Nie-zwykłe spotkanie

101 Komentarzy
Witajcie kochani!
Wybaczcie, że przez weekend byłam w blogosferze prawie nieobecna. Od czwartku trwały przygotowania do sobotniej imprezy rodzinnej, a w niedzielę miałam przyjemność spotkać się z moimi wspaniałymi blogowymi koleżankami.

Miało być małe spotkanie przy kawie... I owszem, było kameralnie, co bardzo mi odpowiadało- mogłam z każdą z dziewczyn porozmawiać. Czułyśmy się też swobodnie w swoim towarzystwie, bo poznałyśmy się już wcześniej i od ostatniego spotkania utrzymywałyśmy wirtualny kontakt.
Jednak nie było to takie zwykłe spotkanie. Dziewczyny zrobiły mi ogromną niespodziankę, organizując sponsorów, którzy podarowali nam niesamowite prezenty (pokażę Wam wszystko dokładnie w najbliższym czasie).
Najpierw spędziłyśmy czas w klimatycznej knajpce o tajemniczej nazwie- Kraina Szeptów. Następnie wygłodzone ruszyłyśmy po legendarne krakowskie zapiekanki.

Zapraszam na małą fotorelację!

Beatka, Oliwia, Ola

Ola, Nika, Kasia, Kama

Jedno z moich ulubionych zdjęć z tego spotkania.
Zacieszająca Iwonka ukazała diabelską naturę Natalii i Kasi :P

Natalia i Kasia

Beatka, Oliwia, Ola

Rozmowy o kosmetykach i nie tylko :)
Ola, Nika, Kasia, Kama, Iwonka i kawałek Natalii

Nika i Kasia zadbały o swoje i nasze zdrowie- zwykłe papierosy zamieniły na te w wersji elektronicznej.

Miała być kawa, skończyło się na truskawkowym mojito. Mniam!

Rozmowy, uśmiechy i... kosmetyki! :)

Nasza blogerska natura nie dała nam spokoju- od razu musiałyśmy obczaić, co znajdowało się w torbach z prezentami :)

Beatka i Oliwia obwąchują pomadkę do ust od Tso Moriri. Tak, naprawdę była żółta (ja mam w wersji niebieskiej xD).

Chwila niepewności... czy zapach się spodoba?

Uffff, na szczęście pomadka przypadła Beatce do gustu- ten uroczy uśmiech mówi wszystko ;)








Kamila wzbudzała niemałą sensację, stojąc samotnie z taką ilością toreb ;)


Pomimo gorącej atmosfery, na zewnątrz było naprawdę zimno, więc Natalia i Iwonka przekazywały sobie trochę ciepła :)



Ile radochy mogą dać pędzle :)




I ja załapałam się na zdjęcie :)





Smak zapiekanki po godzinie oczekiwania... bezcenny ;)



Dziewczyny, bardzo Wam wszystkim dziękuję za wspaniałą atmosferę, za zorganizowanie całego spotkania i za zaproszenie mojej skromnej osoby.
Cudownie się bawiłam, znowu jestem naładowana pozytywną energią. Nie wiem, jak to robicie, ale każde spotkanie z Wami daje mi niesamowitego powera :)
Mam nadzieję, że niebawem to powtórzymy.

Buziaki!


Podone posty:

101 komentarzy:

  1. Super :D
    Widać, że absolutnie naturalne spotkanie :)

    Zapiekanki mega :D Aż mi ślina pociekła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapiekanki z krakowskiego Kazimierza to mistrzostwo świata ! :)

      Usuń
    2. Oj tak!
      Pewna pani na uczelni opowiadała nam, że kiedy jej znajomy przyjeżdżał z Niemiec, musiał koniecznie za każdym razem odwiedzać Endziora, bo tak się zakochał w zapiekankach :P

      Usuń
  2. super spotkanie :) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że humory dopisują :)

    Super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie Wy piękne! spotkania zazdroszczę, bo uwielbiam sama się spotykać z z dziewczynami naszymi blogowymi :)

    ale zapiekanyyy :D zawsze na takie chodziliśmy ze znajomymi w Gdyni po imprezach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy weszłam do Krainy Szeptów i zobaczyłam dziewczyny, po prostu nie mogłam się napatrzeć- wszystkie wyglądały przepięknie, jak na blogerki urodowe przystało :D

      Fajne są blogowe spotkania. Mi się marzy takie ogólnopolskie, chociaż nie wiem, jak można by to zorganizować (chyba rzeczywiście należałoby wynająć Stadion Narodowy :P).

