Co robię, kiedy nic nie robię + kilka innych spraw

88 Komentarzy
Witajcie kochani!
Mój mały jesienny dołek znika, wypełniając się powoli promieniami słońca i widokiem bezchmurnego, błękitnego nieba. Taką pogodę lubię, taką jesień mogę tolerować.
Ale nie o tym chciałam napisać. Uznałam, że jestem Wam winna parę słów wyjaśnienia, dlaczego pomimo nadmiaru czasu troszkę mnie mniej w tej naszej blogosferze. I dlaczego nie napisałam kilku notek na zapas, choć miałam to w planach.
Otóż wczoraj sięgnęłam wreszcie po książkę, którą polecała mi mama. Zaczęłam czytać około 16, a do godziny 2 w nocy książka była już przeczytana. Teraz czeka na mnie druga i trzecia część, do kompletu powinna być jeszcze czwarta. Przypomniało mi się po prostu, że lubię czytać.



Co poza tym?

Choć nikogo o sklerozę nie podejrzewam, przypominam Wam jednak o moim bardzo limitowanym rozdaniu, do którego możecie się zgłaszać jeszcze tylko dziś do północy.



W poniedziałek dotarła do mnie przesyłka od Firmoo. Oprawki wybrałam zgodnie z Waszymi radami ;) Na razie intensywnie je testuję, choć mój wzrok trochę się buntuje przed takim nagłym przerzuceniem się na widok w wersji hd (nie wiem czemu, okulary mocniej wyostrzają mi widzenie niż soczewki). Niebawem dam Wam znać, jak się sprawują i pokażę się w nich całemu blogowemu światu.



W poniedziałek dostałam też wypakowaną po brzegi pakę od Belli (dziękuję Kochana! :*) - była to wygrana w rozdaniu. Jakby radości z wygranych kosmetyków było mało, Bella dorzuciła jeszcze kilka niespodzianek- krem do rąk Green Pharmacy (skąd wiedziałaś, że chciałam go wypróbować? ;>), cudne świeczki w kształcie motyli oraz mnóstwo ciekawych próbek i miniaturek.



A dziś dojechały do mnie dwa lawendowe mydełka marsylskie, które wygrałam u Gosi - Addicted to make up! Przesyłka pachniała lawendą już przez kopertę. Mmmmm, uwielbiam zapach lawendy :)



W paczce od Belli była między innymi maseczka. Zainspirowało mnie to do pokazania Wam mojej aktualnej kolekcji saszetkowych maseczek- część z nich zrecenzuję jeszcze w ramach akcji Październik miesiącem maseczek.
O której z nich chcielibyście poczytać najpierw?

Od lewej:
- Stara Mydlarnia - Oriental Maroccan Mask - energetyzująca maska do twarzy z dodatkiem olejku arganowego
- Stara Mydlarnia - Hot Coffee Face Mask - maska kawowa anti-age
- Stara Mydlarnia - Algae Thalasso Face Mask - maska algowa peel-off anti-age
- Stara Mydlarnia - Hot Chocolate Face Mask - maska czekoladowa anti-age
- Tso Moriri - Algae Face Mask - maska algowa nawilżająca do twarzy peel-off z ekstraktem z truskawek
- AA - Skuteczna Pielęgnacja - Maseczka błyskawicznie nawilżająca
- Avon - Planet Spa - Maseczka błotna do twarzy z minerałami z Morza Martwego
- Bandi - Delicate Care - Krem/Maska Kuracja Łagodząca



Podone posty:

88 komentarzy:

  1. Już spisałam tytuły ksiażek :)
    Ja właśnie czekam na te, które kilka dni temu kupiłam w Empiku z 20% zniżka - aż siedem sztuk :)
    Już się nie mogę doczekać :)

    Przyjemnego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łohoho, 7 sztuk- to będziesz miała co czytać przez całą jesień :) Mam nadzieję, że wspomnisz o nich parę słów na blogu, kiedy już je przeczytasz- może znajdę wśród nich jakąś perełkę dla mnie :)

      Usuń
  2. Dawaj czekoladową! :)))

    Ta książkowa seria też na mnie czeka, mam ją na moim kindelku :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, zacznę od czekoladki - mniam!

