ShinyBox 06.2013 - na TAK czy na NIE?

75 Komentarzy
Witajcie!

W dzisiejszej notce pokrótce opiszę Wam, jak spisują się kosmetyki z czerwcowego ShinyBoxa. Jak być może pamiętacie, byłam zadowolona z zawartości urodzinoweg pudełka (urodzinowego, bo ShinyBox kończyło pierwszy roczek). Czy produkty spełniły moje oczekiwania?


Dermo Pharma Maska w formie płatu bawełnianego Coenzyme Q10
Jak podaje informacja na opakowaniu, maska zdobyła tytuł "Kosmetyku roku 2012". Czy na niego zasługuje? Po jednej aplikacji nie potrafię tego stwierdzić... Maseczka okazała się fajna, dobrze nawilżyła skórę, jednocześnie nie pozostawiając lepkiej warstwy i nie zapchała porów skóry. Aplikacja płatu kolagenowego przebiegła u mnie bez żadnych problemów.
Zaliczam ją na: PLUS

Green Pharmacy Peeling cukrowo-solny olej arganowy i figi
O ile masło z tej serii sprawdziło się u mnie super (bardzo przyjemnie nawilżało, pięknie, delikatnie pachniało), ten peeling nie spisał się nawet w połowie tak dobrze jak masełko... Być może wynika to z tego, że przyzwyczaiłam się obecnie do mocnego i tłustego zdzierania z P&R. Ten peeling ma konsystencję gęstego masła z zatopionymi w środku średniej wielkości drobinkami. Ja zaliczam go do kategorii średnio/lekko zdzierających. Nawilżenie, jakie pozostawił po aplikacji, było dla mojej normalnej skóry niewystarczające. Użyłam dwa razy i odstąpiłam cioci, która przyjęła go już bardziej serdecznie niż ja.

Zaliczam go na: MINUS

KMS California Hair Play Makeover Spray
To coś to po prostu suchy szampon. W internecie czytałam kilka mega pozytywnych opinii na jego temat i... muszę się z nimi zgodzić! Ten spray jest świetny! Ma przyjemny, niedrażniący zapach (np. suche szampony Batiste mają dla mnie za mocną woń). Co ważne: NIE BIELI włosów. Świetnie odświeża włosy- wyglądają jak świeżo umyte.
Zaliczam go na: PLUS

Organique Krem do stóp Hydramax & Tymianek & Szałwia
Z tego kremu ucieszyłam się najbardziej. Miałam dobrą intuicję, bo krem okazał się fajny. Nawilża co prawda niezbyt mocno, ale za to idealnie odświeża stopy! Po aplikacji czuję delikatny chłodek, od razu znika ból, zmniejsza się opuchlizna stóp. Po całym upalnym dniu posmarowanie nim obolałych stópek to prawdziwe wybawienie. Polecam zwłaszcza na lato.
Zaliczam go na: PLUS

PAESE Manifesto Pomadka w płynie 904
Przeraziłam się, widząc wściekle różowy kolor tej pomadki. Stwierdziłam, że na pewno jest nie dla mnie, ale spróbowałam i przepadłam. Pomadka aplikuje się dość wygodnie, daje na ustach przepiękny, intensywny i mocno napigmentowany kolor, który "wgryza" się w usta i nawet, kiedy pomadka się zetrze, wargi pozostają zabarwione. Do tej pory nie używałam żadnej pomadki w intensywnym kolorze - Paese jednak mnie przekonało. Teraz stosuję ją prawie codziennie! Oczy podkreślone jedynie maskarą, delikatny róż oraz taka intensywna pomadka to teraz mój ulubiony makijaż na słoneczne dni.
Zaliczam ją na: PLUS



Jak widać, bilans wypada pozytywnie! Na 5 kosmetyków są aż 4 plusy.
To jednak tylko moja opinia.
Jestem ciekawa, czy znacie któryś z tych kosmetyków i być może macie o nim inne zdanie niż ja?

Pozdrawiam i życzę miłej niedzieli :*
Mnie czeka spotkanie rodzinne, relaks, trochę słońca :)


Podone posty:

75 komentarzy:

  1. Szczerze powiedziawszy gdybym dostała takie pudełko,to bym żałowała tych 50zł,nie ma w nim ani jednego kosmetyku,który mnie interesuje,ale wiadomo,że na tym polega tajemnica boxów,albo pasuje zawartość,albo nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam Twoje zdanie...

      Usuń
    2. To prawda- boxy to koty w worku- albo okażą się świetne, albo będziemy żałować wydanych pieniędzy. Mnie czerwcowy Shiny zadowolił, bo akurat idealnie wpisał się w moje potrzeby (krem do stóp skończył mi się akurat tego dnia, kiedy dostałam Shiny xD), ale 50zł to moim zdaniem trochę za dużo za to pudełko.

