super paczka, lakier jest cudowny i cień z Wibo też super (moje kolory:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, moje niestety nie :P Lakier natomiast jest idealnie w moim guście :)

      Usuń
  4. Z wody bym sie bardzo ucieszyla, reszta raczej kwestia gustu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gustu i potrzeb oraz szczęścia, bo wiele zależało od tego, jakie kolory cieni i lakieru nam przypadną.

      Usuń
  5. Mam i jestem zadowolona ze wszystkiego z wyjatkiem cieni. Jestem tego zdania co ty, ze powinni czytać profile. Mam też inny krem Uriage. Zapraszam do obejrzenia mojej zawartości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to pudełko dostałam, więc nie mogę za bardzo narzekać, gdyż mój profil w ogóle nie był brany pod uwagę. Sugeruję się tylko opiniami dziewczyn, które żaliły się na Facebooku na niedobrane kolorystycznie cienie i lakiery :/

      Usuń
  6. Dosyć fajna zawartość, podoba mi się wszystko :) Lakier faktycznie ładnie wygląda w buteleczce, werbenę na lato uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam takie ożywcze, świeże zapachy na lato :) Do tego lekka konsystencja, dobre właściwości i jest ideał :)

      Usuń
  7. Kremy firmy URIAGE są świetne. Powinnien się sprawdzić u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem go bardzo ciekawa :) Zresztą wody termalnej też :)

      Usuń
  8. Woda termalna to super strzał! I kosmetyki loccitane tez ok. Nie przepadam za wibo choc kolo lakieru urokliwy:-)

    Lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do Wibo też nie jestem jakoś super pozytywnie nastawiona, ale bez uprzedzeń nałożyłam lakier i... zakochałam się <3

      Usuń
  9. kusi mnie właśnie zakup wody termalnej Uriage :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszych aplikacjach mogę Cię tylko do tego zachęcać - ta woda jest genialna, ma świetny aplikator - o wiele lepszy niż Avene, którą miałam rok temu.

      Usuń
  10. Motyw graficzny bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne pudełeczko:) ciekawi mnie najbardziej krem nawilżający Uriage:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę o nim niebawem parę zdań. Zobaczymy, jak się sprawdzi :)

      Usuń
  12. wody termalnej uriage zuzylam juz 3 butle i na tym pewnie sie nie skonczy. mysle ze bedziesz z niej zadowolona. jesli chodzi o reszte to coz... nie wiem czy bylabym zadowolona. moze krem, balsam i zel bylyby spoko ale taką małą pojemność można sobie w nos wsadzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to niestety jest z pudełeczkami - może się trafić coś, z czego będziemy super zadowoleni, a równie dobrze może być jakiś "bubel", który nam się totalnie nie spodoba - kupujemy kota w worku... Dlatego też w pełni rozumiem ludzi, których nie przekonuje idea boxów.

      Usuń
  13. nie zamawiałam pudełeczka :) jakoś nie zbyt ta idea do mnie przemawia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni Cię rozumiem, sama jakiś czas temu zrezygnowałam z kupowania pudełeczek. Może gdybym miała większy budżet, bawiłabym się w to. Teraz jednak wolę kupować te kosmetyki, które po prostu są mi potrzebne.

      Usuń
  14. Swietny jest :) Fajnie ze sa Uriage :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to cieszy, bo od jakiegoś czasu ciekawiła mnie ta marka, ale nie miałam okazji jeszcze kupić nic z ich oferty.

      Usuń
  15. Dalej mnie te pudełka nie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. w miarę podoba mi się ta paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. hmmmm, chyba tylko ta woda Uriage sprawiłaby mi radochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. moty sliczny
    zawartos bardzo mi sie podoba
    duuuzo lepsze nic glossybox (w uk)
    I znam ten zapch werbeny,uwielbiam
    milego dnia
    x x x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tu mnie zaskoczyłaś - myślałam, że w UK GlossyBox wymiata :D

      Usuń
  19. Fajne to pudełko, zastanawiam się czy sobie nie zamówić przypadkiem :D bo jeszcze się nie bawię w subskrypcje żadnego boxa ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli zawartość Ci się podoba, to zawsze możesz sobie jeden box na próbę zamówić i zobaczyć, czy będziesz zadowolona :)

      Usuń
  20. Swietna zawartosc! Ja bym chetnie wszystkie przygarnela :)
    A na wode Uriage juz ostrze sobie pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem tą wodą zachwycona, już planuję zakup pełnowymiarowego opakowania :D

      Usuń
  21. świetne to połączenie kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cień z Grashki tak, lakier tak, ale cienie z Wibo niestety zupełnie nie w moim guście :(

      Usuń
  22. Tylko Uriage mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem bardzo zadowolona, że w boxie znalazły się kosmetyki tej marki, od dłuższego czasu chciałam ją wypróbować :)

      Usuń
  23. Paczka fajna, a zestawienie kolorystyczne właśnie tych barw jest jednym z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, u mnie niestety nie znajdzie zastosowania, bo nie robię makijażu w takich odcieniach ;)

      Usuń
  24. Skusiłabym się na te kolorowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wibo do drogich nie należy, więc zawsze można poszukać w drogeriach tych kolorków, które Ci się spodobają :)

      Usuń
  25. moim zdaniem pudełko bardzo fajne :) podoba mi się woda termalna i miniaturki loccitane, których ceny i mnie skutecznie zniechęcają.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam wcześniej żel pod prysznic L'Occitane (właśnie ten werbenowy) również w formie miniaturki i nie byłam nim zachwycona... Ciekawe, jak sprawdzi się balsam :)

      Usuń
  26. L'occitane to jest zdecydowanie moja ulubiona marka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie znam ich za dobrze, ale nie przekonują mnie niestety :(

      Usuń
  27. niezłe te kosmetyki, ja już przestałam zamawiać bo mam za dużo kosmetyków i muszę zużyć to co posiadam w domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tego samego powodu zrezygnowałam z boxów :P

      Usuń
  28. Wibo to tak średnio, średnio - ale cała reszta bardzo spoko! I graficznie wszystko ładnie się komponuje, a ja jestem wzrokowcem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo- działają na mnie te bibułki, grafika, karteczka ;)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...