Najtrwalsze cienie w mojej kolekcji - IsaDora Poczwórne cienie do powiek 69 Savannah Sunset

0 Komentarzy
Kto z nas nie lubiłby palety cieni, która jest fajnie skomponowana, łatwo dostępna, poręczna, a poza tym zawiera cienie połyskujące, piękne, napigmentowane nawet bez bazy, trzymające się na powiece cały dzień?
No właśnie, nie widzę rączek w górze.
I nie ma się co dziwić - ja taką paletę uwielbiam! A mowa o IsaDora 69 Savannah Sunset.



Właściwie już we wstępie napisałam Wam o tej paletce wszystko, ale dla porządku rozwinę trochę moje myśli. Zaczynając od opakowania, jest to plastikowa, w miarę solidna paleta zawierająca w sobie cztery prasowane cienie. Do zestawu dołączono pacynkę. Czwórka cieni jest na tyle malutka, że z powodzeniem zmieści się w każdej kosmetyczce.



Kolory w paletce skomponowano tak, by kojarzyły się z zachodem słońca na sawannie. I to chyba dobre porównanie, bo mamy tu odcienie pomarańczowo-różowo-beżowo-złoto-brązowe, zmieniające się zależnie od światła. Czasem mam wrażenie, że paleta bazuje na odcieniach różu, innym znów razem, że to pomarańczowe wariacje. W każdym razie cienie mają ciepłą tonację, czyli taką jak lubię i taką, jaka pięknie podkreśla letnią opaleniznę. Wszystkie cztery cienie mają mega połyskliwe, metaliczne wykończenie.



Ok, nie oszukujmy się - palet w podobnej kolorystyce jest na rynku sporo. Prawie każda marka kosmetyczna ma w ofercie coś podobnego. Na czym więc polega przewaga IsaDory nad innymi? Sekret tkwi w konsystencji cieni. Są bardzo drobno zmielone i jakby... pół-kremowe. Dzięki temu bajecznie się aplikują, nie osypują, dobrze blendują, a ich pigmentacja zachwyca nawet bez bazy. 



Uwielbiam je też za ich trwałość. Jako posiadaczka tłustej cery mam też tłuste powieki, które nawet makijaż zrobiony na dobrej bazie potrafią zniszczyć. Pamiętam, jak pierwszy raz na próbę nałożyłam te cienie bez bazy, licząc na to, że po 15 minutach makijaż będzie do zmycia. Tego dnia panował niemiłosierny wręcz upał. I tak sobie czekałam - 15 minut, potem kolejne i kolejne, i kolejne, aż minęło ładnych kilka godzin, a makijaż trzymał się idealnie. Szok! Dlatego właśnie na wakacje zabrałam właśnie Savannah Sunset - dzięki świetnej jakości cieni nie musiałam zabierać bazy.



Paleta Savannah Sunset (oraz inne czwórki cieni IsaDora) czeka na Was w perfumeriach Douglas w cenie 72zł, albo w sklepach internetowych (sprawdź cenę).


Jak Wam się podoba Savannah Sunset? Znacie cienie IsaDora?








Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...