Manicure za milion dolarów - ORLY Color Blast Worth Millions

0 Komentarzy
Neonowe kolory na paznokciach to mój tegoroczny hit. Gdy chcę, by mój manicure wyglądał jak milion dolarów, sięgam po... Orly Color Blast Worth Millions z zestawu Beverly Hills (kilka dni temu pokazywałam Wam drugą połowę duetu Bevely Hills - Pretty Woman)



Na zdjęciach katalogowych lakier wygląda jak zgaszony, przybrudzony odcień pastelowej żółci. Na żywo to istny neon w limonkowej odsłonie i o kremowym wykończeniu. Z daleka rzuca się w oczy sprawiając, że nasz manicure czy pediciure na pewno nie pozostanie niezauważony. Pięknie komponuje się z letnimi strojami i sandałami. To mój wymarzony kolor na upalne letnie dni.



Obawiałam się krycia - jasne kolory często mają tendencję do smużenia i prześwitywania nawet po 2-3 warstwach. Na szczęście Worth Millions kryje idealnie przy dwóch warstwach i rozprowadza się na płytce paznokcia po prostu wzorowo. Wysycha w standardowym tempie, a trzyma się u mnie około tygodnia (oczywiście wiele zależy od tego, co w ciągu tego tygodnia robię).


Worth Millions dostępny jest w zestawie Beverly Hills wraz z pięknym pastelowym różem Pretty Woman (którego zdjęcia znajdziecie TUTAJ). Set do kupienia na colorblast.pl za 52zł.
Więcej informacji o lakierach Orly Color Blast znajdziecie także na Facebooku.



To lato należy do Worth Millions! Pasuje do wszystkich moich sandałów, dobrze komponuje się z kolorowymi t-shirtami i zwiewnymi sukienkami, więc najchętniej w ogóle nie zmywałabym go z paznokci. Pewnie pojedzie ze mną na wakacje <3
Koniecznie napiszcie, jak Wam się podoba? I co sądzicie o neonowych lakierach w letnim manicure?





http://colorblast.pl/


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...