Jak pachnie... sen nocy letniej? (Yankee Candle)

0 Komentarzy
Choć noc przesilenia letniego już była, wczorajszy wieczór umilał mi zapach wosku Midsummer's Night z oferty Yankee Candle. Dlaczego? W piątkowy wieczór na niebie pojawił się tak zwany niebieski księżyc - druga pełnia w miesiącu, coś, co zdarza się niezwykle rzadko, bo średnio raz na 3 lata. Uznałam, że to odpowiednia okazja, by na kominku pojawił się Sen nocy letniej. Dziś chciałam Wam o nim opowiedzieć.



Midsummer's Night to zapach zaliczany do rześkiej linii zapachowej, przez fanów YC określany jako męski. Kryje w sobie woń piżma, paczuli, szałwii i drzewa machoniowego. Brzmi tajemniczo...



Sen nocy letniej to jeden z kultowych zapachów YC - moim zdaniem nie bez powodu. Czarny kolor wosku idealnie oddaje głębię i tajemniczość woni, którą w sobie kryje. Zapach jest męski, rześki, a jednocześnie ziołowy i głęboki (paczula robi swoje). Idealnie nadaje się na samotnie spędzony wieczór, umili chwile z książką czy domowe spa. Poprawia nastrój jak randka z przystojnym mężczyzną :) Rzeczywiście pachnie trochę jak noc po upalnym dniu, więc jego nazwa nie wzięła się z kosmosu. Tajemnicza, ziołowa nuta przywodzi na myśl chyba najbardziej magiczną noc w roku - noc przesilenia letniego.



Dostępność: stacjonarnie lub online (np. w Goodies)
Pora roku: wiosna, lato, wczesna jesień
Pora dnia: wieczór, noc
Przy gościach: tak
Intensywność: 






Ze wszystkich męskich zapachów to chyba właśnie Midsummer's Night jest moim ulubionym. Mam słabość do paczulowych akcentów, tym bardziej, jeśli są skontrastowane z taką rześkością. Do tego piękny, głęboki, czarny kolor wosku - czego chcieć więcej? Duża świeca tego zapachu będzie moja!




Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...