      Jestem ciekawa, jak spodobają Ci się te książki- na mnie zrobiły niesamowite wrażenie- jak już zacznę czytać jedną część, to nie mogę się od niej oderwać, dopóki nie dotrę do ostatniej strony ;)

      Usuń
  3. Niezła kolekcja maseczek, ja najchętniej chciałabym poczytać o każdej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Och te książeczki z chęcią bym poczytała ;)
    A ja chccę poczytać o kawowej maseczce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są bardzo ciekawe, więc polecam!
      Będzie niebawem o kawowej masce :)

      Usuń
  5. Gratulacje wygranej! Muszę się rozejrzeć za tymi książkami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranej :) Ja jak przeglądam ofertę na empiku to ciągle widzę tą książkę "Kwiaty na poddaszu" i mnie korci żeby ją kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie pożałowałabyś decyzji o kupnie tej książki ;) Ale równie dobrze możesz ją wypożyczyć z biblioteki ;)

      Usuń
  7. Nie czytałam tych książek, ale zerknę o czym to jest:)
    Gratuluję wygranych! A co do maseczek, najpierw chętnie przeczytałabym o kawowej masce, a potem o czekoladowej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam od czekoladowej, bo tak mnie kusił jej zapach, że nie mogłam się powstrzymać- właśnie siedzę z nią na twarzy :D

      Usuń
  8. Zaintrygowałaś mnie tymi książkami :)). I ile dobroci, słodki aniele :D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo dobrze, że poczułaś się zaintrygowana- książki są cudowne!

      Usuń
  9. akurat ostatnio się zorientowałam, że mam "kwiaty na poddaszu" na czytniku. Muszę tylko zorganizować resztę serii, bo słyszałam wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej od razu zaopatrzyć się w całą serię, bo te książki czyta się błyskawicznie i człowiek nie może się doczekać kolejnej ;)

      Usuń
  10. Kiedyś ciągle coś czytałam, jednak teraz z braku czasu (opieka nad córeczką) nie czytam nic, zostały mi chyba tylko audiobooki:) fajne te maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aubiobooki to też fajna sprawa! Lepsze to niż nic ;)

      Usuń
  11. Słyszałam o tych książkach, muszę po nie sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja poproszę tso-moriri :D
    aaahhh Ty to masz szczęście w tych rozdaniach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaa, Strawberry ciekawa truskaweczki od Tso Moriri :D

      Usuń
  13. lawendowe mydełka wyglądają cudnie :) przyjemnego testowania

    OdpowiedzUsuń
  14. A o czym ta seria książkowa? Bardzo fajny design okładek i jakoś przypominają mi jedną z wg mnie najlepszych książek - Dom Augusty.
    Co do okularów to faktycznie ciekawostka, u mnie mimo takich samych parametrów zawsze znacznie ostrzej widzę w soczewkach, niż w okularach.
    Maseczkowa kolekcja niezła, podobna do moich saszetkowych zbiorów :) Też mam tą z AA, dostałam od mamy :) A najchętniej pierw bym przeczytała coś o tych ze Starej Mydlarni, zwłaszcza z olejem arganowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to saga pewnej amerykańskiej rodziny, skrywającej mnóstwo mrocznych sekretów. Czwórka dzieci po utracie ojca przenosi się razem z matką do bardzo bogatych dziadków. Niestety matka jest skłócona ze swoim ojcem, więc żeby nie drażnić go zbytnio, ukrywa dzieci na poddaszu i obiecuje, że wypuści je w ciągu najbliższych dni, gdy udobrucha dziadka. Te "kilka dni" zamienia się jednak w znacznie dłuższy czas...
      Saga jest dość mroczna, smutna, ale wciąga niesamowicie! Jak zacznę czytać jedną część, to nie mogę się oderwać, dopóki nie skończę całej książki :P

