Na polsko-czeskiej granicy

42 Komentarzy
Witajcie!

Dzisiaj chciałabym pokazać Wam, jak wygląda polsko-czeska granica... na paznokciach. Do naszych sąsiadów przeniosłam się przy pomocy lakieru O.P.I. z europejskiej kolekcji. "Can't Find My Czechbook" połączyłam z "OY-Another Polish Joke!" w dwóch wersjach - jako top coat oraz jako osobny lakier-detal na paznokciu serdecznego palca.


Nie będę rozpisywać się na temat właściwości obu lakierów, ponieważ używałam wysuszacza, który znacznie przyspieszył proces wysychania i zapewne wpłynął też na trwałość lakieru.
Mogę tylko powiedzieć, że krycie błękitnego "Can't Find My Czechbook" oceniam jako niezłe (nałożyłam 2 warstwy, lakier rozprowadzał się bez większych problemów pomimo cienkiego, niewygodnego pędzelka), natomiast krycie złotka "OY-Another Polish Yoke" już takie fajne nie jest - aby uzyskać całkowite krycie, potrzebowałam aż 5 warstw.
Konsystencja obu lakierów jest niezbyt gęsta.




KOLOR:
"Can't Find My Czechbook" to intensywny odcień morskiego błękitu o kremowym wykończeniu. "OY-Another Polish Joke" to bezbarwna baza ze sporą ilością maleńkiego złotego shimeru o ciepłym, pomarańczowawym odcieniu. Wysycha, dając "półmatowe" wykończenie.
Razem oba lakiery tworzą piękną, typowo letnią kompozycję.

Wersja nr 1:





Wersja nr 2:

mały gość się wprosił





Mi o wiele bardziej podoba się wersja numer 2 - ze złotkiem jako osobnym lakierem. Na top coaty preferuję lakiery o większych, bardziej widocznych drobinkach.

Co sądzicie? Która wersja bardziej Wam się podoba i czy lubicie takie połączenie kolorów?


Podone posty:

42 komentarze:

  1. Ten niebieski mi się podoba.
    Ale tylko solo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. błękitny bardzo mnie się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. złoty podoba mi się bardziej, ale 5 warstw to przesada....

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie wersje bardzo fajne :D jednam osobiście druga bardziej mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga wersja zdecydowanie ładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga wersja rzeczywiście lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niebieski super , też mam taki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ślicznie do siebie pasują. :)

    Dodatkowo zapraszam Cię na mojego bloga na którym pojawiła się notka pod którą czekam na pytania od czytelników.
    Dodaję link: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/2013/07/129-postanowienie-dotyczace-bloga.html#comment-form

    Serdecznie pozdrawiam i buziaki zostawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny niebieściutki, taki jak smerfowe lody

    OdpowiedzUsuń
  10. wg mnie też niestety jako topper się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza wersja lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory lakierów nie moje ale piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  13. zdjęcia lakierów wyglądają bosko :))) a wersja druga - moim zdaniem lepsza :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. błękit z dodatkiem złota to świetne połączenie

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się nr 2. Od dawna poluję na lakiery Opi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny letni kolorek;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne połączenie ;) szczególnie ze złotem

    OdpowiedzUsuń
  18. 5 warstw to stanowczo nie na moje nerwy! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ten niebieski jest śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. duecik niemojowy.. nie przepadam ani za błekitasami ani złotkiem na pazurach :) mniej mnie kusi dzięki temu :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi podoba się bardziej 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny jest, ale druga wersja jak dla mnie wygrywa ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny ten turkusik! Bardziej podoba mi się pierwsza wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podoba mi się czeski koloek - miałam na niego ochotę nawet ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczerze to obydwa kolorki mnie nie porwały :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niebieski bardzo ładny:)
    Czy według Ciebie te lakiery są warte swojej ceny?

    OdpowiedzUsuń
  27. Mimo 5 warstw to złoto w wersji solo wygląda bosko ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ahaha najlepsze zdjęcie z robalem :D

    OdpowiedzUsuń
  29. nie przepadam za żółtym kolorem,a le niebieski bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O robaczek :D

    Bardziej podoba mi się drugi zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale ładne kolorki :)

    http://closertotheedge1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. zaintrygowałaś mnie wpisem, a gdy zobaczyłam, że to lakiery - przepadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Druga wersja boska - lubie takie zestawienia

    OdpowiedzUsuń
  34. piękne kolory, ale Czechy wygrywają:} wersja numer dwa jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  35. ale brzydko pomalowana paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję się bez bicia - mistrzem malowania paznokci nie jestem :P

      Usuń
  36. ten niebieski bardzo ładny, natomiast lakiery OPI to według mnie zbyt duży wydatek :D

    OdpowiedzUsuń
  37. ten niebieski bardzo ładny, natomiast lakiery OPI to według mnie zbyt duży wydatek :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...