      Usuń
  2. jak dla mnie tylko z 2 rzeczy są interesujące, no ale cóż :) oby Tobie pasowały! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hondzia, co Cię zainteresowało z tego pudełka? :)

      Usuń
  3. całkiem ok jest to pudełko ja miałam tylko subskrypcję glossy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też subskrybowałam Glossy, ale rok temu przestałam - stwierdziłam, że to jednak nie dla mnie, wolałam te 50zł inaczej inwestować ;)

      Usuń
  4. Czekałam na opinie o tych kosmetykach z czerwcowego ShinyBoxa :-)
    Mnie zainteresowal właśnie krem do stóp, dobrze wiedzieć, że się sprawdził.
    Ta pomadka Paese również mi sie spodobała!
    Co do peelingu ja również mam swojego ulubieńca z Pat&Rub :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, cieszę się, że zaspokoiłam tym postem Twoją ciekawość :)
      Który scrub od P&R jest Twoim ulubieńcem? :)

      Usuń
  5. ja jestem za fajne produkty wszystkiego jestem ciekawa pisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paradoxa, super, że te kosmetyki spodobały Ci się :)

      Usuń
  6. Chcę się zaopatrzyć w jakiś z peelingów z GP :) Niekoniecznie w tę wersję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja GP lubię bardzo, niektóre ich kosmetyki są po prostu świetne - na przykład Jedwab do włosów od GP to moim zdaniem najlepsze obecnie na rynku silikonowe serum na końce. Ale peelingi im się nie udały - zupełnie nie wpisują się w moje potrzeby. Choć część osób je sobie chwali :)

      Usuń
  7. bardzo ciekawe opinie;) i fajne te kosmetyki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malutka, cieszę się, że podzielasz moją o nich opinię :)

      Usuń
  8. podoba mi sie ten szampon:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też :D Szkoda tylko, że jest dość drogi i nie tak łatwo dostępny :/

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ajaj, wybredna jesteś :D I dobrze, krytycyzm się chwali :)

      Usuń
  10. Te pomadki Paese coraz bardziej mnie interesują, chyba w końcu sprawię sobie jedną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kuszą pozostałe kolory - ciekawe, czy są tak dobre jak ta, która przypadła mi w Shiny :)

      Usuń
  11. mam to pudełeczko u siebie :) Pomadkę mam identycznego odcienia i jest Mega, również stosuję ja codziennie. Dla mnie ten produkt jest najlepszy z tego pudelka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie chyba też, ale waham się między nią a kremem do stóp ;) Cieszę się, że też jesteś zadowolona z tej pomadki tak jak ja :)

      Usuń
  12. Dla mnie nic ciekawego, scrub ogólnie dostępny... suchego szamponu zazwyczaj nie używam choć próbowałam. Błyszczyk, kolor nie dla mnie. Kremów do stóp mam również dużo. Jedynie zainteresowała mnie maska. Ogólnie raczej nie byłabym zadowolona :)

    Ale najważniejsze, że Tobie psuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to właśnie jest z boxami - albo będzie hit, albo kit- kupuje się kota w worku. Mi na szczęście zawartość bardzo odpowiada. Jedynie scrub nie dla mnie, a reszta idealna :) Suchy szampon zawsze musi u mnie być, krem do stóp skończył mi się w dniu, w którym przyszedł Shiny i nie miałam żadnego innego w zapasach, pomadka ma kolor szalony, ale ładny :D

      Usuń
  13. Nie znam ani jednego z własnego doświadczenia niestety ;/
    Ale pomadka rzeczywiście wściekle wygląda :P
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze bardziej szalona jest na żywo :D Ale na ustach prezentuje się ładnie :)

      Usuń
  14. mi sie wszystko podoba i z chęcią wypróbowałabym takie pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia, super, że ShinyBox trafił w Twój gust :)

      Usuń
  15. Mi spodobał się w sumie tylko suchy szampon,a właściwie jego opakowanie;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, estetka się znalazła :P Ale tak szczerze- fajny kolor tego opakowania. I zawartość też fajna :D

      Usuń
  16. Moim zdaniem całkiem fajne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kosmetyki wyglądają ciekawie, ale nadal nie mam zaufania do suchych szamponów. Najbardziej spodobał mi się ten krem to stóp. Takie coś to musi być super sprawa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaaak, zwłaszcza, jeśli ma się tendencję do puchnięcia i obtarć stóp, czyli dokładnie to, co mi się często przytrafia :P Ja mam bardzo małe stopy, a tym samym duży nacisk na nie spada, dlatego taki kojący, chłodzący krem to wybawienie :)

      Usuń
  18. Mnie jednak dalej nie przekonują te pudełka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie czuję się przekonana, by wrócić do subskrypcji.