      Usuń
  5. Byłyście u Endziora czy w innej budce? :)
    Uwielbiam Krainę Szeptów, to moja ukochana knajpa na Kazimierzu od kilku sezonów- chociaż z góry zaznaczam, że jestem hetero ;) bo to bardzo "branżowy" lokal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety Endzior zamkniety był ;( a Kraina Szeptów mistrzostwo świata :D nie wspominając Pana barmana który pytał nas jaki jest najlepszy olej do włosów :O bo ma w domu słonecznikowy :P

      Usuń
    2. Barmani w Szeptach są super :) ale najfajniejszy i najprzystojniejszy był Patryk, który niestety zginął w zeszłym roku :(

      Usuń
    3. Oj, nie wiedziałam o tym... Smutne bardzo :(

      Usuń
  6. wow, super zdjęcia :)
    szkoda, że Ciebie tak mało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tego żałuję, że nie było więcej aparatów, a już na pewno gdybym ja wzięła swój, to Kasia byłaby prawie na każdym zdjęciu :)

      Usuń
    2. Oj tam, oj tam, nie ma czego żałować :P Na jednym zdjęciu jestem (Beatka mnie upolowała), to się szczerzę jak głupi do sera :P

      Usuń
  7. widać, że spotkanie w 100% się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się z naszego kolejnego spotkania i czekam na kolejne :) było super, super, super :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już w myślach planuję kolejne. Może zorganizujemy dla Niki blogerkowy wieczór panieński? (oczywiście z murzynem... tfu! afroamerykaninem w roli głównej ^^)

      Usuń
    2. Hmm myślę,że uda się jakieś spotkanie jeszcze sklecić przed wieczorem panieńskim :*

      Usuń
  9. O kurczę! Iwonka mnie zdemaskowała! Muszę z nią koniecznie porozmawiać na ten temat - widać bez kolejnego spotkania się nie obejdzie;)
    Widzę, że bardzo dokładnie udokumentowałaś moje próby upchnięcia zawartości toreb z upominkami w mojej podręcznej torebce;)
    Spotkanie było cudowne:) Mam nadzieję, że bardzo szybko je powtórzymy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo z Was takie diabełki po tych piwach wyrosły :x ja przynajmniej miałam trawę ;P

      Usuń
    2. Trawa, piwo... Co sobie o nas czytelnicy pomyślą? xD
      Koniecznie musimy się jeszcze spotkać- nie raz i nie dwa :)

      Usuń
  10. a ja właśnie jestem głodna:D ale bym wchłonęła taką zapiekankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to to - głodna nie jestem, ale zapiekankę bym wchłonęła :)

      Usuń
    2. To zapraszam do Krakowa, przejdziemy się do Endziora :D

      Usuń
  11. fajnie, że spotkanie się udało. :) mam nadzieję, że takie akcje będą pojawiać się na terenie Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli nie, to bierz sprawę w swoje ręce i sama zorganizuj spotkanie- daj dobry przykład innym łódzkim blogerkom :)

      Usuń
  12. Kasiu, masz śliczną sukienkę! A spotkania zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ta sukienka to prezent od mojego kochanego chłopaka :)

      Usuń
  13. Widzę, że spotkanie bardzo udane :) I to jest najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O kurczę, spotkanie blogerek, i to jeszcze w Krakowie! Że też o tym nie wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było takie małe, nieformalne spotkanie :) Nie ma się co martwić- myślę, że jeszcze dużo takich imprez przed nami :)

      Usuń
  15. To było na prawdę genialne spotkanie :) Bardzo sie cieszę, że znów mogłyśmy sie spotkać :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ale Wam fajnie :) oby więcej takich spotkań :) chyba czas pomyslec kolejny raz o wielkopolsce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślcie, myślcie intensywnie ;) Ja nie przybędę (choć ostatnim razem babeczka mnie mocno kusiła), ale chętnie pooglądam foty :)

      Usuń
  17. Z pewnością było super;) Narobiłaś mi smaka na zapiekankę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do mojego miasta, przejdziemy się na Kazimierz, na słynne zapiekanki :D

      Usuń
  18. ah dziewczyny ale Wam zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem, że są powody ku temu- spotkanie było boskie :)

      Usuń
  19. Bardzo fajne to " kameralne " miejsce, zdjęcie całej waszej "ekipy " na tym tle wygląda niesamowicie!
    Piękna sukienka Kasieńko, ślicznie wyglądacie :)
    I zapiekanka, narobiliście mi smaku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za nami był plakat w klimacie retro, przedstawiający dwie odwrócone tyłem panie, które ukazują całe (dosłownie całe!) swoje wdzięki xD
      Dziękuję kochana za komplement! :*

