Nowości w moich zapasach

86 Komentarzy
Witajcie kochani!

Zakręciłam się ostatnio. Sporo się dzieje, dlatego też obiecane na środę chwalenie się przesyłkami przeciągnęło się aż do piątku... Mam nadzieję, że tym bardziej jesteście ciekawe kosmetyków, które zawitały do mnie w ostatnim czasie ;)
Dziś pokażę Wam je wszystkie razem, a stopniowo przedstawiać Wam je będę bliżej.

Zaczynamy! :)

Po pierwsze A jak... Abacosun! Jakiś czas temu napisała do mnie bardzo sympatyczna Pani Karolina z propozycją współpracy. Nie musiałam długo się zastanawiać - znam firmę Abacosun i bardzo cenię ich kosmetyki. Mój pozytywny stosunek do firmy jeszcze się utwierdził- nie narzucano mi nic, Pani Karolina zapytała o moje kosmetyczne preferencje i zaproponowała kosmetyki, spośród których mogłam wybrać ten, który chcę testować. Taką współpracę to ja rozumiem ;)
A oto, co wybrałam:

Abacosun - Ocean SPA Morski peeling solny
Co prawda ma parafinę na początku składu, ale też sporo naturalnych, fajnych olejków. I naprawdę super działa- już wypróbowałam :) Mmmmm, i ten zapach...



Po drugie... MudSpa! Krymskie błoto podobno jest fenomenalne - działa na skórę ujędrniająco, antybakteryjnie, odmładzająco. Teraz ja będę mogła przekonać się o jego właściwościach- bez konieczności wykupowania wycieczki na Ukrainę.
Moją opinię - krótką, bo otrzymałam próbkę- będziecie mogli poznać już niebawem.




Po trzecie... Fennel! Kiedy zobaczyłam w paczce kosmetyki Fennel, zamurowało mnie. Nie spodziewałam się takiej przesyłki. Ale też nie zgłaszałam reklamacji- która kosmetykomaniaczka narzekałaby na nadprogramowe kosmetyki? ;> Okazało się, że miała to być październikowa niespodzianka. A że przybyła w grudniu, to już inna sprawa :P Najważniejsze, że jest. I pachnie nieziemsko!

Fennel - Masło do ciała Mandarynka
Zapach chemiczny, ale fajna, naprawdę maślana konsystencja.

Fennel - Kremowy jogurt do ciała Truskawkowe lody
Pachnie jak prawdziwe lody truskawkowe! Niestety na skórze zapach trochę blednie, ale o tym opowiem więcej w przyszłej recenzji.


Po czwarte... I want MOOOORE! More by Demi Moore ;) Perfumy dostałam od Eweliny- przyjechały do mnie wprost z Pracowni Porannych Przyjemności. To taka mała literacka "nagroda Nobla" za moją pracę "naukową" na temat kobiecości :P




Po piąte... (i ostatnie) wygrana od Moniki. Niestety nie zdążyłam jej dziś sfotografować, więc pokażę Wam zdjęcie z bloga Moniki. Kosmetyki są bardzo ciekawe- zwłaszcza puder Jadwiga oraz maseczki - to, co tygryski lubią najbardziej ;)

Źródło zdjęcia: http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

Jak Wam się podobają moje nowości? Na recenzję którego z nich będziecie czekać najbardziej?




Podone posty:

86 komentarzy:

  1. Abacosun uwielbiam, cenię też współpracę, którą proponują, można wybrać to, czego potrzebujesz :)
    Błotko bardzo ciekawe, Feenel wygląda obłędnie, nie miałam przyjemności :)
    Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda- rzadko zdarzają się firmy kosmetyczne, które w tak fajny sposób podchodzą do współpracy z blogami jak Abacosun.

      Usuń
  2. No świetne :) Zazdroszczę, w ogóle mnóstwo testowania i już się nie mogę doczekać recenzji :) zwłaszcza fennel :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, o Fennel na pewno napiszę, kiedy tylko wypróbuję dokładnie :)

      Usuń
  3. Tego błotka jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, jak Ci zazdroszczę masełek Fennel! I to jeszcze są dosłownie MOJE zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też :D Choć mandarynka trochę mnie pod względem zapachowym zawiodła- jest bardzo chemiczna :( A ja miałam nadzieję, że będzie pachnieć jak prawdziwe mandarynki...

      Usuń
  5. Kasia, puder jadwiga ma świetny, naturalny skład, ale niestety ciemnieje na twarzy ... Przynajmniej na mojej. Uważaj na niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj, dzięki za ostrzeżenie, Cammie. W takim razie wypróbuję go w warunkach domowych i zobaczymy, jak się spisze u mnie :)

      Usuń
  6. nic tutaj nie znam:) fajna wygrana:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach ile Ty dostajesz kosmetyków! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj będziesz miała co zużywać:) Będę czekać na MudSpa!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę Ci ksmetyków od FENNEL, na bank pachna obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci fajnie :) Najbardziej zazdroszczę tych cudów od Fennel :) To musi bosko pachnieć!

