Wyniki włoskiego rozdania

34 Komentarzy
Kochani!
Od wczoraj mamy październik (buuuu, chlip, chlip...), więc czas najwyższy na wyniki mojego włoskiego rozdania.

Zanim jednak przejdę do sedna, czyli do ogłoszenia zwycięzcy, muszę Wam powiedzieć, że spora część z Was straciła szansę na wygraną przez własne zapominalstwo, niedbalstwo lub niewiedzę. Prosiłam, byście sprawdzali, czy w Waszym profilu wyświetla się, jakie blogi obserwujecie. Kilkanaście osób nie zadbało o to. A ja nie jestem w stanie przeszukiwać za każdym razem listy moich obserwatorów w poszukiwaniu Waszego avatara. Parę osób udało mi się znaleźć- niektórzy niestety stracili szansę na nagrodę. Może to Was czegoś nauczy i następnym razem zadbacie o to, bo to nie jest mój obowiązek, by doszukiwać się, czy spełniliście warunki uczestnictwa. To Wy musicie pokazać mi to czarno na białym, żebym nie miała żadnych wątpliwości!

Ok, koniec zrzędzenia, czas na coś przyjemniejszego.
Spośród wszystkich 404 losów, za pomocą internetowej aplikacji losującej wylosowałam numer....


Podobno te osoby, które zgłaszają się na początku nie mają szansy na wygraną- a tu proszę.
Los z ósmym numerem należy do....




Bardzo serdecznie gratuluję, cieszę się razem z Tobą kochana :) Tym bardziej mi ciepło na serduchu, bo jesteś jedną z moich najwierniejszych czytelniczek i często mnie odwiedzasz.
Sprawdź swoją pocztę- powinnaś tam mieć już maila ode mnie. Na odpowiedź od Ciebie czekam 7 dni.

Dla przypomnienia- jeszcze raz zdjęcie nagród, które zgarnia Wypad:





Mam nadzieję, że będą Ci dobrze służyć i podzielisz się swoimi wrażeniami na blogu :)

Kochani, jeśli nie udało Wam się wygrać, nie martwcie się- niebawem kolejne szanse na nagrody i może wtedy to do Was uśmiechnie się szczęście :)


Podone posty:

34 komentarze:

  1. Awww, gratki! KIKO godne pozazdroszczenia :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. A to szczęściara :)
    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratki dla zwycięzcy!!! Nieźle jej WYPADło :P

    No nie! Foch z przytupem! Czemu ja nie dostałam zaproszenia?! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobra,dobra! Ty się tu już nie tłumacz.. jak Ty nie spraszałaś, to trzeba było mnie sprosić jednak :D

    bu bu ;( w pracy mi wolnego wtedy nie dali... Weź nie dołuj, bo się wtedy tak nastawiłam, a tu klops i to porządny :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaa, to ja :D Moje kochane Kikusie, wszystkie moje :D:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Co za szczęściara :D! Gratuluję :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozostaje tylko pogratulować zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. również gratuluję zwycięzcy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty, gratuluje zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  10. otagowałam Cię http://comeherehikki.blogspot.com/2012/10/tag-pazdziernik-miesiacem-maseczek.html

    gratulacje dla zwyciężczyni!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...