      Usuń
  20. nie no brakuje jeszcze zdjęcia jak wcinam zapiekankę! ale jej smak po godzinie czekania... bezcenny :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem co mnie tak w tym papierosie zdziwiło;p a co do zapiekanki to jak wracalam do domu to pani w tramwaju mnie zaczepila ze mam coś na policzku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak słodko xD
      Hm, z tego co pamiętam, chyba ubolewałaś nad faktem, że bateria pada :P

      Usuń
  22. Fajne spotkanie miałyście, pokazuje co dostałyście w tych torbach bo ciekawa jestem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się jutro lub najpóźniej pojutrze obfocić wszystko :)

      Usuń
  23. miło popatrzeć na Wasze uśmiechnięte buzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Oj, przepraszam- wszystkim tylko smak na zapiekankę robię xD

      Usuń
  25. Spotkanie - zaiste - jak zwykle niezwykłe :)
    Wyobraziłam sobie Kamilkę, która tacha te wszystkie torbiszcza^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie musiała ich tachać, bo to pewnie do przyjemności by nie należało, niezależnie nawet od cudownej zawartości ;)

      Usuń
    2. hahahah :D na szpilkach w dodatku ;)

      Usuń
  26. Zdecydowanie wyróżniasz się w tej sukience:) Widać, że świetnie się bawiłyście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był kamuflaż dla mojej wewnętrznej szarej myszki ;)

      Usuń
  27. Ale śliczna sukienka! Nie ma to jak spotkania na plotki w babskim gronie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda :)
      Dziękuję, sukienka to prezent od mojego kochanego chłopaka :)

      Usuń
  28. Jej, ale ja wam zazdroszczę tych spotkań! Widać, że świetnie się bawiłyście - czekam na ukazanie zawartości toreb :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Te mniejsze spotkania są najfajniejsze, bo można z każdym pogadać i naprawdę lepiej się poznać :) Po zdjęciach widać, że musiało być fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Na oficjalnym krakowskim spotkaniu blogowym było tyle osób, że nie sposób było z każdym porozmawiać- potem męczyły mnie wyrzuty sumienia ;)

      Usuń
  30. alee super spotkanie!Kasiu która to TY na zdjęciu???

    OdpowiedzUsuń
  31. super !!! zapiekanki na placu nowym kultowe i stały punkt każdej impry :) czekam na obnażenie tajemniczych upominków :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Tylko pozazdrościć takiego fajnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  33. na pewno było ciekawie ;D fajnie, że tak dobrze się dogadujecie.

    zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne spotkanie :) Takiej zapiekanki sama bym chętnie spróbowała :> mniam

    OdpowiedzUsuń
  35. ale masz cudną kieckę ! ;)
    fajnie Wam , takie uchachane ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* To prezent od chłopaka- ma dobry gust :D

      Usuń
  36. A Ty znowu z tym rozbrajającym uśmiechem! Mam wrażenie, że zarażasz nim każdą napotkaną osobę, bo ja sama normalnie uśmiecham się do zdjęcia :D

    Ślicznie Ci w tej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? Nie, no co Ty ;)
      Dziękuję bardzo za komplementy, aż się rumienię przez Ciebie :)

      Usuń
  37. ooo teraz już wiem która Ty...co za uśmiech!!!Pozytywna osóbka :) od razu widać:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Dobrze wyglądacie dziewczyny, to dobry znak :D W ogóle gdzie to spotkanie się odbyło :D? Bo u nas w Krakowie są słynne zapiekanki na kazimierzu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No helloł, właśnie na Kazimierzu xD Nie poznajesz obskurnych budek na Placu Nowym? :P

      Usuń
  39. wyróżniasz się na grupowych zdjęciach ;)
    jeeej, fajnie macie! ja jakoś przegapiam wszystkie warszawskie spotkania ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następnym razem się na szaro ubiorę xD Nie lubię się tak wyróżniać :P

      Usuń
  40. Strasznie żałuję, że nie mogłam pojawić się na spotkaniu, siła wyższa - egzamin, którego i tak nie zdałam... Widać, że spotkanie było bardzo udane, tyle znajomych twarzy i do tego takich uśmiechniętych:). Następnym razem na pewno się pojawię:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, spotkanie było cudowne! Wielka szkoda, że Cię nie było :( Ale nic straconego, na pewno będzie jeszcze mnóstwo krakowskich spotkań :)

      Usuń
  41. Całkiem miłe spotkanie :)) Ciekawa fotorelacja :)
    Zapraszam do komentowania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...