    OdpowiedzUsuń
  11. błotko sama używam, na twarz, świetne jest :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nowości :))). Ja od Fennel otrzymałam scrub ciasteczkowy i masło o zapachu kwiatu wiśni. Pachną obłędnie! :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O mniam! Już same nazwy tych kosmetyków wywołują ślinotok ;)

      Usuń
  13. marzą mi się kosmetyki fennel do przetestowania.... zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem baaardzo ciekawa błotka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Postaram się niebawem coś więcej o tym kosmetyku napisać :)

      Usuń
  16. Fennel - mam peeling ciasteczkowy - jest cudowny! :P

    OdpowiedzUsuń
  17. aaaa nasz truskawkowy jogurcik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy mogły porównać sobie nasze wrażenia na jego temat :)

      Usuń
  18. Masło do ciała mandarynkowe! Akurat czas jest typowo świątecznie mandarynkowy, ciekawa jestem, czy po całym szale z pomarańczowymi kuleczkami będzie można sobie uprzyjemnić czas ich orzeźwiającym zapachem? :)
    Pełno fajności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz nic innego nie robię, tylko objadam się mandarynkami :P Ale niestety to masło mandarynką nie pachnie :(

      Usuń
  19. Te kosmetyki z Fennel muszą mieć obłędne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają! Zwłaszcza jogurt truskawkowy! Mój tata podsumował go tak, że można by go zjeść przez pomyłkę, gdyby ktoś nie wiedział, że to mazidło do ciała ;P

      Usuń
  20. Jestem ciekawa tego solnego scrubu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ten kremowy jogurt do ciała truskawkowe lody musi pachnieć nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak właśnie jest- nie mogę przestać go wąchać :D

      Usuń
  22. dziękuję, bardzo mi miło :)
    postaram się te posty bardziej dopracować, mam nadzieję że reszta też się spodoba :)

    a tyle nowości że wow.. :) ten puder Jadwiga mnie zaciekawił..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki za rozwój tej serii- na pewno wszyscy się zainteresują, bo fachowej wiedzy na blogach jednak zbyt wiele nie ma.

      Usuń
  23. Ale Ci się nazbierało :) Mnie najbardziej ciekawią te lody truskawkowe, na przekór pogodzie ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są idealne na zimę- od razu poprawiają nastrój! :)

      Usuń
  24. Troszkę tych nowości do ciebie wpadło, będzie co testowac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pokój powoli zamienia się w mini-drogerię xD (całkiem nieźle zaopatrzoną!)

      Usuń
  25. takie nabytki cieszą oczy ;)

    - Alapadma, której znów nie chce się logować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eeee, chyba jednak się zalogowałaś, bo mi się wyświetla, że Ty to Ty :D

      Usuń
  26. truskawkowe lody! *.* pragnę tego jogurtu do ciała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze mocniej byś go zapragnęła, gdybyś go choć raz powąchała! :P

      Usuń
  27. hahaha, dopiero zauważyłam, że dodawałam już dziś komentarz, ale ze mnie spamer! ^

    OdpowiedzUsuń
  28. Zazdroszczę:) Jednak jeśli chodzi o fennelowskie mazidła to mnie w ogóle nie zachwyciły:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam na razie jogurtu i poza zachwycającym zapachem jestem też zauroczona działaniem- skórę mam po prostu idealnie aksamitną... Ale zobaczymy, jak będzie przy dłuższym stosowaniu ;)

      Usuń
  29. Z tym Fennelem to naprawdę świetna akcja, chyba każda z nas była mega zaskoczona :D. I tylko ja się musiałam wygłupić z tym mejlem do firmy, ech :P. Ja też miałam wybrać sobie peeling z Abacosun, ale pomyślałam, że powalczę z rozstępami i ujędrnię ciało :P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia, ja też o tym myślałam, ale na szczęście moja siostra ma lepszą pamięć niż ja i oświeciła mnie, że to może ta niespodzianka, o której kiedyś jej wspominałam :P

      Usuń
  30. Po pierwsze i najważniejsze - Fennel !! :D Szkoda tylko że zapachów nie da się przekazać Internetem... (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, ale z drugiej strony może to i lepiej, bo ja nie raz miałabym obśliniony monitor :P

      Usuń
  31. gratulacje !!! ciekawe kosmetyki :)lodowy FENNEL jest na pewno fajny - u mnei nei ma tych kosmetyków nigdzie doslownie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie widziałam ich w żadnej drogerii u mnie :/ Ale online są chyba nieźle dostępne :)

      Usuń
  32. Ja czekam na recenzję jogurtu do ciała, w [dużej mierze] zależności od której kupię sobie - bądź nie - owy kosmetyk. Przyciągnął mnie wzmianką o zapachu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, Zajęczaku, ależ odpowiedzialność na mnie spadła... W takim razie będę podwójnie dobrze testować :D

      Usuń
  33. Ciekawa jestem kosmetyków Abacosun, nigdy ich nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś żel pod prysznic i był genialny, dlatego niesamowicie ucieszyła mnie współpraca z tą firmą :)

      Usuń
  34. Body Yogurt wygląda tak apetycznie, że chętnie bym go "wciągnęła" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się muszę mocno opanowywać, żeby go nie zjeść, bo pachnie jak prawdziwe lody truskawkowe, mniam! :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...