ShinyBox Perfect Beauty - say yes! - lipiec 2015

0 Komentarzy
Lipcowe pudełko ShinyBox gości u mnie już na tyle długo, bym miała czas zapoznać się z jego zawartością i wyrobić sobie o niej zdanie. Czy znalazły się tam jakieś hity? A może było coś, co mnie totalnie rozczarowało? Zobaczcie sami!




NOREL - Hialuronowy krem aktywnie nawilżający
Bardzo dobry krem - dla cery normalnej i suchej nada się na dzień, dla mieszanej i tłustej - na noc. Ma lekką, łatwo rozprowadzającą się konsystencję, szybko się wchłania i skutecznie nawilża skórę. Lubię używać go podczas takich upałów jak dziś, bo nie jest tłusty i nie zostawia lepkiego filmu na skórze.

COSMODERMA - Pasta cukrowa Sweet Skin
Miałam ją już kiedyś i niestety nie potrafiłam odpowiednio jej zastosować. Popróbuję jeszcze, ale chyba jednak wolę depilator...

ETRE BELLE - Krem do opalania SPF30 Sun Care
Taka miniaturka jest idealna do noszenia w torebce. Podczas słonecznych dni warto powtarzać aplikację kremu z filtrem co parę godzin, a nikt chyba nie chce dokładać sobie kilogramów do torebki i nosić pełnowymiarowych opakowań kosmetyków. Krem Etre Belle jest całkiem przyjemny w stosowaniu, ale ja w lecie zużywam takie ilości kremów z filtrem, że nie stać mnie na to, by za jedno opakowanie płacić ponad 100zł.

SILCATIL - Sztyft ochronny przeciwko otarciom stóp
Ucieszyłam się z tego produktu, bo otarcia stóp to coś, co przytrafia mi się właściwie non stop, nawet stare buty potrafią mnie skrzywdzić. Sztyft niestety nie spełnił moich oczekiwań. Nie do końca odpowiada mi jego tłustawa formuła, która powoduje, że niektóre buty zsuwają mi się ze stopy. Zdecydowanie bardziej wolałam Jedwab w sprayu, który był w jednym z poprzednich boxów.

DOVE - Dezodorant Beauty Finish
Pod względem estetycznym produkt trafiony idealnie - pastelowe kolory perfekcyjnie pasują do kolorystyki całego pudełka. Z innych właściwości dezodorantu jestem równie zadowolona ;) Dezodoranty Dove należą do moich ulubionych, a ten ma ciekawy, przyjemny, perfumowany, intensywny zapach.

SHEFOOT - Krem odżywczy +shea
Miałam już serum z tej serii i bardzo je lubiłam. Krem też jest niezły - używam go codziennie, by moje stopy pięknie prezentowały się w sandałach. Suche, pękające pięty i łuszcząca się skóra na stopach to mega obciach!

FARMONA - Peeling myjący Tutti-Frutti
Rewelacyjnie, że właśnie taki produkt znalazł się w pudełku! Ma soczyście owocowy zapach, idealny do odświeżającej kąpieli po ciężkim, upalnym dniu. Małe opakowanie pozwala zabrać go ze sobą na wakacyjny wyjazd.

Zawartość pudełka przypadła mi do gustu. Zwłaszcza dezodorant Dove i peeling Farmona to kosmetyki, z których cieszę się najbardziej, ale także krem do twarzy Norel i krem z filtrem Etre Belle stosuję z przyjemnością.
Nie wiem jednak, dlaczego pudełko promowane jest jako przygotowane we współpracy z portalem TwojaSuknia.pl - nie wskazuje na to żaden kosmetyk, nie dołączono nawet żadnej ulotki. Macie jakieś pomysły, jak to wytłumaczyć? ;)


Podone posty:

Brak komentarzy:

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...