Włosy jak jedwab - dzięki jedwabnemu mleczku

30 Komentarzy
Witajcie kochani!
Dziś czeka mnie załatwianie kilku ważnych spraw - praca, uczelnia, bank. Jak każda kobieta chciałabym w takich chwilach wyglądać nienagannie- subtelny makeup, elegancki strój, delikatny manicure. Moja fryzura również musi prezentować się perfekcyjnie- wskazane jest wygładzenie, "ugrzecznienie" włosów, dodanie im blasku. Czy w tej kwestii mogę zaufać odżywce do włosów, którą dostałam od BingoSpa? Czy po jedwabnym mleczku moje włosy rzeczywiście będą gładkie jak jedwab? Dowiecie się tego, czytając recenzję Jedwabnego mleczka do włosów BingoSpa.


Opakowanie: tradycyjna dla BingoSpa plastikowa przezroczysta butelka bez aplikatora. Metalowa zakrętka może sprawiać małe problemy, kiedy próbujemy odkręcić ją mokrymi dłońmi, jednak zapewnia szczelność opakowania. Etykietka kosmetyku niestety namaka.


Użytkowanie:
+ Konsystencja - nie "silikonowa", a bardziej kremowa; mleczko jest na tyle gęste, że nie spływa z dłoni, jednak równocześnie na tyle rzadkie, że bez problemu wypływa z opakowania i łatwo aplikuje się na włosy
+ Aplikacja - bezproblemowa; dzięki kremowej konsystencji przyjemnie nakłada się na włosy, czuć ją pod palcami
+ Wydajność - w porządku; na moje długie włosy wystarcza ilość nieco mniejsza niż orzech włoski
+ Zapach - przyjemny, perfumowany (inny niż w serii kolagenowej), nie drażni podczas aplikacji, lekko wnika we włosy i utrzymuje się przez kilka godzin
+ Krótki czas aplikacji - według opisu na opakowaniu wystarczą ok. 2 minuty


Efekty:
+ Wygładza włosy
+ Dodaje blasku
+ Sprawia, że włosy są miękkie w dotyku
+ Ułatwia rozczesywanie
+ Nie obciąża włosów, nie wzmaga tłuszczenia się
+ Mleczko odżywia włosy- nie jest to jednak efekt jakiegoś mega-dogłębnego odżywienia. To jednak zupełnie mu wybaczam, ponieważ biorąc pod uwagę krótki czas aplikacji (= składniki aktywne nie mają zbyt wiele czasu na wchłonięcie się) oraz fakt, że jest to w końcu odżywka, a nie maska, nie mam prawa wymagać od niej zbyt wiele ;)


Skład:
+ Kolagen i jedwab
+ Brak silikonów w składzie
- Parabeny w składzie
- Odrobinę za mało naturalnych ekstraktów

INCI: Aqua, Stearamidopropyl Dimethylamine, 1 Heksadecanol 1 Octadecanol (miksture), Ceteareth-20 (and) Cetearyl Alcohol, Styrene/Acrylates Copolymer, Soluble Collagen, Hydrolized Silk, Parfum, Citric Acid, Methyl Paraben, Sodium Benzoate, Ethyl Paraben, DMDM-Hydantoin


Cena: 10zł za 300ml (obecnie promocja- 9,55zł)
Dostępność:
- stacjonarnie może być trudno (warto sprawdzić w Auchan albo w małych osiedlowych drogeriach)
- online: http://www.bingosklep.com

Ocena: 5+/6 (Ta odżywka ma wszystkie cechy potrzebne do uznania jej za świetny kosmetyk- działa bez zarzutu, nie szkodzi włosom ani skórze głowy, jest niedroga i właściwie łatwo dostępna- jeśli nie przeszkadzają nam zakupy przez internet. Odrobinę obniżam punkty za skład (parabeny i odrobinę mało substancji aktywnych- przydałyby się jakieś fajne, naturalne ekstrakty) oraz za opakowanie (nieszczęsna namakająca etykietka). I waham się, czy aby ta odżywka nie jest moim włosowym odkryciem roku. Na pewno będę do niej wracać).


Jak widać Jedwabne mleczko do włosów rzeczywiście działa. Jest to kolejny świetny kosmetyk BingoSpa do pielęgnacji włosów.

Niektórzy może pamiętają, że jakiś czas temu wychwalałam odżywkę do włosów prostych Tara Smith Straight Away Conditioner (recenzja TUTAJ). Gdybym teraz miała zdecydować, co lepsze- Tara czy Bingo, powiedziałabym, że w działaniu jest podobnie, jednak Tara ma lepszy skład. Bingo wygrywa jednak w kwestii ceny i dostępności (Tara zniknęła już z Paatal, gdzie czasami robię zakupy).