      Usuń
    2. Część wątków jest według mnie dość mocno przerysowanych, ale to i tak nie zmienia faktu, że bardzo mi się te książki podobają :)

      Usuń
  15. co jak co ale książki mają prze-boskie okładki !♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście bardzo ciekawe zaprojektowane- zwłaszcza I część :)

      Usuń
  16. jestem ciekawa maseczek Starej Mydlarni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, wyglądają kusząco- już same opakowania są bardzo piękne. Przed chwilą właśnie zmyłam czekoladową- recenzja już niebawem :)

      Usuń
  17. Gratulacje :) a te mydełka... cudowne... zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mydełka są wspaniałe! Aż szkoda mi będzie je zużywać ;)

      Usuń
  18. przyznam szczerze, że są dni gdy nie umiem się z siebie śmiać, ale mało ich ;p ja też 100% idealnej pielęgnacji jeszcze nie znalazłam, ale w porównaniu z tym jak było kiedyś a teraz to jest mega zmiana :)

    P.S. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwazniejsze, że są postępy, że widzisz poprawę w wyglądzie cery :)

      Usuń
  19. Maseczka Tso Moriri! Odkąd zobaczyłam ich katalog i kulkę chciałabym zobaczyc jak jeszcze "robią Ci dobrze" :D Miłego testowania!
    no i gratuluje rozdania, a w sprawie okularków - bardzo mnie się podobają - tym bardziej, że dziś też byłam wybierać szkła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się otrząsnę i zrobię jakieś zdjęcie w miarę to dodam - no i liczę na to samo! :) A co do blogowych spraw - po prostu nie wiem co i jak z bajerami - po prostu sobie piszę u siebie i czytam u innych(czyli m.in. nałogowo TU u Ciebie:P) ale coś tam klikłam może jest:D

      Usuń
    2. Dziękuję, bardzo mi miło :) Coraz częściej przekonuję się, że blogowanie jest miłą sprawą :) Czekam z niecierpliwością na kolejny wpis! :*

      Usuń
    3. Ale mnie ubawił ten komentarz o "robieniu mi dobrze" przez Tso Moriri :D Niebawem wypróbuję tą maseczkę i zobaczymy, czy będzie dobrze ;)
      Testuję też ich mydełko teraz- to glossyboxowe mydełko kibica- co prawda już dawno po Euro, ale co tam :P Mydełko też robi dobrze :D

      Usuń
  20. Prosiłabym Cie o radę a propos współpracy z Firmoo. Właśnie do mnie napisali i czekają na odpowiedź. Co sądzisz o tej współpracy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już Ci napisałam- jestem bardzo ciekawa,jaką podejmiesz decyzję :)

      Usuń
  21. Gratulacje z wygranych !!! sporo tego :P poproszę maseczkę peel-off ze "Starej Mydlarni " na początek :) nie znam tych książek, ale może wspomnisz o czym są bo sądząc po tym jak szybko połknęłaś jedną - muszą być wciągające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to saga o rodzinie skrywającej mroczne tajemnice. Akcja kręci się wokół czwórki dzieci, ukrytych na poddaszu ogromnego domu. Rodzeństwo kryje się przed własnym despotycznym dziadkiem, który nie ma pojęcia o ich istnieniu- ich matka ma za zadanie przygotować go do zaakceptowania dzieci. Ich los jednak potoczy się zupełnie inaczej, niż mogłoby się tego spodziewać...

      Polecam, polecam ;)

      Usuń
  22. Gratuluje wygranych i koniecznie chcę Cię zobaczyć w tych okularkach :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Od dawna mam ochotę na te książki! Kwiaty kupiłam jakiś tydzień temu, ale na razie kończę inne czytadła :) szalenie podobają mi się ich okładki i tytuły, mam nadzieję, że środek jest równie dobry!