      Usuń
  19. Dosyć fajna zawartość, ale nie wiem czy by mnie w 100% ucieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  20. a myślałam, że peeling będzie dobry..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malenka, wiele osób go poleca. Ja niestety go nie polubiłam, preferuję inny typ peelingów ;)

      Usuń
  21. Zawartość całkiem okej :D
    Ja nie zdecydowałabym się na to pudełeczko z shiny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak jest trochę za drogie- 50zł za taką zawartość, to jednak szału nie ma...

      Usuń
  22. pudełko mi się podoba, ale sama nie subskrybuje :) ja jednak wolę te 50zł przeznaczyć miesięcznie na coś, co mi się faktycznie przyda.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To słuszna decyzja - przynajmniej masz pewność, że kupisz coś, co naprawdę będzie Ci potrzebne :)

      Usuń
  23. Patrząc na zawartość tego pudełka nie widzę niczego dla siebie. Przez chwilę byłam zafascynowana GlossyBoxem w UK, ale szybko mi przeszło :) Nie przemawia do mnie taka forma wyboru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni to rozumiem. Ja waham się między GlossyBoxem i ShinyBoxem - Shiny jest bardziej dla mnie, bo jeśli spodoba mi się jakiś kosmetyk, prawdopodobnie będzie mnie stać na jego zakup. A Glossy jest bardziej ekskluzywny... Na razie jednak czekam, obserwuję ;)

      Usuń
  24. Suchy szampon to zdecydowanie coś, co chciałabym wypróbować :) Zawsze jednak szkoda mi pieniędzy, bo przecież nie jest niezbędny :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angie, teraz w Rossmanie podobno jest przecena na isanowy suchy szampon, więc zawsze możesz sobie na próbę sprawić taki tańszy, żeby sprawdzić, czy w ogóle odpowiada Ci taki kosmetyk :)

      Usuń
  25. w Warszawie właśnie otworzyli wyspę Paese i babeczki zachwalały ten błyszczyk, mówię skądś go znam i wtedy mi się przypomniało, że był w SB hehe

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawa jestem tego suchego szamponu. Jest lepszy od batiste? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem tak. Miałam dwie miniaturki Batiste - cherry oraz tropical i niestety zapachy były za mocne, aż tłumiły zapach moich perfum, a domownicy okna otwierali. Poza tym miałam wrażenie, że Batiste bieli bardziej niż KMS.

      Usuń
  27. Peeling przynajmniej się cioci przydał;D

    OdpowiedzUsuń
  28. mi sie nie podoba i te pudelka inwestowac nie bede. wole wydawac pieniadze na cos co sama sobie wybiore.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kassiora, to słuszna decyzja, jeśli nie chcesz wydawać takiej kasy na odkrywanie czegoś nowego. Kupując pudełko kupujesz kota w worku, który albo Ci się spodoba, albo nie ;)

      Usuń
  29. Myślałam, że peeling sprawdzi się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób go sobie bardzo chwali, ale dla mnie jest zbyt delikatny- ja preferuję mocne peelingi :)

      Usuń
  30. Uwielbiam płaty kolagenowe :) W przyszłym miesiącu koniecznie muszę się postarać o pudełko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja płaty kolagenowe też uwielbiam, ale ta maseczka z ShinyBoxa to akurat nie jest płat kolagenowy, tylko bawełniany... A ja idiotka napisałam w notce, że to płat kolagenowy... No widzisz, takie są skutki pisania notek po nocach :P

      Usuń
  31. pudełko całkiem fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezłe moim zdaniem, ale też nie powaliło mnie na kolana ;)

      Usuń
  32. Ciekawi mnie ten krem do stóp z Organique oraz suchy szampon z którym dotychczas nie miałam kontaktu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to dwa najlepsze kosmetyki z tego pudełeczka :)

      Usuń
  33. Ja jestem zadowolona z kremu do stóp, faktycznie może nie nawilża aż tak mocno, ale po wczesniejszym pellingu i starciu naskórka- krem wchłania się znakomicie, zmiękczając skórę, chłodząc i odświeżając :) Suchy szampon też bardzo lubię, błyszczyk oddałam koleżance, bo to zdecydowanie nie mój odcień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylluniu, cieszę się, że też masz takie pozytywne wrażenia odnośnie tego kremu do stóp. Szkoda, że dostałaś kolor pomadki, który nie bardzo Ci odpowiadał, ale z drugiej strony... dobrze dla koleżanki ;P

      Usuń
  34. Ooo calkiem fajniutkie pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ten suchy szampon bym spróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny jest :) dla mnie suchy szampon to konieczność ;)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...