Jedwabne mleczko do włosów otrzymałam w ramach współpracy z firmą BingoSpa. Fakt otrzymania kosmetyku za darmo nie wpłynął jednak na jego ocenę.

Znacie kosmetyki do pielęgnacji włosów od BingoSpa?
A może macie jakąś ulubioną odżywkę do włosów, którą moglibyście mi polecić?


Podone posty:

30 komentarzy:

  1. Szkoda, że taki marny skład :)
    Ja mam kurację do włosów 40 składników aktywnych.
    Moje włoski uwielbiają tą maskę :)
    Polecam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam tą maskę i tak samo jak Ty uwielbiam ją :) Właśnie od niej zaczęło się moje zainteresowanie kosmetykami do włosów od BingoSpa :)

      Usuń
  2. super ;D szkoda że nigdzie go u mnie nie widziałam .. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie:) Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy i muszę to zmienić:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niedługo będę stosować Jedwab do mycia i pielęgnacji włosów BingoSpa. Mam nadzieję, że będzie się sprawować nie gorzej niż Twoja odżywka.

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że kolejny produkt Bingo jest niczego sobie. Polubiłam ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie mam żadnego kosmetyku Bingo, ale może czas to zmienić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bingo coraz bardziej popularne i chwalone :) może skuszę się na to mleczko? :)


    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tara mi nie podpasowała
    z bingo mam kolagen do ciała-wg mnie obędnie i mocno pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam serum z tej firmy i mi nie podrasował

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy kosmetyk, nie znam tej marki,musze im sie przyjzec:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam masę masek z Bingo, ale ani jednej odżywki ;) jeśli na nowy kwartał współpracy dadzą na listę jakieś odżywki, biorę na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie od jakiegos czasu tak strasznie kuszą kosmetyki BingoSpa, ale cały czas nie było mi dane na nie trafić i się smakiem obchodzę :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Może kiedyś kupię jakiś produkt do włosów, zastanawiam się nad maską... Ale z drugiej strony zawsze zimą kupuję Biowax i już się do tego przyzwyczaiłam:P

    OdpowiedzUsuń
  14. Zaciekawił mnie ten produkt, może jak zużyję wszystkie odżywki, rozejrzę się za tą.

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna ta odżywka :) może kiedyś się skuszę ,bo nie jest droga :)

    OdpowiedzUsuń
  16. gdybym z uwagi na stan moich włosów nie musiała przesiąść się na pielęgnację apteczną, na pewno bym się skusiła.. bo brzmi świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytając Twoje recenzje, coraz bardziej przekonuję się do tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  18. brzmi na prawdę ciekawie, choć maska 40 składników kusi mnie jednak bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja miałam ekstrakt proteinowy do włosów z BingoSpa, początkowo byłam z niego zadowolona, ale z czasem moje włosy się po prostu przyzwyczaiły

    OdpowiedzUsuń
  20. przez moment zastanawiałam się czy nie pomyliłaś się przy cenie - bardzo zachęcająca :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj, nie chce spamowac ale moze zainteresuje Cie moj konkurs, do wygrania buzuteria. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. dodaje do listy muszę kupić !

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś, gdy składałam zamówienie na stronie Bingo Spa zainteresowało mnie to mleczko, ale oczywiście nie mogłam znaleźć recenzji w czeluściach internetu :). Chyba następnym razem się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapowiada się całkiem ciekawie, niewykluczone, że kiedyś ją zakupię. Wciąż jestem w trakcie poszukiwania ideału jeśli chodzi o odżywkę do włosów :))

    Buziaki,Magda
    PS.Zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Super opinia, na szczęście wiem gdzie mogę go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tych produktów, jedynie z blogów oraz recenzji. Skład jest taki sobie...
    Za to ze swojej strony polecam mleczko jedwabne z Biochemii Urody, jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  27. Napatrzyłam się u Ciebie na te kosmetyki z Bingo Spa i tak bardzo chciałam spróbować, no i wyobraź sobie, że mam! Kupiłam je w sklepie na terenie wystawy aranżacji ogrodów! Nie było nic ciekawego do włosów, tej odżywki nie widziałam, ale mam coś od nich hurra! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tego jedwabiu jeszcze nie miałam a lubie kosmetyki BingoSpa :)
    Zapraszam na nową notkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...