Wyniki limitowanego rozdania

38 Komentarzy
Do kogo dziś uśmiechnęło się szczęście?
Bez zbędnego przedłużania:



Zestaw kosmetyków Essence z limitowanej edycji Wild Craft
powędruje do...


osoby, która ma los o numerze 55...


...a według listy jest to...
PROCENTOVA !!!





Zestaw kosmetyków Catrice z limitowanej edycji Hollywood's Fabulous
należy do...


osoby, która ma los o numerze 236...


...a według listy jest to...
KAROTKA !!!


Serdecznie Wam gratuluję dziewczyny, sprawdźcie skrzynki mailowe w poszukiwaniu maila ode mnie.

Wszystkim uczestnikom bardzo dziękuję za zaangażowanie się!
Mam nadzieję, że będziecie ze mną nadal, pomimo zakończenia rozdania.


Podone posty:

38 komentarzy:

  1. buuu, a było tak blisko :D Graty dla dziewczyn :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem reakcji Brain, która była tak blisko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ja Ci powiem jedno - wkurwiłam się nie? :D Bo wymyśliłam taką ambitną odpowiedź, prawda keylimex? :D

      Usuń
    2. Twoja odpowiedź, Brain, po prostu rozwaliła mnie na łopatki! Myślę, że masz zadatki na prawdziwą gwiazdę- ciemną stronę show biznesu masz już w małym paluszku. A stąd już na Pudelka droga niedaleka :P

      Usuń
  3. gratulacje:)
    szczęściary z was haha:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratki dziewczyny :)
    I Znów nic... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chlip chlip.. takie piekne lakiery!! :(
    ale gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  6. Very beautiful gift, my love!

    Feel free to follow me via gfc and I will be happy to do the same for you!

    Happy weekend,

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  7. Buuu:( może następnym razem się uda:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...