Jak pachnie... ananas z kolendrą (Yankee Candle)

0 Komentarzy
Nawet jeśli nie jest się wielkim fanem owocowych zapachów, latem po prostu nie da się palić nic innego - wszelkie słodkie, korzenne zapachy po prostu "nie wchodzą". Ostatnio sięgnęłam na przykład po Pineapple Cilantro, który jest jednym z zapachów miesiąca sierpnia.



Pineapple Cilantro to nietypowe połączenie, bo do klasycznych nut ananasa z odrobiną kokosu dołączono... kolendrę. Czyż może być coś smaczniejszego i bardziej odświeżającego niż zmrożony ananasowy sorbet? :) Odpalamy wosk i przenosimy się na egzotyczną plażę...



Nie przepadam za samym ananasem, ale połączenie tego owocu z kokosem to już zupełnie inna bajka, dlatego spodziewałam się, że ten wosk może być jednym z moich ulubionych. Zawiodłam się jednak. Po rozpaleniu go całe mieszkanie wypełnił zapach słodki i mdły, jakby połączenie wanilii i kokosa, bez grama świeżej, owocowej nuty. Gdzie w tym wszystkim ananas? Nie mówiąc już o kolendrze... Dopiero gdy zbliży się nos do samego kominka, można wyczuć lekką owocową kwaskowość.
Jedno trzeba producentowi przyznać - ten wosk rzeczywiście przywołał wspomnienia egzotycznej plaży, ale nie takiej, gdzie pod palmami piję drinki w kokosie, a takiej, gdzie na rozgrzanym piachu smaruję ciało kokosowym balsamem do ciała i smażę się na czekoladkę.



Dostępność: stacjonarnie lub online (np. w Goodies)
Pora roku, pora dnia: nie wiem, mi on w ogóle nie pasuje na żadną
Przy gościach: nie
Intensywność:






Nie, nie, nie i jeszcze raz nie. Pineapple Cilantro bardzo mnie rozczarował. Spodziewałam się świeżego owocowego aromatu z zaskakującym ziołowym akcentem, a dostałam mdły, nieciekawy, słodki zapach, który może co wrażliwszych przyprawiać o migrenę. Z sierpniowych zapachów miesiąca zdecydowanie lepiej wypada Mango Peach Salsa, choć to też nie jest mój "must have".




Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...