    Chętnie poczytam o masce algowej Tso Moriri :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostrzegam, że jak zaczniesz czytać Kwiaty, to nie będziesz się mogła oprzeć kolejnym częściom ;)

      Usuń
  24. Ha! Skąd ja to znam... jak siądę przy dobrej książce to wołami mnie z pokoju nie wyciągną i będę chodzić tylko na siku i czytać aż nie skończę, znam te fazy :D
    Aleeee wygrałaś! Podziel się, mój nos czuję dobry zapach :D Mam jedną z tych maseczek ze starej mydlarni, ale jeszcze nie wypróbowałam, bo tak ładnie wygląda w opakowaniu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, podczas czytania człowiek zapomina, że można by maseczkę nałożyć, manicure zrobić... Nawet jeść się za bardzo nie chce- do szczęścia wystarczy przygotowana na szybko kanapka :P

      Usuń
  25. a ja chyba zapomniałam jak lubiłam czytać, bo dawno tego nie robiłam ;)
    świetne paczuchy do Ciebie przywędrowały! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ostatnio zapomniałam, ale Kwiaty na poddaszu skutecznie mi przypomniały ;)

      Usuń
  26. Oj tak, zagrzebanie się w książkach to najlepsze co może być :)
    Ah, zazdroszczę tych lawendowych mydełek <3 Z chęcia bym się takimi wymyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest czego zazdrościć, bo naprawdę cudnie pachną! <3

      Usuń
  27. Maseczka czekoladowa kusi :-) Dostałam propozycję do Firmoo,ale zastanawiam się nad nią..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie od czekoladowej rozpoczęłam wypróbowywanie :D

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. To samo sobie pomyślałam, otwierając paczkę od Belli :D

      Usuń
  29. Nigdy nie zapomnę wrażenia i łez, które wywołały na mnie "Kwiaty na poddaszu"... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się dość mocno wzruszyłam... Druga część sagi też potrafi wyciskać łzy.

      Usuń
  30. szalenie chcę przeczytać te książki, ich opis jest bardzo zachęcający:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Cię zachęciłam- szczerze polecam tą serię!

      Usuń
  31. Miałam algową ze Starej Mydlarni i jak dla mnie porażka, nie ma nic wspólnego z działaniem innych masek z algami:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to mnie zasmuciłaś... Ja nie miałam dotąd innych masek algowych, więc nie będę mieć porównania ;/

      Usuń
  32. Gratuluje wygranych :) ja nie mam szczęścia w rozdaniach :(
    napisz o czekoladowej maseczce! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. gratulacje! :)
    zrecenzuj czekoladową maseczkę ze starem mydlarni, pliiis :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Same cudowności , uwielbiam czytac ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam, choć nie zawsze mam na to czas ;)

      Usuń
  35. Miłego testowania ;-* Mnie najbardziej ciekawią te maseczki ze Starej Mydlarni! Opakowania wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, bardzo się postarali projektując opakowania!

      Usuń
  36. Gratuluję wygranej :)
    Zapraszam do siebie.
    http://hushaaabye.blogspot.com Na pewno znajdziesz coś dla siebie, dla najaktywniejsi będą docenieni :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zostałaś wyróżniona: http://balbinaogryzek.blogspot.com/2012/10/wyroznienie.html :))

    OdpowiedzUsuń
  38. cudownie wyglądają te lawendowe mydełka, gratuluję Ci takich fajnych wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję wygranej ! ;) Ja równiez czekam na okularki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, jestem bardzo ciekawa, jaki model sobie wybrałaś :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo :*
Uprzejmie proszę o niereklamowanie swoich blogów.
Komentarze zawierające spam, obraźliwe uwagi itp będą przeze mnie usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...