Marti - św. Mikołaj

16 Komentarzy
Witajcie kochani!
Dzisiaj mam dzień "na nie"- nic mi się nie udaje, z niczym nie mogę zdążyć. Nie znalazłam nawet chwilki na przygotowanie notki, a szkoda, bo chciałam Wam pokazać bordowy lakier do paznokci, który gościł na moich pazurkach przez ostatnie dni. Ale nic straconego, zobaczycie go niebawem :)

Dziś notka na luzie- zachęcę Was do udziału w rozdaniu u Marti. Jak będę Was zachęcać? Żadnej reklamy, zachwalania, itp- wystarczy, że spojrzycie na nagrody, które Marti przygotowała dla zwycięzcy. Marti chyba chce zostać św. Mikołajem i odwiedzić jedną grzeczną blogerkę, ale chyba pomyliły Jej się daty, bo Mikołaj powinien zjawić się 6 grudnia, a rozdanie Marti kończy się 9 listopada... Ale to nic, nie narzekam ;)

Wśród nagród takie marki jak Lancome, Lush, Bobbi Brown, Illamasqua, MAC i Benefit. Sami przyznacie, że smakowite kąski :)

Jeśli czujecie się zachęceni, klikajcie w banner poniżej, a przeniesie Was na bloga Marti, gdzie będziecie mogli się zgłosić.

http://beautyandmac.blogspot.com/2012/10/rozdanie.html


Wszystkim życzę dobrej nocy, a już jutro zapraszam na recenzję czekoladowej maseczki ze Starej Mydlarni :)


Podone posty:

16 komentarzy:

  1. Ty no nie mam takiej brody, zeby konkurowac z Mikolajem :P haha
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie racja... Ale zawsze możesz zapuścić- do 9 listopada masz jeszcze czas :P

      Usuń
  2. Ej no, nie mam az takiej brody, zeby konkurowac ze sw. Mikolajem :P haha
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia :) Ja już raz u Marti wygrałam, więc daję szansę innym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo Kasia też bierze udział :D powodzenia :D Ty masz szczęście mała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. @ Luthienn - dokładnie to samo sobie pomyślałam- szczęka mi opadła ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...